Hledáme Office a HR koordinátora/ku, který/á má rád/a, když věci běží jako po másle – a umí to také zařídit. Jsme parta lidí, která se potřebuje spolehnout na někoho, kdo zvládne udržet naši malou a krásnou kancelář v centru Prahy v chodu. Od milého přivítání hostů přes běžný provoz kanceláře, až po HR záležitosti typu smluv, onboarding a offboarding zaměstnanců nebo podklady pro mzdy – zkrátka člověka, který dokáže mít přehled tam, kde ostatním už přehled tak trochu chybí. Pokud tě baví pořádek a systém (a nevadí ti, že ostatní tě za to budou tajně obdivovat), jsi samostatný/á, pečlivý/á a máš příjemné vystupování, pak jsi pro nás ten pravý/á. My ti na oplátku nabídneme různorodou práci v zajímavém prostředí, kde se rozhodně nebudeš nudit a kde svůj organizační talent opravdu využiješ – a to v tom nejlepším smyslu.
Co přesně to obnáší:
· Provoz kanceláře – postaráš se, aby bylo v kanceláři vždycky útulno a v pořádku, přes vyřešení drobností typu „nejede tiskárna“, až po komunikaci s dodavateli, poštu nebo přivítání návštěv. Zkrátka budeš ten/ta, kdo drží naši kancelář pohromadě
· Koordinace akcí v kanceláři – postaráš se o to, aby všechno klapalo od správného usazení lidí, přes uvítání hostů, až po objednání a nachystání cateringu nebo zajištění techniky
· Tvorba a aktualizace vnitřních předpisů organizace
· Dohled nad IT, BOZP, PO a OPSEC
· Správa online platforem a licencí – aby vše fungovalo hladce a každý měl, co potřebuje
· Spolupráce na přípravě podkladů pro mzdy (v koordinaci s finančním manažerem a mzdovou účetní)
· Správa statutárních záležitostí organizace
· Administrace systémů a přístupů – budeš obsluhovat HR systém a částečně také kalendáře, e-maily a komunikační kanály, spravovat licence a přístupy a pomáhat kolegům s potřebnými školeními
· Správa databáze kontaktů – přidávat nové kontakty a udržovat v nich přehled
· Výběrová řízení (formulace inzerátů, publikace a koordinace propagace, podíl na hodnocení uchazečů, komunikace s uchazeči, realizace pohovorů, příprava přijatých uchazečů k nástupu);
· Koordinace a dohled nad celým procesem onboardingu a offboardingu zaměstnanců;
· Dohled nad implementací a trendy v zákonných povinnostech v oblasti personalistiky (BOZP – školení zaměstnanců, GDPR, náležitosti smluvních vztahů se zaměstnanci, …);
Co od tebe potřebujeme:
- Plynulá angličtina, čeština na úrovni rodilého mluvčího
- Relevantní pracovní zkušenost na obdobné pozici (HR a/nebo backoffice)
- Reprezentativní vystupování
- Pracovitost a proaktivní přístup
- Samostatnost
Co ti můžeme nabídnout:
- Flexibilní pracovní doba a možnost home office
- Úvazek 0,5-1
- Pracovní telefon a počítač
- 5 týdnů dovolené
- 30000 – 38 000 Kč (dle zkušeností a úvazku)
- Účast na našich uzavřených akcích – nabízíme možnost potkávat zajímavé lidi z vrcholné politiky, diplomacie, státní správy, bezpečnostní politiky, výzkumníky a profesionály z dalších oblastí
Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Možnost delšího neplaceného volna, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Children-friendly office, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office