CeWe Color, a. s. je členem největšího holdingu na trhu fotografických produktů v Evropě, přední výrobce zakázkových foto prací, jako jsou fotografie, foto knihy, velkoformátové foto tisky a přední prodejce foto techniky značek Canon, Nikon, Sony Panasonic. Své služby a zboží prodává jak prostřednictvím webu, tak prostřednictvím sítě vlastních a partnerských prodejen. Disponuje 37 vlastními značkovými prodejnami a výrobní halou.
Naše krásné produkty vyprávějí příběh. Zákaznické centrum je klíčové oddělení pro udržení pozitivních emocí našich zákazníků při tvorbě a doručení našich produktů do jejich domovů. Společně s ostatními kanály, které vstupují do zákaznické komunikace usilujeme o ještě lepší zážitek s našimi produkty.
 
- Toužíte po změně?
 
- Baví vás svět fotografií?
 
- Chcete nám pomoci zprostředkovat co nejlepší zážitek našim zákazníkům?
 
 Hledáme zkušeného lídra, který se pohybuje ve světě řízení zákaznických center  dokáže být nejen hýbatelem změn,  dokáže je i řídit napříč celou firmou CEWE.
 S čím potřebujeme pomoci?
- Zrevidovat a optimalizovat řízení celého provozu ZC
 
- Nastavit/optimalizovat procesy, které budou naplňovat naši vizi, že zákazník je na 1. místě při jakékoliv interakci s námi, a to nejen v oddělení ZC
 
- Definovat reporting a nastavit KPI´s
 
- Nastavit systém kvality komunikace s naším zákazníkem (telefonát, chat, e-mail, chatbot)
 
- Rozvíjet členy týmu tak, aby se cítili být součástí silné firemní kultury
 
- Být ambasadorem CX a realizovat změnu k ještě lepšímu zážitku s našimi produkty
 
Koho hledáme?
Jedná se o seniorní pozici, která je součástí interního rozvojového projektu v budování pozitivní zákaznické zkušenosti (CX).
Kandidát by měl mít:
- Prokazatelné zkušenosti s řízením ZC/CC/KC minimálně 5 let
 
- Silný leadership
 
- Schopnost strategicky řídit a inspirativně vést
 
- Komunikační a prodejní dovednost zapojovat do interních projektů ostatní kolegy z jiných oddělení napříč celou firmou
 
- Ochotu cestovat i do zahraničí, mezinárodní meetingy v rámci skupiny CeWe
 
- AJ na komunikativní úrovni
 
- Zájem o moderní trendy a technologie
 
- Pozitivní přístup, energii a zápal věci posouvat kupředu
 
 Co nabízíme?
- Prima partu kolegů/srdcařů, pro které je atmosféra a pracovní prostředí důležité
 
- Práci, která dává smysl