DISPEČER/KA CALL CENTRA
Je pečlivost a vstřícné jednání Tvojí silnou stránkou?
Rád/a pomáháš koordinovat činnosti spojené s úspěšným vyřešením zákaznických požadavků?
Máš zkušenost nebo chuť pracovat s technickými informacemi?
Jsme VEKRA, česká jednička na trhu OKEN, DVEŘÍ a STÍNĚNÍ.
Věnujeme se výrobě, prodeji a montážím oken, dveří a stínicí techniky. Naším cílem je umožnit klientům zdravé, bezpečné a komfortní bydlení s důrazem na estetiku i funkčnost.
Rosteme a rádi v našem týmu přivítáme nového kolegu či kolegyni na pozici Dispečer/ka call centra.
Tvým úkolem na této pozici bude:
Výsledek Tvé práce na pozici:
Na pozici Tě čeká:
Neobejdeš se bez:
My Ti za to nabízíme:
Vykroč správným směrem a přidej se k nám!
Náborový proces ve VEKRA:
Žádosti zpracováváme průběžně a nábor ukončíme, jakmile najdeme vhodného kandidáta.
Součástí náboru je i osobnostní dotazník.
Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, 13. plat, Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby