Skupina Next Clinics působí ve zdravotnictví od roku 2015. Ve svém portfoliu má kliniky, odborné ambulance i laboratoře s dlouholetou tradicí. Díky našemu působení v mnoha evropských zemích jsme schopni našim zákazníkům nabídnout tu nejlepší péči a stejným způsobem se zde staráme i o naše zaměstnance.
Staňte se klíčovým hráčem v řízení financí a rozvoji našich projektů!
Aktuálně hledáme Finančního / Business kontrolora, který chce nejen zpracovávat čísla, ale rozumět příběhu, který vyprávějí.
Pokud Vás baví analyzovat, hledat souvislosti a posouvat věci kupředu, přidejte se k nám – čekají Vás zajímavé projekty, přátelský tým a prostor pro Váš profesní růst.
Stanete se součástí momentálně 8 členného týmu, který spadá pod finanční oddělení. Budete úzce spolupracovat s finančními účetními, dalším kontrolorem a reportovat budete vedoucímu finančních analýz a controllingu.
Pokud máte analytické myšlení, smysl pro detail a práci s čísly berete jako výzvu i radost, rádi Vás u nás přivítáme.😊
Excel a datové analýzy nejsou jen Vaše pracovní nástroje, ale i koníček? Pak jste náš člověk! 👌
Co Vás u nás čeká?
- Příprava dat pro pravidelné reporty.
- Spolupráce na tvorbě budgetů, forecastů a ad hoc analýz.
- Příprava dohadů na výnosy od zdravotních pojišťoven. 📊
- Sledování a vyhodnocování finančního vývoje organizace. 📈
- Podíl na zavádění nových finančních procesů s přesahem do dalších oblastí fungování organizace.
- Podílení se na měsíčních a ročních závěrkách.
- Příprava podkladů pro audit. 📋
- Spolupráce s ostatními odděleními při optimalizaci provozních nákladů.
Jaká znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Ukončené SŠ vzdělání.
- Znalosti v oboru účetnictví podmínkou. Praxe na obdobné pozici (velkou výhodou).
- Výborná znalost práce na PC na pokročilé úrovni (MS Office - především Excel a pokročilé funkce, Word). Znalost Power BI výhodou. 💻
- Anglický jazyk na úrovni B1 podmínkou (B2 výhodou).
- Výborné analytické schopnosti a logické myšlení.
- Komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost.
- Pozitivní osobnost a týmový hráč.
- Odolnost vůči stresu a ochota učit se novým věcem.
Co nabízíme my?
- Jistotu a stabilitu zaměstnání.
- Přátelský kolektiv a příjemnou atmosféru.
- Práci vhodnou i pro absolventy.
- Dynamické prostředí, kde se věci opravdu dějí a kde budete součástí inovativních projektů.
- Odborný rozvoj – školení, kurzy, profesní certifikace. 🎓
- Podporu Vašich nápadů a vizí.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova. 🏠
- Na konci roku jako odměnu roční bonus.💰
- Moderní kanceláře v srdci Prahy 7 s dobrou dopravní dostupnosti na metro (Nádraží Holešovice / Vltavská) a mhd. 🚈
- Pracovní smlouvu na plný úvazek na dobu určitou na 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Nadstandardní benefity: 5 týdnů dovolené 🏖️, až 5 dní Sick days na zotavení, dotovaná Multisport karta 🏃, stravenkový paušál 🍔, příspěvek na penzijní a životní připojištění, benefitní kartu pro volnočasové aktivity, dovolenou a péči o zdraví, teambuildingové akce 🎉.
- Místo výkonu práce: Praha 7 - Holešovice.
- Nástup – od 1.12.2025 nebo dle domluvy.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
Výběrové řízení má 1 kolo. Pokud Váš profil zapadá do požadavků na danou pozici, nejdříve se s Vámi spojíme telefonicky, kdy uděláme základní prescreening. Následně, pokud najdeme vzájemnou shodu, pozveme si Vás na osobní pohovor, kde si řekneme společné představy. Součástí pohovoru je také test v excelu a případová studie.
Pokud Vás inzerát zaujal, neváhejte nám zaslat Váš životopis! 😊
Budeme se těšit se na případnou spolupráci.