Jste personalista této firmy?

Přidejte si inzerát. Lidé, které zaujme vaše firma tak budou mít možnost u vás pracovat.

Přidat inzerát
Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod prostřednictvím internetu
Jdu hodnotit


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Že mi umožnil odejít před koncem výpovědní lhůty a že mi zajistil teplo, vodu a mohl jsem si dojít na záchod kdykoliv jsem chtěl.
  • Tak v první řadě kompletně předobsadit vedení prodejní sítě. K lidem na pobočkách se chovají lidé z centrály jako ke kusu hadru, mají pocit nadřazenosti, po lidech chtějí stále více úkolů, ale odpovídající odměna či alespoň pochvala nikdy nepřijde. Když chcete ale vy něco po svých např. regionálních manažerech, tak dělají mrtvé brouky anebo to hází jeden na druhého. Zkusit do plánovaných novinek více zapojit prodejní síť a neházet je do často nefungujících a nedomyšlených modelů a úkolů. Poté je to právě prodejní síť, která schytá všechny rány za chyby někoho jiného. Přestat neustále měnit pravidla hry v odměňování obchodníků. Z dříve fungujícícho modelu se udělal kočkopes, kdy vlastně nikdo pořádně neví za co je odměněn + rozhodně to chce přidat na fixu. Současný fix je tak směšný, že se pohybujete jen lehce nad úrovní minimální mzdy. Co takhle zkusit dát lidem nějaké benefity? Týden dovolené navíc? Dát jim každý den jednu hloupou stravenku? Nebo je aspoň nechat být, když mají zaměstnanecké slevy a nepátrat stbáckými praktikami proč jste koupil tohle a tohle? Slovo benefit je v této firmě sprosté slovo. Anebo by prostě jenom stačilo si sednout a přemýšlet proč je v této firmě tak vysoká fluktace lidí a proč se pravidelně obměňují manažeři prodejen, o obchodnících ani nemluvě.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • absence dress code, dog friendly office, vcelku vstřícná politika home office na některých odděleních
  • jednat se zaměstnanci fér, zvýšit podprůměrné platy a přestat vyvíjet neustálý tlak na co nejvyšší výkonnost i přes absenci adekvátního ohodnocení, celkové jednání středního a vyššího managementu odtrženého od reálného stavu ve společnosti, neustále zdůrazňovanou, ale nenaplňovanou firemní kulturu (realita je spíše antitezí toho, co je stále proklamováno), skutečné a využitelné benefity (reálné benefity jsou tak tři), začít se ke svým zaměstnancům chovat férově, zrušit pokusy o specifickou formu sociálního inženýrství (vnitřní systém hodnocení zaměstnanců) atd.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Typický český korporát. Moc práce, málo peněz. Možná problém kontrétní pobočky, ale na to jak skvěle to vypadá zvenku je to uvnitř fakt na nic.
  • Chování k zaměstnancům.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Clovek se muze naucit hodne zajimavych veci, je mozna rotace po firme, neni problem prejit i na uplne jine oddeleni. Otazka zda je toto skutecny benefit :)
  • 1. Plat - ohodnoceni neodpovida, nechteji platit dobre, ikdyz tvrdi opak. 2. Vedeni SW vyvoje maji na starosti lidi bez zkusenosti, vyrostli z dobrych programatoru ale neumi ridit vyvoj. 3. Komunikace, zadavani ukolu je neuveritelne problematicka, vse se deje chaoticky, nahodile a bez koncepce. 4. Kombinace vyse uvedeneho vyustuje v slusnou porci stresu, zvlast pokud cloveku zalezi na tom, aby delal svou praci dobre.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Byt součástí mimořádně úspěšně společnosti a nasat její know how. Získat zkušenosti z E-vommerce, poznat preference zákazníků. Vnímání dodavatelů Alza versus vnímání její konkurence.
  • Určitě bych lidi neprijimal s tím, ze je třeba se 3-9 mesicu zaucit, protože e-commerce je úplně jina a složitá sféra, a pak budou dělat (vedoucí) pozici, o kterou zadali.. Ano ta možnost na postup je, ale rozhodne ne garantovaná. Ale bohužel je to komunikovano tak, až se zaucite, budete dělat pozici, na kterou jste se hlasil a za podmínek, které jste požadoval. Pi dobu “zaručení” vsm totiž nabídnou cca 2/3 požadované mzdy, který je ještě rozdělena na fix cca 2/3 a 1/3 bonus, vyplaceny kvartalne. Změnil heslo na standardní Nás zákazník, nás pan Nikoli Nás dodavatel, nás pan Rozhodne bych napsal, nemáme žádné benefity než uvádět slušný seznam benefitů a v reálu zjistíte, ze mate v restauraci slevu 2Kc na polévku, jazykové kurzy na kterych se finančně podilite, ze nesmíte mít kávovar, abyste si kavu kupovali na pracovišti v kavárně (je velmi pekna), při jednání s dodavatelem si vlastní kavu nebo vodu platíte, atd.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Nákup

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Drive jsem si cenil otevrenosti k novym napadum. Dnes uz tomu tak neni.
  • Urcite chovani k zamestnancum, vynechal bych podpasovky typu vytykaci dopisy pri odchodu z firmy. Meli by si vice vazit zamestnancu, kteri ve firme vydrzeli nekolik let. Nenabiral bych na dulezite pozice arogantni lidi.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Líbí se mi velký rozsah dostupných školení a neformální atmosféra
  • Firmě chybí vize a žene se jen za penězi - peníze samotné jsou vizí firmy.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Z počátku to nějak šlo, pak to šlo z kopce a kýžené efekty co chtěli docílit nedocílily a kvalitní a spolehliví zaměstnani firmu většinou v krátké době opustily. Dnes už bych se na tu samou pozici určitě nechtěl vrátit ani na jinou. Alze jako zaměstnavateli nedůvěřuji, přijde mi to jako novodobý otrokářský systém.
  • Větší férovost a ohleduplnost k zaměstnancům. Ne každý je zloděj a některé zákazy a kontroly co jsem zažil byly až ponižující, nedůstojné. A krádežím to nezamezilo. Chápu že je to už velký moloch, ale i ve velkém se dá zařídit aby se dalo na zaměstnance spolehnout. Je to jen o správném nastavení pravidel. Každý kdo je spolehlivý si dobré práce slušně ohodnocené s dobrými podmínkami volnosti a ne permanetního stresu že nestíhá bude práci snažit dělat zodpovědně co nejlépe a udržet si ji. Jakmile je někde větší fluktuace zaměstnanců je něco špatně. Lidé nejsou stroje a roboti. Pro mě bylo prostředí a příjemný prátelský a nápomocný kolektiv více než maximální výše platu. Příklad. Pokud bych se měl rozhodnout mezi prací kde bych bral 30k čistého ale kolektiv i prostředí nic moc a prací kde bych měl 25k čistého a skvělé pracovní prostředí podmínky a dobrý kolektiv přátelských a nápomocných lidí nemám o čem váhat a půjdu do toho druhého. Do toho prvního bych nešel ani když by tam byl plat 35k, možná tak krátkodobě a i tak bych se hodně rozmýšlel.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Rok 2018/19 byl pro alzu změna . Takova ta změna díky které spoustu zaměstnanců konci , protože ty změny byli k horšímu. Rad bych alze řekl. Prosím odstraňte tohle vedení které přišlo a budete se mít lépe, zaměstnanci si vás jako firmu budou vážit více . Možná si řeknete ze tohle vedení vám dodává čísla , ale ještě aby ne , když berou zaměstnancům výplatu
  • Když někam potrebuju skočit z práce není problém . Soutěže kdy člověk muže vyhrát poukazy benefity

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Logistika, doprava

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Šel skloubit pracovní a soukromý život. Alza mě naučila samostatnosti a ukázala, že co si neuděláš sám, nemáš a nikdo ti nepomůže.
  • Každej si jede spíše to svoje (hlavně, aby manažeři měli vysoké platy) a k lidem, kteří jim dělají nejhorší a nejzásadnější práci na prodejnách, se nechovají zrovna nejlépe. Odměny a výplata jsou hlavně za prodané služby, takže pokud neprodáváš prodloužené záruky a pojištění, nevyděláš si. O benefitech se spíše mluvit nedá. Máte sice slevu na nějaké výrobky, ale někdy je sleva 1,- jindy zase 100,-. O ostatních benefitech, pokud nejste přímo v Praze v kancelářích, si můžete nechat zdát. Nadřízení, kteří v těch kancelářích sedí, nemají tušení jak to na pobočkách chodí a co se děje. Alzu opouštějí dobří lidé.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

Jsou pro vás komentáře užitečné?

Vy zase můžete pomoci ostatním.

Ohodnotím svoji firmu