Hledáte stabilní zaměstnání v přátelském kolektivu, kde si Vás budou vážit? Přidejte se k nám do skladu Ray Service ve Starém Městě. Nabízíme řadu praktických benefitů, moderní pracovní prostředí a podporu týmu, na který se můžete spolehnout.
Co Vás čeká?
- Budete připravovat zboží pomocí čtečky čárových kódů z určených výdejek k vyskladnění,
- na starost budete mít také objednávání dopravy v internetovém portálu,
- v rámci své každodenní činnosti budete balit výrobky dle balícího plánu, budete je i přijímat a naskladňovat a kompletovat je pro příjemce,
- budete provádět inventarizace, korekci nad stavem skladu a vést předepsané evidence a identifikace zboží,
- Vaším úkolem bude také hospodaření s obaly, včetně těch vratných.
- Jedná se o dvousměnný provoz s pravidelnou rotací sudý - lichý týden.
- Práce na PC a s firemním iPadem.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Spolehlivost, samostatnost a týmového ducha,
- základní znalost práce s počítačem (internet, Microsoft Office),
- logické myšlení,
- zodpovědnost a přesnost,
- pracovník/ce způsobilý/á k manipulaci s těžkými břemeny v souladu s platnými bezpečnostními předpisy.
Co vám můžeme nabídnout?
- Podle žebříčku Forbes patříme mezi největší české rodinné společnosti,
- čisté pracovní prostředí a moderní zázemí,
- autobusová zastávka 50 metrů od firmy,
- nabídneme vám také benefitní systém (Cafeterie Pluxee),
- dvousměnný provoz, pravidelná rotace - sudý, lichý týden, rozvržení pracovní doby 5:30 - 13:45, 13:45 - 22:00,
- odměny za výsledky firmy,
- obědy zdarma ve firemní jídelně, formou stravenky 107 Kč a kávu přímo na pracovišti,
- psychosociální podpora zaměstnanců - individuální konzultace s psycholožkou,
- 5 dnů volna nad rámec zákona,
- a hlavně máme výborné vztahy na pracovišti, rádi se potkáváme na firemních akcích.
Více najdete na www.rayprace.cz
Osobní údaje poskytnuté zájemcem o zaměstnání budou uchovávány po dobu výběrového řízení, k tomuto zájemce poskytnutím svého životopisu a dalších osobních údajů poskytuje svůj souhlas.