Explore the company as seen by
All employees (9)
All departments/fields (9)
Company Overview
Employer
Work-life balance49 %
Stability and business outlook49 %
Polite and fair treatment60 %
Co-workers
Reliability53 %
Good rapport53 %
Overall cooperation53 %
Managers
Ability to show appreciation60 %
Fairness64 %
Trust69 %
Overall cooperation60 %
Salary
Satisfaction
47 %
This column shows you how satisfied people are with their salaries. The higher the number, the greater their satisfaction. The number shows the average satisfaction of the people who evaluated their salary.
How do the employees evaluate their salary?
My salary is very goodselected by 00 %
My salary is decentselected by 112 %
It could be better, but I'm not complainingselected by 334 %
I would probably be better off somewhere else for doing the same workselected by 334 %
I would definitely be better off somewhere else for doing the same workselected by 223 %
Employees Recommend
Security and stability
recommended by 4
Jobs for people with no work experience
recommended by 4
Work in a team of young people
recommended by 3
Complex tasks
recommended by 3
Varied work
recommended by 3
Každý pobočkových pracovník řeší bankovní služby, investiční služby, fioservisy, infolinku, chodí na pokladnu a další úkoly.
Sama jsem na této pozici začala pracovat jako čerstvá absolventka bez praxe. (Do té doby jsem měla pouze manuální brigády). Oproti větším bankám, zde všichni dělají všechno - bankovní služby (účty soukromé i podnikatelské), investiční služby i pokladnu. Zaučení začíná postupně bankovními službami (nejprve ty jednodušší -zalozeni účtu FO, změna hesla a osobních údajů, a postupně se zaučuje i na složitější ukoly - účet pro PO, úvěry, infolinka, fioservisy a další) a pokladnou (předtím se absolvuje kurz ČNB na rozpoznání padělků), a poté se postupně přidávají i investiční služby (účet pro obchodování na burze, dědictví akcií apod). Když si člověk neví rady, poradí interní "encyklopedie" nebo služebně starší kolegové (ať už ústně nebo přes zprávu).