4 November

Manažer zákaznického centra - CeWe Color, a. s.

CeWe Color, a. s. je členem největšího holdingu na trhu fotografických produktů v Evropě, přední výrobce zakázkových foto prací, jako jsou fotografie, foto knihy, velkoformátové foto tisky a přední prodejce foto techniky značek Canon, Nikon, Sony Panasonic. Své služby a zboží prodává jak prostřednictvím webu, tak prostřednictvím sítě vlastních a partnerských prodejen. Disponuje 37 vlastními značkovými prodejnami a výrobní halou.

Naše krásné produkty vyprávějí příběh. Zákaznické centrum je klíčové oddělení pro udržení pozitivních emocí našich zákazníků při tvorbě a doručení našich produktů do jejich domovů. Společně s ostatními kanály, které vstupují do zákaznické komunikace usilujeme o ještě lepší zážitek s našimi produkty.

  • Toužíte po změně?
  • Baví vás svět fotografií?
  • Chcete nám pomoci zprostředkovat co nejlepší zážitek našim zákazníkům?

Hledáme zkušeného lídra, který se pohybuje ve světě řízení zákaznických center dokáže být nejen hýbatelem změn, dokáže je i řídit napříč celou firmou CEWE.

S čím potřebujeme pomoci?

  • Zrevidovat a optimalizovat řízení celého provozu ZC
  • Nastavit/optimalizovat procesy, které budou naplňovat naši vizi, že zákazník je na 1. místě při jakékoliv interakci s námi, a to nejen v oddělení ZC
  • Definovat reporting a nastavit KPI´s
  • Nastavit systém kvality komunikace s naším zákazníkem (telefonát, chat, e-mail, chatbot)
  • Rozvíjet členy týmu tak, aby se cítili být součástí silné firemní kultury
  • Být ambasadorem CX a realizovat změnu k ještě lepšímu zážitku s našimi produkty

Koho hledáme?

Jedná se o seniorní pozici, která je součástí interního rozvojového projektu v budování pozitivní zákaznické zkušenosti (CX).

Kandidát by měl mít:

  • Prokazatelné zkušenosti s řízením ZC/CC/KC minimálně 5 let
  • Silný leadership
  • Schopnost strategicky řídit a inspirativně vést
  • Komunikační a prodejní dovednost zapojovat do interních projektů ostatní kolegy z jiných oddělení napříč celou firmou
  • Ochotu cestovat i do zahraničí, mezinárodní meetingy v rámci skupiny CeWe
  • AJ na komunikativní úrovni
  • Zájem o moderní trendy a technologie
  • Pozitivní přístup, energii a zápal věci posouvat kupředu

Co nabízíme?

  • Prima partu kolegů/srdcařů, pro které je atmosféra a pracovní prostředí důležité
  • Práci, která dává smysl

Benefits

Educational courses, training, Individual schedules of working hours, Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Bonuses, Holidays 5 weeks, Contributions to the pension / life insurance, Contribution to sport / culture / leisure, Discount on company products / services

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Bachelor's
Recommended languages:
English (Advanced)