30. října

Koordinátor*ka otevřených služeb - Jules a Jim, z.ú.

22 500 – 36 000 Kč/měsíc
Jules a Jim je certifikovaná organizace v oblasti primární prevence s 23letou tradicí a působností zejména v Praze a Středočeském kraji. Od party nadšenců organizujících adapťáky pro školy jsme se vyvinuli v plně profesionální organizaci pokrývající většinu oblastí primární prevence a osobnostně-sociální výchovy, která dále pracuje na rozvoji svých služeb i své vize ohledně sociálního a komunikačního prostředí v českých školách. Ročně realizujeme přes 1000 programů. Kromě toho jsme mladý kolektiv, který klade důraz na vztahy a dobrou vzájemnou komunikaci, a tak věříme, že by ses mezi námi mohl*a cítit dobře. Více o nás na www.julesajim.cz

Chceš být součástí dobře zavedené organizace, jejímž posláním je podporovat kultivaci prostředí v českých školách, řešit rizikové chování ve všech jeho podobách a celkově přispívat k vytvoření podmínek pro růst a rozvoj samostatných, sebevědomých a zároveň ohleduplných mladých lidí? Máš rád*a strukturu a pořádek? Chceš se podílet na zlepšování prostředí českých škol a učit se nové dovednosti? Pokud ano, hledáme právě Tebe na pozici Koordinátor otevřených služeb.

Co u nás budeš mít na starost?

  • Plánování a koordinace otevřených služeb
  • Správa objednávek a dokladů v prodejním systému
  • Komunikace s účastníky, zajištění hladkého průběhu kurzů
  • Podpora prodeje a péče o databázi kontaktů prostřednictvím mailingové nástroje
  • Základní správa webu a sociálních sítí – zadávání příspěvků, aktualizace obsahu a práce s vizuály
  • Spolupráce na tvorbě newsletterů – příprava podkladů, kontrola rozesílek, vyhodnocování efektivity
  • Reporting a vyhodnocování výsledků – přehled účasti, zdroje přihlášek, sledování zájmu o jednotlivá témata

Jaké kompetence budeš potřebovat?

  • Samostatnost, pečlivost, systematičnost a důslednost
  • Flexibilitu a otevřenost ke změnám
  • Zodpovědnost za svěřenou agendu
  • Schopnost plánovat a řídit si čas
  • Odolnost vůči stresu
  • Proklientský přístup
  • Běžnou uživatelskou znalost MS Office
  • Kultivovaný mluvený i písemný projev

Co nabízíme a co je výhodou?

Nabízíme:

  • Podpůrné pracovní prostředí
  • Smysluplnou práci se společenským dopadem
  • Přátelské zázemí neziskové organizace s dlouhou tradicí
  • Pravidelné týmové supervize
  • Možnost profesního růstu
  • Mzdu 23 000 Kč hrubého na 0,5 úvazek
  • Pružnou pracovní dobu s možností home office
  • Služební telefon a notebook


Výhodou je, pokud máš:

  • Zkušenosti z neziskové organizace
  • Praxi v administrativě nebo s vedením projektů
  • Zkušenost s prodejem služeb
  • Systematický přístup k práci a zároveň kreativní myšlení

Další informace:

Pozice je aktuálně vypsána jako 0,5 úvazek, s možností postupného navýšení až na 0,8 úvazku podle domluvy a rozvoje agendy.

Chceš do toho jít s námi?

Pokud Tě naše nabídka zaujala, zašli nám svůj životopis a motivační dopis. Termín uzávěrky přihlášek je 12. 11. 2025. Výběrové řízení proběhne 18.11. či 19.11.2025 v prostorách naší kanceláře (Krkonošská 6, Praha 2).


Více informací se dozvíš na samotném výběrovém řízení.


Těšíme se na Tebe!


za tým Julese a Jima, z.ú.
Simona

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Vlastní organizace náplně práce

O pozici

Plat:
22 500 – 36 000 Kč/měsíc
Typ úvazku:
Práce na zkrácený úvazek
Délka úvazku:
Na dobu neurčitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list (IČO), Dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Doporučené vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Doporučené jazyky:
Čeština (Výborná)