22. srpna

Posila na zákaznickou linku (příchozí hovory) - MediaCall, s.r.o.

Kdo jsme? Mediacall jedno z největších kontaktních center v České republice s téměř 20letou tradicí! Jak fungujeme? Z domu po celé republice. Jak na to? Vše Tě na začátku naučíme, díky našim zkušenostem a přátelskému přístupu. Čím se zabýváme? Našim klientům poskytujeme telemarketingové služby a zákaznickou podporu, stejně jako back office a průzkumy nejrůznějšího charakteru.

Pro naše významné klienty hledáme TECHNICKY ZDATNÉ kolegy/kolegyně, kteří posílá náš tým zákaznické podpory.


Nabídka je ideální pro ty, kteří:

  • hledají stabilní práci nebo brigádu (nikoli jen nárazové přivýdělky)
  • nevadí jim směny i o víkendu
  • zvládnou odpracovat alespoň 20 h/týdně
  • práce s počítačem je pro ně samozřejmostí - ovládají klávesové zkratky, nebojí se více systémů najednou apod.
  • domluví se anglicky (občasná komunikace)
  • mají kladný vztah k autům a orientují se i v moderních trendech, např. v oblasti kryptoměn

Co nabízíme?

  • zázemí stabilní společnosti s přátelskou firemní kulturou
  • důkladné zaškolení na danou pozici
  • zaučení na naší pobočce v Brně nebo online, práce formou home office
  • příplatky za víkendy i přesčasy

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie

O pozici

Typ úvazku:
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Délka úvazku:
Na dobu neurčitou
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list (IČO), Dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Doporučené vzdělání:
Odborné vyučení bez maturity
Doporučené jazyky:
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá), Slovenština (Výborná)