Naši společnost založil pan Perry Brink v roce 1859 v Chicagu. V průběhu let jsme se stali globální společností specializující se na bezpečnostní a logistické služby, zejména ve správě hotovosti, přepravě peněz a cenin. Náš dosah je globální, jsme v 52 zemích a obsluhujeme zákazníky až ve 100 zemích. V ČR jsme od roku 1991 a stále expandujeme. Aktivně investujeme do technologických inovací.
Chceš být důležitou součástí týmu, kde se věci dějí? 🚀 Baví tě mít pořádek v dokumentech, pomáhat kolegům a mít přehled o tom, co se děje v obchodě a marketingu? Pak hledáme právě tebe! 🙌
👉 Co tě u nás čeká?
- 📑 Podpora obchodního týmu – smlouvy, dodatky, nabídky.
- 📊 Příprava podkladů pro reporty a analýza dat.
- ✉️ Vyřizování obchodní korespondence.
- 🗂️ Správa dokumentů (DMS, datová schránka, adresáře).
- 🤝 Spolupráce na rozvoji CRM systému.
- 📢 Pomoc s prezentacemi a dalšími podklady pro obchodníky.
✨ Co ti můžeme nabídnout?
- 📝 Pracovní uplatnění na pracovní smlouvu na dobu určitou cca na 3 roky - zástup za MD/RD.
- 🌍 Stabilní mezinárodní firmu, kde se můžeš posouvat dál.
- 💻 Naučíš se spoustu nových věcí a dostaneš prostor se rozvíjet
- 🌴 Široké spektrum benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, firemní akce, jazykové a vzdělávací kurzy, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, zprostředkování karty Multisport, možnost využití firemní karty do ZOO Praha, partnerské slevy, ...
👉 Co se ti může hodit?
- 🎓 Minimálně SŠ vzdělání.
- 🌍 Angličtina na komunikativní úrovni.
- 💻 Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- 📅 Praxe v administrativě/obchodu ideálně 2 roky.
- ⭐ Znalost systému Helios je výhodou (ale ne podmínkou).
👉 Zní to jako práce pro tebe? Dej nám o sobě vědět a přidej se k nám! 🚀
📩 Pošli CV a ozveme se ti.
Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.