- Firma je známou značkou na trhu,
- K mání je spousta zajímavých produktů, zejména ekologického zaměřeni,
- Každý, kdo se zajímá o zdravý životný styl si tu může přijít na své,
- Oceňuji multikulturní prostředí,
- Možnost potkat příjemné zákazníky,
- Většina lidí ve firme sdílí nadšení pro vzájemnou spolupráci,
- Pracují tady hodní a milí lidé,
- Mnoho lidí dává do své práce srdíčko a cit, firmě dávají mnoho… (málo se jim však vrací)
Bohužel, firma již není na svém vrcholu. Namísto toho je tam cítit určitou stagnaci, resp. úpadek. Kromě vnějších faktorů, přispívá k tomu i niterní zázemí. To spočívá v některých postojích neboli rozhodnutích, které škodí jí samotné:
- Prosadit nějakou prospěšnou změnu trvá „věčně“ nebo vůbec,
- Chybí odborné školení (produktové, kariérne…) pro zaměstnance na prodejnách ,
- Nedostatečné finanční ohodnocení,
- Vědění firmy nenaslouchá dobrým a užitečným radám svých zaměstnanců,
- Komunikace mezi vedením a prodejnami by mohla být lepší,
- Vyraduje se spoustu produktů, které se prodávali,
- Některé inovace jsou více na škodu než na užitek, např. předělávka pobočky v Melantrichově ulici na neútulné prostředí a redukce o 40 % méně zboží, kvůli nedostatku místa v nových regálech,
- Nové elektronické násypníky nefungovali správně - jejich obsluha byla pro zaměstnance a zákazníky velmi složitá a náročná,
- Nebere se do úvahy specifičnost a individuálnost každé jedné pobočky, namísto toho se vše zobecňuje,
- Někteří lidé se k své práci stavějí lhostejně a práci je třeba dodělávat za nich,
- Malé procento lidí si kompenzovalo své vnitřní nedostatky na druhých. Vůči svým kolegům se chovali neslušně, pohrdavě, posměšně, arogantně, útočně, netolerantně, manipulativně, chtějíc ovládat jiné, schválně vyvolávajíc konfrontace, znepříjemňujíc tak pracovní atmosféru. Své chování se snažili ospravedlnit svými pseudo argumenty. To nesmírně stěžovalo spolupráci nejen v rámci samotného kolektivu, ale taktéž spolupráci mezi jednotlivými pobočkami. Věděl o nich každý a byli obsazováni do vedoucích pozic co len znásobilo problémy a stížnosti z rad zákazníku, kolegů a dodavatelů.
- v důsledku daných mínusů se u některých projeví demotivace a firma tak ztrácí niternou loajalitu svých zaměstnanců a jejich oddanost, nebo se rozhodnou z firmy odejít, což je častým trendem. V důsledku toho se firma stává vnitřně nestabilní, těžko tak může dlouhodobě odolávat vnějším tlakům trhu práce.
Uvedené klady a zápory nejsou jediné, z mého pohledu jsou však nejvíc viditelné. Pokud se firma i nadále bude bránit možným inovacím ve své filozofii bude i nadále ztrácet své zaměstnance a zákazníky dosavadním tempem. Navzdory tomu, kdo si svou práci dělá v čistotě svých úmyslů a bez postranní motivace, potkajíc ty správné lidi, může si tu ve své práci najít zalíbení.
Nebyli ochotni dát volno i když to bylo původně domluvené. Nadřízení neumí naslouchat a přijat pravdu, radějí se zastanou těch co dělají ve firmě zle než těch co chtějí pomoci.
Absolutně nedostatečné zaučení (5 dní), z odd. odešly v průběhu 2 měsíců kvůli nespokojenosti zbylé 2 zaměstnankyně, byla po mně požadována jejich práce. Vedoucí neustále nepřítomen.
Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register
There are 4 more comments about this company, but we are not 100% sure yet that they were written by employees. What is the difference between a confirmed and an unconfirmed review?