10. září

Regional Service Manager HR&LPC - Deufol Česká republika s.r.o.

Jsme globální poskytovatel všestranných obalových řešení. V České republice se zabýváme odvětvím průmyslového balení, logistikou a vývojem IT systémů pro efektivní fungování dodavatelského řetězce již od roku 2000. Vizí naší společnosti je flexibilně reagovat na požadavky zákazníků a generovat dlouhodobé vztahy založené na oboustranném respektu a důvěře.

Jsme globální poskytovatel všestranných obalových řešení. V České republice se zabýváme odvětvím průmyslového balení, logistikou a vývojem IT systémů pro efektivní fungování dodavatelského řetězce již od roku 2000. Vizí naší společnosti je nejen flexibilně reagovat na požadavky zákazníků, ale i generovat dlouhodobé vztahy založené na oboustranném respektu a důvěře.

Hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Regional Service Manager HR&LPC.

Na tuto pozici hledáme člověka, který zastřeší HR aktivity společnosti Deufol v České republice. Budete implementovat a podporovat firemní kulturu a hodnoty společnosti, rozvíjet leadership a kompetence manažerů v rámci organizace, zlepšovat personální procesy a postavíte se do čela menšího HR týmu. Pokud hledáte různorodost, nebojíte se nevšedních výzev a chcete zúročit Vaše zkušenosti, pak je tato pozice určena právě Vám.

Koho hledáme?

  • Profesně by to měl být kandidát, který má zkušenosti s pozicí HR Manager nebo senior HR Business Partner.
  • Osobnostní vyzrálost, nadhled
  • Schopnost jednat s různými druhy profesí (od výrobních pozic, přes IT pozice až k TOP managementu) .
  • Silné interpersonální dovednosti, otevřenost, schopnost naslouchat, objektivita.
  • Enthusiasmus při zavádění novinek a zároveň schopnost poradit si s operativou a být podporou pro svůj tým.
  • Nutností je výborná znalost českého a anglického jazyka a ochota cestovat.

Co budete mít na starosti:

  • Formování kultury a leadershipu v souladu s hodnotami společnosti Deufol
  • Převzetí odpovědnosti za HR projekty a iniciativy v českém regionu, spolupráce na meziregionálních standardech s centrálou společnosti
  • Vedení týmu HR specialistů
  • Vedení rozvojových a talentových aktivit, podpora manažerů v této oblasti
  • Rozvoj a zlepšování HR procesů
  • Budete partnerem manažerů a zaměstnanců společnosti při řešení nejen pracovně-právních otázek
  • Zajištění souladu pracovněprávních předpisů a interních politik
  • Spolupráce na tvorbě HR rozpočtu.

Co Vám nabízíme?

  • Rozmanitá a zodpovědná role v úspěšné firmě s mezinárodním zaměřením
  • Příležitost ovlivnit atmosféru a vztahy ve společnosti
  • Flexibilní pracovní doba - 25 dní dovolené a 3 dny sick days zajišťují zdravou rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem
  • Notebook, mobilní telefon.
  • Rozmanité zaměstnanecké benefity (stravenky, jazykové kurzy, věrnostní bonus, příspěvky zaměstnavatele k důležitým životním událostem a další)
  • Pracovní prostředí, které se vyznačuje vzájemným uznáním, silným zaměřením na zákazníka a praktickým přístupem.

Pokud Vás výše uvedená pozice zaujala a splňujete výše uvedené požadavky, ozvěte se nám! K Vašemu CV prosím přiložte i motivační dopis (v českém i anglickém jazyce).

Těšíme se na Vaši přihlášku a na možnost společně budovat úspěšnou budoucnost.

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook

O pozici

Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Vzdělání není podstatné
Doporučené jazyky:
Angličtina (Pokročilá)