3. září

Asistent/Asistentka nákupu - Ray Service, a.s.

Ray Service, a.s. je přední výrobce kabelových svazků, elektromechanických celků, elektronických zařízení a dodávek kabelových komponent pro široké spektrum zákazníků v oblasti letectví, motosportu a obranném průmyslu.

Hledáme nového člena týmu na pozici Asistent/Asistentka nákupu. Tato role je ideální pro motivovaného jednotlivce, který se nebojí výzev a má zájem podílet se na rozvoji společnosti.

Pracujte pro jednu z největších českých rodinných firem Ray Service se sídlem ve Starém Městě. Přidejte se k nám do týmu a získejte stabilní práci s motivačním systémem ohodnocení.

Jaké budou Vaše konkrétní úkoly?

Správa a monitorování dat v interním systému

Vaši primární činností bude aktualizace a správa dat v informačním systému Helios. Zajistíte, aby informace o dodavatelích, objednávkách a dalších relevantních aspektech byly aktuální a přesné. S dodavateli budete vyjednávat ceny, termíny dodávek a případně jednat o jejich zkrácení, aby se minimalizovaly zpoždění dodávek. Budete sledovat a evidovat náklady spojené s nákupy, aby bylo možné vyhodnocovat efektivitu nákupních procesů a hledat možnosti úspor.

Koordinace s ostatními útvary

Budete úzce spolupracovat s ostatními útvary, jako jsou příjem materiálu, technická příprava výroby, plánování výroby či oddělení prodeje.

Proces výběru dodavatelů

Po zapracování na pozici, budete mít na starosti vedení poptávkových řízení a výběr dodavatelů. To zahrnuje stanovení požadavků na dodavatele, vyhodnocování nabídek a výběr nejvhodnějších dodavatelů na základě předem stanovených kritérií.

Co je pro nás důležité?

  • Dobré komunikační dovednosti,
  • přesnost, pečlivost a spolehlivost v práci,
  • samostatné rozhodování
  • odpovědnost za svěřenou činnost, schopnost analýzy dat a formulace výstupů,
  • odolnost vůči stresu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • SŠ vzdělání s maturitou,
  • aktivní znalost anglického jazyka,
  • dobrou znalost práce na PC, MS Office,
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) výhodou,
  • praxe v obchodní činnosti výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Hlavně přátelský kolektiv, co se vždy podrží,
  • podle žebříčku Forbes patříme mezi největší české rodinné společnosti,
  • nabízíme moderní zázemí velké společnosti,
  • možnost výrazné seberealizace a samostatnosti,
  • motivační platové ohodnocení,
  • nabízíme další vzdělávání a zaškolení od kolegů,
  • přijdete do příjemného pracovního prostředí, kde vládne opravdový High-tech a průmysl 4.0.,
  • až 5 dnů volna nad rámec zákona,
  • odměny za výsledky firmy,
  • nabízíme také benefitní systém (Cafeterie Pluxee),
  • zdarma kávu přímo na pracovišti,
  • stravenkový paušál v hodnotě 107 Kč/den, obědy přímo v naší jídelně,
  • psychosociální podporu zaměstnanců - individuální konzultace s psycholožkou,
  • dotovaný příměstský tábor pro děti našich zaměstnanců,
  • výborné vztahy na pracovišti, rádi se potkáváme na firemních akcích (večírky, teambuilding aj.).

Více najdete na www.rayprace.cz

Benefity

Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Profesní/osobní kouč, Občerstvení na pracovišti, Notebook

O pozici

Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Doporučené jazyky:
Angličtina (Středně pokročilá)