15. prosince

Marketingový a Fundraisingový specialista - 0,5 úv. - Green Doors z.ú.

20 000 – 24 000 Kč/měsíc
Green Doors je zavedená nestátní nezisková organizace, která pomáhá lidem s duševním onemocněním na cestě zpět do běžného života. Snažíme se co nejvíce propojovat sociální služby se životem v komunitě.

Hledáme Marketingového a Fundraisingového specialistu, který/á věří v sílu druhých šancí a umí tyto příběhy přetavit v podporu a finance. Green Doors pomáhá lidem s duševním onemocněním přes naše tréninkové kavárny a komunitní projekty.

Jsme nevšední neziskovka - poskytovatel sociálních služeb v kombinaci s tréninkovými provozy. Hledáme někoho, kdo umí plánovat komunikační strategii - jak zajímavě vysvětlit i názorně ukázat obsah sociální práce a dále také poukázat na význam péče o duševního zdraví a dění v organizaci. Chceme být čitelnými, jak pro partnery, tak i pro dárce a chceme dát na vědomí, že máme co nabídnout.

💡 Co bude Vaším posláním?

Budeš strategickým mozkem, který/á v úzké spolupráci s naší fundraisingovou manažerkou propojí marketing, PR a fundraising tak, aby náš příběh zasáhly ty, kteří chtějí pomáhat.

Tvořit a realizovat komplexní roční komunikační a fundraisingovou strategii. Nebudeš jen plnit úkoly, ale určovat směr.

Převedeš sociální práci do poutavého a srozumitelného obsahu – ukážeš jak důležité je duševní zdraví a jak konkrétně naše kavárny mění životy.

Budeš zkoumat efektivitu komunikačních kanálů a kampaní. Pomocí dat neustále vylepšovat, jak a koho oslovujeme.

Budeš důležitý kolega pro celý tým Green Doors a zajistíš, že marketingové a fundraisingové cíle kráčí ruku v ruce.

🎯 Co od Vás očekáváme (Ideální Hrdina/ka):

  • Zkušenosti s tvorbou a realizací marketingové/komunikační strategie (z nezisku nebo sociálně odpovědné firmy je velké plus).
  • Schopnost plánovat a řídit fundraisingové kampaně a propojovat je s komunikací.
  • Výborná orientace v digitálním prostředí, na webech a sociálních sítích.
  • Aktivní znalost práce v nástroji Canva (nebo podobném) a cit pro vizuální stránku.
  • Schopnost převést komplexní informace o sociálních službách do akčního a srozumitelného jazyka.

🌱 Proč se k nám přidat?

  • Stabilní organizaci s dlouholetou tradicí a ověřenými postupy, jejíž práce má konkrétní dopad.
  • Velký prostor pro seberealizaci, inovace a vedení celé komunikační sekce.
  • Kancelář máme v centru Prahy na Křižíkově, ale často se potkáme i v našich tréninkových kavárnách. Pracoviště v komunitě (naše tréninkové provozy jsou srdcem akce).
  • DPČ na 1 rok s předpokladem prodloužení.

Zaujala Vás tato výzva? Pošlete nám svůj životopis společně s motivačním dopisem, ve kterém nám přiblížíte, proč je tato pozice pro vás tou správnou volbou a motivační dopis, ve kterém nám popíšete, jakou kampaň byste u nás spustili/a jako první!

Výběrové řízení bude dvoukolové. Předpokládaný nástup dohodou. Více informací o organizaci najdete na www.greeendoors.cz.

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby

O pozici

Plat:
20 000 – 24 000 Kč/měsíc
Typ úvazku:
Práce na zkrácený úvazek
Délka úvazku:
Na dobu určitou
Pracovní vztah:
Dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Doporučené vzdělání:
Bakalářské
Doporučené jazyky:
Angličtina (Mírně pokročilá)