Naším posláním je pomoc lidem v nouzi. Mezi neziskovými organizacemi v ČR máme pevné místo již 35 let a působení jsme rozšířili do bezmála 20 měst. Usilujeme o profesionalitu a kvalitu v duchu křesťanských hodnot, ať už jde o práci v terénu, v prevenci bezdomovectví, v nízkoprahových denních centrech pro děti, v azylových domech pro matky, v domovech se zvláštním režimem a na dalších místech včetně administrativy a řízení.
Nabízíme příležitost vést a rozvíjet sociální služby Armády spásy. Hledáme manažera s VŠ vzděláním, praxí v řízení a schopností vést tým, hospodařit s rozpočtem a spolupracovat s partnery i veřejnou správou. Čeká Vás smysluplná práce s přesahem, možnost uplatnit manažerské i odborné dovednosti a podílet se na naplňování křesťanských hodnot v praxi.
Na pracovní pozici Vás čeká:
- vedení a rozvoj sociálních služeb a podpůrných aktivit v rámci organizační jednotky
- řízení a motivace týmu zaměstnanců, personální plánování a rozvoj
- zajištění finanční stability a odpovědnost za rozpočty
- dohled nad kvalitou poskytovaných služeb a dodržováním legislativních i interních standardů
- spolupráce s donátory, veřejnou správou, neziskovými organizacemi a dalšími partnery
- zastupování organizace při jednáních, na veřejných setkáních a v médiích
- přímá podpora poslání a křesťanských hodnot Armády spásy
Rádi nabídneme:
- zaměstnání v zavedené a rostoucí organizaci s 35-letou tradicí v ČR, patřící mezi největší poskytovatele sociálních služeb
- pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s perspektivou změny na dobu neurčitou
- plný úvazek 37,5 hod/týden
- 5 týdnů dovolené
- stravenkový paušál v hodnotě 70 Kč na den
- podporu při seberozvoji, vzdělávání, supervize/koučink
Předpoklady pro výkon pozice:
- máte vysokoškolské vzdělání (ekonomické, manažerské nebo sociální)
- máte praxi v řídící funkci alespoň 3 roky, zkušenost v sociální oblasti
- orientujete se v legislativě sociálních služeb a pracovního práva
- dokážete plánovat, organizovat a nést odpovědnost
- jste rozhodný/á, samostatný/á a umíte motivovat tým
- máte schopnost vyjednávat a komunikovat s různými partnery
- zvládáte práci s IT (MS365, internet, základní databázové systémy)
- vlastníte řidičský průkaz sk. B
- ztotožňujete se s křesťanskými hodnotami (víra, naděje, láska, respekt, poctivost, jednota) a posláním Armády spásy
Průběh výběrového řízení a požadavky na přihlášky: vícekolové výběrové řízení
1. Odpovědi na inzerát zahrnující strukturovaný životopis, motivační dopis a koncepci rozvoje služeb zasílejte odpovědí na tento inzerát nejpozději do 10.10.2025.
Motivační dopis bude zahrnovat vysvětlení, jak uchazeč může na nabízené pozici uplatnit své osobní cíle, zkušenosti, schopnosti a talenty a proč chce působit právě v Armádě spásy.
Koncepce rozvoje služeb bude zpracována v rozsahu 5 stran formátu A4 a bude zahrnovat části zaměřující se na personál, ekonomiku, kvalitu sociálních služeb.
2. Vybraní zájemci budou v termínu od 15.10. do 22.10.2025 pozváni k osobním pohovorům.
3. Výběrové řízení proběhne formou osobních pohovorů dne 29.10.2025. Pohovory budou probíhat v několika částech, proto prosíme uchazeče, aby počítali s účastí po celý den.
Kontaktní osoba: Personální oddělení, Mgr. Jolana Peterková, bližší informace získáte na níže uvedené emailové adrese.