Comdata Czech a.s.

Přibližně 1 250 zaměstnanců
Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu
pružná pracovní doba práce z domova uplatnění svých nápadů
pružná pracovní doba práce z domova uplatnění svých nápadů


Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Možnost práce při studiu
  • Práce v týmu mladých lidí

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

ComData má úžasných ľudí - či už operátorov alebo supervizorov. Mnohí z nich sú veľmi príjemní a naozaj dotvárajú príjemné…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

61 %
+

Kolegové

77 %
+

Nadřízení

64 %
+

Kompletní přehled


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Práce za PC bez nutnosti být manuálně zručný Peněz je poskromnu ale dá se nahrabat když se člověk bude snažit sedřít sám sebe z kůže Neustále problémy s programama Dovolenou nejlépe hlásit rok dopředu .. Povinné volno a když máte náhodou teda něco v plánu tak stejně budete muset do práce protože si to rozmysleli Řešit problémy tady trvá déle než samotnému PPL doručit v Praze zásilky .. Aspon pokec je dobrý
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • ComData má úžasných ľudí - či už operátorov alebo supervizorov. Mnohí z nich sú veľmi príjemní a naozaj dotvárajú príjemné pracovné prostredie. Vyššie pozície ako top management v tomto ohľade výrazne pokulhávajú, s operátormi nekomunikujú, nič pre nich neurobia. Sľuby sa často nedodržujú. Prístup je miestami neadekvátny. Firemné výhody by mohli byť lepšie a finančné ohodnotenie takisto, na to, aké výsledky po pracovníkoch chcú.
  • Prístup a snahu top managementu robiť niečo pre svojich zamestnancov (i.e. prijímať návrhy zospodu a nielen sa hrnúť za svojim) a zvýšiť plat zamestnancov. Za to, aké výsledky miestami chcú, je to občas až výsmech.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Oceňuji možnost zkraceného pracovního úvazku. Dobrá je i možnost napracování volných dní.
  • Špatná komunikace s nadřízenými. Pokud byl nějaký problém, nikdo se nesnažil zjistit jeho příčinu a případnou nápravu. Dle názoru nadřízených je vždy chyba na straně operátorů.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Vždy mi vyhověli , když jsem potřebovala volno, či část volného dne. Zajímavé benefity. Skvělý pracovní kolektiv.
  • Práce do pozdních hodin. Přesčasy, kterých se dozvíte jen cca pár hodin předem. Nutnosti dodržovat všechny nastavené parametry, pokud některý z nich nedodržíte, pak je vyvinutý na vás tlak a to vás donutí odejít.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Příjemný kolektiv kolegů
  • Špatné platové ohodnocení, práce za nadřízené, chaos ve firmě

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • benefity, kolektiv
  • práce o víkendech

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • S nicim vsichni vidi pouze prodeje. V podstate prace neni o tom nabidnout klientum skvelou peci ale uvrtat je do co nejvic sluzeb, ktere jsou zbytecne predrazene
  • Se vsim. Vse byl problem zdravotni duvody spatne nesmis k doktorovi. Nemocni lide chodily do prace nedostali moznost vylezet se bez neschopenky.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Ze začátku jsem měla pocit že se na tohoto zaměstnavatele mohu spolehnout a že nenechá své zaměstnance ve štychu. Ke konci spolupráce to již bylo spíše naopak a byla tam obrovská propast v komunikaci. Navíc slibovali nárust mzdy po určité době a ani to nebylo jisté, ne všem mzdu navýšily.
  • Komunikaci se zaměstnanci a pokud se zaměstnanec na něco zeptá nebo řeší nenechat to vyhnít. Popřípadě celkově zlepšit přístup k zaměstnanci i ohledně prodlužování smluv. Smlouva byla pouze na rok několikrát prodlužovaná a bohužel to že se smlouva neprodlouží se oznamovalo ze dne na den což je vůči zaměstnancům nefér. A nejednalo se o porušení smlouvy pravidel či něčeho podobného prostě končí smlouva a v den konci místo nové Vám oznámí zítra nechoďte a to i přes to že to minimálně měsíc dopředu urgujete a ptáte se zda si máte najít jinou práci.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • S kolegy
  • Nízký základ a nejisté bonusy
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Není nutné mít zkušeností,aby člověk mohl pracovat v této společnosti. Důležité je,že umí mluvit a učit se novým věcem. V podstatě se jede podle nějakého scénáře a není tedy potřeba umět něco navíc. V podstatě z vás firma udělá roboty. Přemýšlení je tady spíš na škodu. Myslím,že je to práce vhodná pro studenty.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • pružná pracovní doba
  • arogantní nadřízení

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
63 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
59 %
+
Slušné a férové jednání
58 %
+

Kolegové

Spolehlivost
73 %
+
Vzájemné porozumění
80 %
+
Celková spolupráce
77 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
62 %
+
Férovost
65 %
+
Důvěra
64 %
+
Celková spolupráce
63 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

49 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 5

Za moji práci mě platí slušně říká 37

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 41

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 39

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 50


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 109

Není nutné mít zkušeností,aby člověk mohl pracovat v této společnosti. Důležité je,že umí mluvit a učit se novým věcem. V podstatě se jede podle nějakého scénáře a není tedy potřeba umět něco navíc. V podstatě z vás firma udělá roboty. Přemýšlení je tady spíš na škodu. Myslím,že je to práce vhodná pro studenty.

Chci si přečíst další upřesnění od 4

Možnost práce při studiu

doporučuje 72

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 69

Malé finanční ohodnocení, ale mladým lidem to na začátku asi moc nevadí. Mladí lidé nim moc neřeší jsou většinou hodně v pohodě. Mladí lidé teprve poznají svoji hodnotu na pracovním trhu. Také se jich tam hodně střídá. Mladí muži radši než manuálně za více peněz, budou pracovat u počítače. U operátorských pozicích mladám lidem nevadí směny. Mladí lidé u společnosti Comdata poznají proč se pro příště podobné firmě vyhnout. Já jsem nezažila horšího zaměstnavatele.

Chci si přečíst další upřesnění od 3

Pružnou pracovní dobu

doporučuje 60

Pružná pracovní doba v této firmě opravdu funguje. Můžete pracovat na 4, 6 nebo 8 hodin. Pracovní doba je od 7, 00 hod. do 23,00 hod., 7 dní v týdnu. Nejlépe je 6 hodinovka, bohužel to co po vás chtějí není dostatečně ohodnoceno v základu, takže pokud neprodáváte, nevyděláte si ani na nájem.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 50

Znalosti o produktech, prodejní a komunikace se zákazníky.

Chci si přečíst další upřesnění od 1


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit


Na čem mi v práci nejvíce záleží?