20. listopadu

Vedoucí komunikace a marketingu - Cesta domů, z.ú.

Cesta domů je nezisková organizace, která poskytuje registrované zdravotní a sociální služby. Provozuje Domácí hospic na území hl. m. Prahy, poskytuje poradenské služby v oblasti péče o nevyléčitelně nemocné a umírající, pomáhá pozůstalým v době zármutku. Zároveň se snaží o zvýšení povědomí v oblasti paliativní péče formou vzdělávání odborníků a osvětových kampaní.

Do týmu komunikace a marketingu hledáme kolegu nebo kolegyni, který převezme štafetu jeho vedení. Nestojíme na místě, stále hledáme nové způsoby, jak zkušenosti z péče o umírající přiblížit veřejnosti. Usilujeme o zlepšení informovanosti a detabuizaci tématu smrti a umírání ve společnosti. Hledáme vyzrálou osobnost, kterou naše téma neodradí a která nám pomůže dosáhnout skutečného pozitivního dopadu na závěr života lidí v celé České republice, v duchu našeho motta: „Až do konce jde o život.“

Jak si vás představujeme?

  • Máte relevantní zkušenosti s vedením marketingového týmu.
  • Kromě manažerské role budete 4-člennému týmu partnerem pro každodenní exekuci a rozhodování o obsahu a dílčích strategiích.
  • Strategii dokážete přetavit do konkrétních kroků, jasně stanovovat priority a držet směr.
  • Baví vás spolupráce napříč organizací a chápete marketing jako samostatný a proaktivní tým s jasnou strategií.
  • Je vám vlastní propojovat marketingové a komunikační aktivity napříč jednotlivými částmi organizace a držet jejich linku.
  • Zajímá vás dopad a efektivita aktivit, dokážete se dobře rozhodnout pro interní nebo externí řešení.
  • Máte dostatečné znalosti v oblastech PR, správa webu, online kampaně atd., které vám umožní kvalitně vést váš tým.
  • Umíte pracovat s běžnými marketingovými nástroji (GA4, Looker studio, Ecomail, Monitora, sociální sítě atd.)
  • Máte výbornou znalost českého jazyka, cit pro text i vizuální stránku výstupů.
  • Jste kreativní a empatický/á, zároveň silný/á v nastavování procesů a práci s daty.
  • Baví vás sledovat nové trendy a zkoušet originální formáty komunikace.

Co budete mít na starosti?

  • Svěříme vám do péče tým komunikace a marketingu, jeho vedení, rozvoj, odpovědnost za plnění jeho priorit a cílů.
  • Budete plánovat a organizovat kapacitu týmu a rozdělovat agendu k interní exekuci či outsourcingu.
  • Spolu s Manažerem osvěty vytvoříte marketingovou a komunikační strategii na období dalších 3 let.
  • Budete spolupracovat s vedoucími a dalšími kolegy v rámci osvěty (vzdělávání, nakladatelství, dobročinné obchody, eshop), přímé péče i zázemí.
  • Váš tým bude spravovat a rozvíjet weby, sociální sítě, další marketingové kanály, PR aktivity, podílet se na viditelnosti, produkci i úspěchu všech pravidelných i mimořádných akcí.
  • Budete pečovat o mediální komunikaci a systém spolupráce s médii včetně propojování médií s kolegy z multidisciplinárního týmu.
  • Díky práci vašeho týmu se témata Cesty domů budou vhodným způsobem šířit do společnosti a detabuizovat komunikaci o smrti a umírání v Česku.
  • Se svým týmem dokážete strategii uvádět v život, zkušenosti, příběhy, informace, materiály, knihy, akce a kurzy zprostředkovat laické i odborné veřejnosti a upoutat pozitivní pozornost k práci Cesty domů.
  • Budete pečovat o dlouhodobě budované dobré jméno a brand Cesty domů.

Co můžeme naopak nabídnout my vám?

  • Smysluplnou a rozmanitou práci, příležitost přicházet s novými nápady a ovlivňovat budoucnost témat umírání a paliativní péče v České republice.
  • Stanete se součástí výjimečného týmu Cesty domů, které každý den spojují hodnoty lidskost, profesionalita, respekt, otevřenost a týmovost.
  • Zaškolíme vás a váš rozvoj podpoříme v rámci interního vzdělávání.
  • Pracovní smlouvu uzavřeme na jeden rok, při vzájemné spokojenosti ji rádi prodloužíme na dobu neurčitou.
  • Preferujeme spolupráci na plný úvazek.
  • Nástup je možný ihned, nicméně na správnou osobu si rádi i počkáme.
  • Adekvátní mzdu s možností dalšího růstu.
  • Flexibilní pracovní dobu a po zapracování možnost občasné práce z domova.
  • Máme 5 týdnů dovolené a také řadu zaměstnaneckých benefitů.
  • Sídlíme v krásných prostorách na Praze 4, dobře dostupných z centra Prahy.

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Kafetérie, Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby

O pozici

Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka úvazku:
Na dobu určitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Vysokoškolské / univerzitní
Doporučené jazyky:
Angličtina (Středně pokročilá)