Employer
Co-workers
Managers



Fio banka & Gladiator

Satisfaction
How do the employees evaluate their salary?
Bankovnictví nabízí široké spektrum služeb, které, než se člověk naučí, zaberou hodně času. Člověk musí být učenlivý a mít o daný obor zájem, aby se dokázal realizovat.
I přesto, že se jedná o práci v bankovním prostředí, tak zaměstnavatel poskytne a vyžaduje od svých zaměstnanců pouze znalost práce s bankovním software a konkrétních postupů, jak obsloužit klienta. Čekáte-li, že vám banka poskytne nějaké další vzdělávání na poli financí, bankovnictví atd., tak se mýlíte. Určitou výjimkou jsou požadavky na složení určitých zákonem požadovaných zkoušek (práce s hotovostí, poskytování úvěrů, makléřské zkoušky aj.), nicméně ani zde Vám zaměstnavatel neposkytne žádnou edukativní podporu (k dispozici jsou tak pouze oficiální materiály poskytovatelů zkoušek), pouze Vám je zaplatí v případě zdárného absolvování a setrvání na pracovní pozici nadále alespoň po dobu jednoho rok. V této bance totiž absentuje jakýkoli vzdělávací program (a to pravděpodobně napříč většinou oddělení). Samotný zaměstnavatel tak podle mě o své zaměstnance nikterak nepečuje a nesnaží o zlepšování jejich vědomostí a schopností. Největší přínos práce ve Fio bance tak pravděpodobně tkví v tom, že máte šanci si bezplatně složit určité zkoušky potřebné pro další působení na finančním trhu a to, že člověk získá do životopisu kolonku, že pracoval v minulosti u banky.