Naši společnost založil pan Perry Brink v roce 1859 v Chicagu. V průběhu let jsme se stali globální společností specializující se na bezpečnostní a logistické služby, zejména ve správě hotovosti, přepravě peněz a cenin. Náš dosah je globální, jsme v 52 zemích a obsluhujeme zákazníky až ve 100 zemích. V ČR jsme od roku 1991 a stále expandujeme. Aktivně investujeme do technologických inovací.
Přidejte se do našeho týmu Brink’s a přijměte novou výzvu jako Specialista zákaznického centra! Společně můžeme dosahovat skvělých výsledků a posouvat naši společnost dál. - nejedná se o prodej ani call centrum!
Co Vás u nás čeká?
- Administrativní práce v rámci zákaznického centra.
- Příprava podkladů a reportů týkajících se hotovostních operací.
- Správa a kontrola rozdílů v evidovaných datech.
- Vyřizování objednávek od klientů a jejich rozesílání na příslušná střediska.
- Zpracování a kontrola protokolů o hotovostních transakcích a obsluze bankomatů.
- Příprava podkladů pro fakturaci a vedení související evidence.
- Plnění zadaných úkolů a zajištění plynulé komunikace s klienty.
Co se Vám u nás může hodit?
- Znalost MS Office.
- SŠ vzdělání s maturitou.
- Preciznost a orientace na detail.
- Dobré komunikační schopnosti a orientace na zákazníka.
- Chuť se rozvíjet a učit se nové věci.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Pracovní uplatnění na pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
- Možnost osobního růstu a zvyšování odborné kvalifikace.
- Široké spektrum benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, firemní akce, jazykové a vzdělávací kurzy, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, zprostředkování karty Multisport, možnost využití firemní karty do ZOO Praha, partnerské slevy, ...
Pokud Vás pozice zaujala a chcete být součástí našeho týmu, pošlete nám svůj životopis ještě dnes.
Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.