17. září

Ředitel*ka Centra sociálních služeb Josefa Korbela - ARMÁDA SPÁSY

55 000 – 68 000 Kč/měsíc
Naším posláním je pomoc lidem v nouzi. Mezi neziskovými organizacemi v ČR máme pevné místo již 35 let a působení jsme rozšířili do bezmála 20 měst. Usilujeme o profesionalitu a kvalitu v duchu křesťanských hodnot, ať už jde o práci v terénu, v prevenci bezdomovectví, v nízkoprahových denních centrech pro děti, v azylových domech pro matky, v domovech se zvláštním režimem a na dalších místech včetně administrativy a řízení.

Nabízíme příležitost vést a rozvíjet sociální služby Armády spásy. Hledáme manažera s VŠ vzděláním, praxí v řízení a schopností vést tým, hospodařit s rozpočtem a spolupracovat s partnery i veřejnou správou. Čeká Vás smysluplná práce s přesahem, možnost uplatnit manažerské i odborné dovednosti a podílet se na naplňování křesťanských hodnot v praxi.

Na pracovní pozici Vás čeká:

  • vedení a rozvoj sociálních služeb a podpůrných aktivit v rámci organizační jednotky
  • řízení a motivace týmu zaměstnanců, personální plánování a rozvoj
  • zajištění finanční stability a odpovědnost za rozpočty
  • dohled nad kvalitou poskytovaných služeb a dodržováním legislativních i interních standardů
  • spolupráce s donátory, veřejnou správou, neziskovými organizacemi a dalšími partnery
  • zastupování organizace při jednáních, na veřejných setkáních a v médiích
  • přímá podpora poslání a křesťanských hodnot Armády spásy

Rádi nabídneme:

  • zaměstnání v zavedené a rostoucí organizaci s 35-letou tradicí v ČR, patřící mezi největší poskytovatele sociálních služeb
  • pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s perspektivou změny na dobu neurčitou
  • plný úvazek 37,5 hod/týden
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenkový paušál v hodnotě 70 Kč na den
  • podporu při seberozvoji, vzdělávání, supervize/koučink

Předpoklady pro výkon pozice:

  • máte vysokoškolské vzdělání (ekonomické, manažerské nebo sociální)
  • máte praxi v řídící funkci alespoň 3 roky, zkušenost v sociální oblasti
  • orientujete se v legislativě sociálních služeb a pracovního práva
  • dokážete plánovat, organizovat a nést odpovědnost
  • jste rozhodný/á, samostatný/á a umíte motivovat tým
  • máte schopnost vyjednávat a komunikovat s různými partnery
  • zvládáte práci s IT (MS365, internet, základní databázové systémy)
  • vlastníte řidičský průkaz sk. B
  • ztotožňujete se s křesťanskými hodnotami (víra, naděje, láska, respekt, poctivost, jednota) a posláním Armády spásy

Průběh výběrového řízení a požadavky na přihlášky: vícekolové výběrové řízení

1. Odpovědi na inzerát zahrnující strukturovaný životopis, motivační dopis a koncepci rozvoje služeb zasílejte odpovědí na tento inzerát nejpozději do 10.10.2025.

Motivační dopis bude zahrnovat vysvětlení, jak uchazeč může na nabízené pozici uplatnit své osobní cíle, zkušenosti, schopnosti a talenty a proč chce působit právě v Armádě spásy.

Koncepce rozvoje služeb bude zpracována v rozsahu 5 stran formátu A4 a bude zahrnovat části zaměřující se na personál, ekonomiku, kvalitu sociálních služeb.

2. Vybraní zájemci budou v termínu od 15.10. do 22.10.2025 pozváni k osobním pohovorům.

3. Výběrové řízení proběhne formou osobních pohovorů dne 29.10.2025. Pohovory budou probíhat v několika částech, proto prosíme uchazeče, aby počítali s účastí po celý den.

Kontaktní osoba: Personální oddělení, Mgr. Jolana Peterková, bližší informace získáte na níže uvedené emailové adrese.

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů

O pozici

Plat:
55 000 – 68 000 Kč/měsíc
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Délka úvazku:
Na dobu určitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Vysokoškolské / univerzitní
Doporučené jazyky:
Čeština (Výborná)