5. listopadu

Middle Office Administrator - Praha, Česká republika - WOOD & Company Financial Services, a.s.

40 000 – 45 000 Kč/měsíc
WOOD & Co. je investiční společnost založená Richardem Woodem v roce 1991 se sídlem v Praze. Z našich evropských kanceláří v Praze, Bratislavě, Londýně, Varšavě, Miláně a Bukurešti poskytujeme vysoce kvalitní makléřské služby v oblasti cenných papírů a kompletní škálu služeb investičního bankovnictví a podnikových financí. Tyto služby zahrnují rozsáhlé privatizace, veřejné nabídky, transakce na kapitálových trzích, fúze a akvizice, fundraising a podnikové poradenství pro zahraniční i domácí klienty. WOOD & Co. je členskou firmou společnosti Oaklins, nejzkušenějšího poradce v oblasti fúzí a akvizic na středním trhu na světě, který má více než 850 odborníků po celém světě a specializované oborové týmy ve více než 45 zemích.

KDO JSME A V CO VĚŘÍME

Chceme se stát nejlepší a největší investiční bankou v regionu střední a východní Evropy. Pro to žijeme.

Budeme rádi, pokud se rozhodnete se k nám na naší cestě připojit. Na ní zažijete:

..... Přátelskou atmosféru plnou podpory, kreativity a vřelosti.

..... Možnosti seberealizace, protože nové nápady jsou vítány a podporovány. Máte nějaký? Chtěli byste se o ně podělit?

.... Každodenní interakci s lídry v oboru, chytrými profesionály, kteří jsou připraveni s vámi sdílet své know-how. Zatím ne, musíte se k nám nejprve připojit :-)

Co Vás konkrétně čeká?

...především rozmanitá pracovní náplň, při které se nudit nebudete. Náplní práce je např.:

  • monitorovat obchodní den tak, aby se každý realizovaný obchod včas zpracoval
  • spravovat a optimálně nastavovat obchodní systémy, které tu v oddělení používáme
  • pomáhat s řízením likvidity
  • hledat a realizovat řešení problémů na ad-hoc bázi (troubleshooting)
  • navrhovat a realizovat kontrolní mechanismy tak, aby se maximálně snížila rizika vznikající při obchodování
  • komunikovat se zákazníky, kontrolovat a zpracovávat konfirmace obchodů s cennými papíry
  • provádět denní oceňování a rekonciliaci pozic a kontrolovat podklady pro „profit & loss report“

Co můžete do naší firmy přinést Vy?

  • Vysoká škola ekonomického směru výhodou, vhodné i pro čerstvé absolventy, kteří by rádi získali praxi
  • Zodpovědnost, samostatnost, organizovanost se smyslem pro detail
  • Schopnost komunikovat a spolupracovat i s ostatními lidmi v týmu
  • Angličtinu na komunikativní úrovni – v psané i mluvené formě
  • Znalost MS Office 36

CO VÁM NABÍDNEME?

  • práci v moderních kancelářích v centru Prahy (Palladium)
  • možnost růstu
  • benefity - fitness benefit (Multisport karta), lekce jógy, penzijní připojištění, 5. týden dovolené navíc, 5 sick days atd.

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Firemní akce, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby

O pozici

Plat:
40 000 – 45 000 Kč/měsíc
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka úvazku:
Na dobu neurčitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Vysokoškolské / univerzitní
Doporučené jazyky:
Angličtina (Středně pokročilá)