Otevřený a férový přístup k zaměstnancům. Místo, kde nevládne faleš a pomluvy. Modernizace zastaralých technologií a prodejny, zkvalitnění procesu zaškolování a profesionální vědomosti a jednání nadřízeného.
Majitel firmy Orfa byl člověk,který si vážil zaměstnanců,bohužel to stejné nemohu říct o manažeru firmy-vedoucích kteří ho svými schopnostmi převyšovali se snažil vždy zbavit,cítil se námi ohrožen,přestože jsme o jeho pozici nestáli.
Změnila bych manažera a odměňování prodejců.Systém odměny za prodané zboží,každým prodavačem zvlášť.Tento systém vytváří špatné prostředí mezi prodavači,stávají se z nich draci a cítí to hlavně i nakupující,často bylo slyšet od zákazníků,já vím,vy to musíte chválit,protože za to máte odměny.Bylo to ponižující a často prodejce odrazovalo vyzdvihnout kvalitou zboží,přestože si byli kvalitou výrobku jistí.Daleko lepší systém je odměny z prodeje za celý kolektiv,protože jeden je lepší v prodeji kuchyní,jiný v sedacích soupravách ,kobercích atd.a právě tady je ten rozdíl-když někdo prodá sedací soupravu za např.40 000Kč a druhý postel za 16 000Kč,tak se oba prodejci musí stejně snažit aby prodali a často i ten co prodal postel musí vynaložit větší úsilí aby prodal,ale bohužel,ten co prodá sedačku má na výplatu víc ,je to nespravedlivý systém.Pak dochází,že nikdo nechce prodávat levnější zboží,protože si chce vydělat a předhánějí se o zákazníky,kteří stojí u dražšího zboží.Často dochází i k tomu ,že přemlouvají již rozhodnuté zákazníky k nákupu zboží co jim oni nabídnou.Majitelé nábytku si hlavně musí uvědomit,že zákazník si většinou chce investici do koupi rozmyslet a tak se často stane,že prodejce se snaží prodat,zákazník odejde a přijde si zboží koupit v jiný den,ale v prodejně už je jiná směna a zboží dokončí prodejem jiný prodejce a tomu se pak připíše tržba,proto je to nespravedlivý systém,správně by se měli o tržbu podělit,ale v počítačovém programu to nelze podělit.Myslím,že i kdyby to šlo,tak stejně by docházelo k tomu,že by si to prodejci nepřiznali-jak jsem již uvedla jsou to draci.Proto jsem zastáncem odměn na celý kolektiv ,vedoucí má plat za to,aby si ten kolektiv uhlídala a motivovala je ona finančně,aby všichni pracovali jak mají a pokud vidí,že si někdo neplní své povinnosti tak tehdy tento prodejce je krácen na odměnách.Já jsem to tak praktikovala,říkalo se o mě,že jsem přísnější,ale spravedlivá.
Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register
There are 3 more comments about this company, but we are not 100% sure yet that they were written by employees. What is the difference between a confirmed and an unconfirmed review?