MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku zahájila svou činnost na českém trhu v říjnu 1992. Je dceřinou společností MetLife, Inc., která patří ve světě pojišťovnictví ke špičce a poskytuje tak společnosti cenné zázemí. MetLife nabízí širokou škálu kvalitních produktů životního, úrazového, investičního životního a skupinového pojištění, které se osvědčily v mnoha zemích světa a které jsou schopny uspokojit požadavky klientů všech věkových kategorií. Více informací najdete na stránkách www.metlife.cz
V MetLife podporujeme rovné příležitosti se záměrem přilákat, udržet a maximalizovat výkon rozmanité a inkluzivní pracovní síly. Politikou společnosti MetLife je zajistit rovné pracovní příležitosti bez diskriminace nebo obtěžování na základě rasy, barvy pleti, náboženství, pohlaví (včetně těhotenství nebo s ním souvisejících zdravotních problémů), sexuální orientace, pohlavní identity nebo projevu, věku, zdravotního postižení, národnosti, manželského nebo civilního partnerství, genetických informací, občanství nebo jakékoli jiné charakteristiky podle práva. Snažíme se hledat ty nejlepší kandidáty na všechny pozice a rozmanitá škála uchazečů rozšíří řadu našich zaměstnanců tak, abychom toho dosáhli.
Více informací k výběrovému řízení a jak se žije v MetLife najdete na https://www.metlife.cz/o-nas/kariera/
Do našeho CZ&SK týmu (s přesahem do EMEA regionu), hledáme dalšího člena, který se ujme důležité pozice se širokým spektrem aktivit v různých oblastech compliance.
Tato role nabízí kromě stabilního zázemí a kooperujících "open-minded" kolegů, velké příležitosti k profesnímu růstu a rozvoji.
Naše oddělení má klíčový přínos pro úspěch naší organizace.
Pozice je zástup za dlouhodobě plánovanou mateřskou/rodičovskou dovolenou.
Jak bude vypadat Váš den?
Hlavní zodpovědnosti:
- Podpora při prověřování rizik a kontrolních mechanismů v rámci globálního programu hodnocení nefinančních rizik.
- Koordinace pravidelných činností v oblasti dodržování předpisů (monitorování, testování) a příprava zpráv, statistik a analýz podle požadavků společnosti.
- Podpora projektů souvisejících se změnami v legislativě a implementací nových politik a postupů.
- Prověřování a monitorování činností, které nejsou v souladu s předpisy.
- Koordinace přípravy a aktualizace interních politik a směrnic.
- Poskytování odborných konzultací zaměstnancům/zaměstnankyním v oblasti compliance (AML, GDPR, IDD, POG atd.).
Požadavky:
- absolvent vysoké školy – právo
- zkušenosti v oblasti Compliance/Rizik z finanční společnosti výhodou
- znalost právních předpisů
- znalost pojišťovnictví výhodou
- bezúhonnost, bystrost a analytické schopnosti
- vyjednávací schopnosti
- řešení problémů a identifikace včasných eskalací
- plynulá znalost anglického jazyka
Zaměstnanecké výhody, benefity:
- práce v nadnárodní společnosti oceňované na pojistném trhu, sídlící v prostorách OC Quadrio na Národní tříde
- výhodné platové podmínky
- možnost práce z domu - Home office
- ocenění pracovních a životních výročí
- 30 dní volna během roku (25 dní dovolené + 3 Sick Days + 1 Cultural Heritage Day + 1 Volunteering Day pro všechny)
- poskytnutí životního pojištění zdarma a zvýhodněné podmínky pro rodinné příslušníky
- podpora důchodového spoření
- jazykové, vědomostní a osobnostní vzdělávání v prostorách společnosti