ŘEDITEL/KA DIVIZE KONFERENČNÍCH A HOTELOVÝCH ZAŘÍZENÍ
Divize konferenčních a hotelových zařízení (DKHZ) působící v rámci Střediska společných činností Akademie věd ČR zajišťuje hotelové, konferenční a doprovodné služby pro vědecká pracoviště, jejich partnery i širokou veřejnost. V našem portfoliu jsou dva zámecké hotely a další ubytovací a konferenční zařízení, jejichž provoz vyžaduje zkušené vedení, precizní koordinaci a dlouhodobou strategii.
Do našeho týmu hledáme zkušeného manažera/manažerku, který/á dokáže skloubit strategické myšlení s efektivním řízením provozu. Člověka, jenž povede rozsáhlou divizi se 100 zaměstnanci, zajistí její rozvoj a bude profesionálně reprezentovat naši společnost v rámci interní i externí spolupráce.
Náplň práce / Vaše klíčové odpovědnosti:
- Formulace, naplňování a rozvoj vize, strategie a koncepce hotelové divize
- Řízení, koordinace a kontrola činnosti jednotlivých útvarů DKHZ
- Řízení personálních procesů, stanovování cílů, hodnocení, rozvoj a vzdělávání zaměstnanců
- Odpovědnost za rozpočet divize, hospodárné čerpání prostředků a ekonomické analýzy
- Pravidelný reporting a tvorba analýz pro vedení společnosti
- Spolupráce na přípravě rozpočtů, rekonstrukcí, stavebních úprav a designových změn interiérů
- Metodické vedení středisek a nastavování procesů v oblasti DKHZ
- Správa centrální databáze obchodních partnerů a zajištění marketingových aktivit včetně online komunikace
- Aktivní vyhledávání zakázek a rozvoj portfolia služeb společnosti, včetně komunikace s pracovišti Akademie věd ČR
- Úzká spolupráce s řediteli ostatních divizí a útvarů společnosti
- Správa agendy veřejných zakázek a registru smluv DKHZ
Požadavky na uchazeče:
- VŠ vzdělání (ekonomické, manažerské nebo hotelové zaměření)
- Prokazatelná a dlouhodobá praxe v řízení hotelu a řízení gastronomických provozů
- Český jazyk na vynikající úrovni slovem i písmem
- Zkušenosti s vedením týmů a nastavováním procesů
- Vynikající organizační schopnosti, strategické myšlení a orientace na výsledek
- Znalost ekonomiky provozu, rozpočtování a reportingových nástrojů
- Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- Reprezentativní vystupování
- Aktivní znalost práce s IT nástroji, zkušenost s databázemi a rezervačními systémy výhodou
- Schopnost samostatného rozhodování, zodpovědnost a spolehlivost
- Znalost prostředí neziskových organizací a státní správy výhodou
- Angličtina slovem i písmem
Nabízíme:
- Perspektivní a prestižní pozici v rámci tradiční veřejné instituce
- Možnost ovlivňovat strategický rozvoj hotelové divize
- Podporu zkušených odborných útvarů a vedení společnosti
- Pracovní místo na Praze 1 s vynikající dostupností a občasné cesty do našich hotelových a konferenčních zařízení v rámci ČR
- Zaměstnání na plný úvazek
- Pracovní smlouvu na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení
- Služební vůz i k soukromému použití
- Jazykové i odborné vzdělávání
- Firemní předškolní zařízení a další zaměstnanecké benefity
Předpokládaný nástup 1. 3. 2026, případně dle domluvy
Jako přihlášku do výběrového řízení zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině.
Čekají Vás dvě kola výběrového řízení – první obecné, druhé zaměřené na odbornost a manažerskou praxi. Počítejte s tím, že Vás požádáme
o krátkou prezentaci návrhu strategie divize a Vašeho osobního přínosu. Součástí výběrového řízení jsou taktéž psychodiagnostické testy. Výběrové řízení se uskuteční v lednu/únoru 2026. Veškeré detaily obdrží vybraní uchazeči s dostatečným předstihem.