Skupina GTS ALIVE, vydavatel průkazů ISIC v ČR a šestnácti dalších zemích, globální lídr v oblasti marketingu zaměřeného na studenty, hledá do svého pražského týmu nového kolegu či kolegyni na pozici
Tvým úkolem bude spolu s kolegy zajistit první a druhou úroveň uživatelské podpory a manuální testování našeho informačního systému Alive Platform a webů české a zahraničních poboček skupiny GTS Alive Group jako např. www.isic.cz, www.mystudentcard.org a dalších. Nedílnou součástí tvé pracovní náplně bude příprava výukových kurzů, dokumentace a školení uživatelů.
Co budeš mít na starosti? Budeš:
- Zajišťovat první a druhou úroveň podpory našeho vlastního informačního systému Alive Platform, který používají vydavatelé průkazů ISIC ve 27 zemích světa. Požadavky, které nebudeš schopen/a vyřešit sám/a, budeš předávat zkušenějším kolegům nebo externímu týmu vývojářů.
- Zodpovídat za dodržování SLA a kvalitní řešení uživatelských požadavků v Service Desku. Přehled si budeš držet i o požadavcích předaných na kolegy či vývojáře a budeš dohlížet na jejich včasné vyřešení ke spokojenosti uživatelů. Požadavky přichází především ze sféry B2B, zřídka přímo od koncových zákazníků.
- Testovat náš informační systém před nasazením nových verzí do produkčního prostředí, navrhovat úpravy či funkce, které zlepší jeho fungování.
- Testovat webové stránky české i zahraničních poboček skupiny GTS Alive Group.
- Připravovat výukové kurzy k informačnímu systému a webovým stránkám, články do knowledge base, udržovat aktuální dokumentaci a školit uživatele systému (individuální nebo skupinové online cally)
- Součástí různých IT projektů společnosti.
Požadujeme:
- Mělo by tě bavit pomáhat lidem, hledat řešení a dotahovat věci do konce. Měl/a bys být schopný/á vysvětlovat věci jednoduše tak, aby je pochopili i uživatelé působící mimo oblast IT. Zásadní je komunikativnost, trpělivost, pečlivost, prozákaznický přístup a analytické myšlení.
- Musíš se orientovat v problematice webových aplikací a mít všeobecný IT přehled.
- Musíš mít zkušenosti s relačními databázemi (PostgreSQL), webovými službami (API) a agilním procesem vývoje softwaru.
- Musíš mít mírně pokročilou znalost jazyka SQL (používáme PostgreSQL) – měl/a by ses zvládnout připojit k databázi, porozumět její struktuře a dokázat psát jednodušší dotazy (čtení, update dat, joinování tabulek apod.).
- Dobrou znalost českého jazyka a schopnost psaní strukturovaného textu.
- Aktivní znalost angličtiny na úrovni B2 nebo vyšší. Denně budeš v kontaktu s uživateli ze zahraničí. Výukové kurzy a články do knowledge base budeš psát primárně v angličtině.
- Určitě se neztratí znalost Microsoft Excel na pokročilé uživatelské úrovni a základní znalost HTML a CSS.
- Plusem je znalost základních principů ITIL a předchozí zkušenosti s ticketovacími nástroji (např. Jira, ClickUp).
- Výhodou jsou základní zkušenosti se servery s operačním systémem Linux – připojení k serveru, vyhledání a čtení logů apod.
Co ti nabízíme?
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr s možností dalšího kariérního růstu.
- Zajímavou a různorodou práci pro úspěšnou mezinárodní společnost a prestižní značku.
- Pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova a 25 dní dovolené ročně.
- Neformální prostředí, kamarádský kolektiv se smyslem pro humor.
- Moderní kancelářské prostory v širším centru Prahy (Holešovice).
- Příspěvek na stravování, zaměstnanecký průkaz AliveID, Multisport kartu a další benefity.
Máš chuť to zkusit?
Pokud ano, pošli nám svůj aktuální životopis s motivačním dopisem, ve kterém uvedeš, proč se na tuto pozici hlásíš a co víš o naší společnosti. Vybrané uchazeče pozveme na první kolo pohovoru.
Díky a těšíme se na tebe!