Co Vás čeká?
Vedení a zaškolování nových operátorů.
Náslechy a hodnocení hovorů a poskytování zpětné vazby.
Školení obchodních, komunikačních dovedností a prodeje po telefonu.
Organizace a vedení tréninků, aktivní týmová spolupráce.
Odpovědnost za výsledky a motivace prodejního týmu k dosažení stanovených cílů.
Reporting a analýzy výsledků.
Spolupráce na rozvoji procesů pro zlepšení efektivity a kvality práce týmu.
Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme?
Praxe v call centru minimálně 1 rok je podmínkou.
Zkušenosti na projektech v oblasti Telekomunikací a energetiky výhodou.
Analytické a logické myšlení.
Dobrá znalost MS Office (Word, Excel) na uživatelské úrovni.
Pozitivní přístup, pečlivost, odpovědnost a svědomitost.
Výborné komunikační a organizační dovednosti.
Iniciativní přístup, orientace na výsledek a schopnost motivovat tým.
Obchodní dovednosti a schopnost být týmovým hráčem.
Proč právě k nám?
Práci na hlavní pracovní poměr – plný úvazek.
Přátelský kolektiv a zázemí stabilní firmy s několika prosperujícími pobočkami.
Motivační platové ohodnocení dle zkušeností a praxe, včetně bonusů.
Pracovní dobu od pondělí do pátku se směnami: 7:30 – 16:00 nebo 10:00 – 18:15.
Školení hrazené zaměstnavatelem přímo v sídle pobočky.
Zaměstnanecké benefity, jako je příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a Multisport karta hrazená plně zaměstnavatelem.
Nástup dle domluvy.
Jak se přihlásit?
Pokud Vás tato výzva oslovila, zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis. Budeme se těšit na Váš kontakt!
Staňte se součástí našeho týmu a pomozte nám budovat budoucnost nejen naší firmy, ale i jednotlivců, kteří si zaslouží druhou šanci.
Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas