DEICHMANN-OBUV s.r.o.

73 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod s obuví a koženými výrobky
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Jistota a stabilita
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Příjemné pracovní prostředí

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Na pozici vedoucí - pěkné peníze. Naučila jsem se dobře pracovat s časem.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

74 %
+

Kolegové

81 %
+

Nadřízení

72 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Na pozici vedoucí - pěkné peníze. Naučila jsem se dobře pracovat s časem.
  • Neustálé házení klacků pod nohy. Absurdní práce v nereálném čase, nesplnění pokutování výtkou. Málo pracovní síly na opravdu hodně práce. Fyzicky i psychicky velmi náročné. Buzerace formou tajných zákazníků. Pokud nejste Deichmannka tělem i duší, tak nejste členem týmu. Výplach mozku.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Obuv zdarma.
  • Skutečná pracovní doba neodpovídala pracovní době ve smlouvě a na výplatní pásce.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    K vykonávání této práce nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti. Tato firma má svá vlastní vnitřní pravidla a nastavení, která se musí na všech pobočkách vykonávat stejně, takže nemáte prostor pro vlastní nápady a názory z předchozích zaměstnání. Zapomeňte na kreativitu, tady se vše dělá podle směrnic od výstavy krabic s botami až po dekorace. Každá věc má své předem určené místo. Během pracovního poměru budete střídat několik prodejen, proto musí být vše všude stejné, aby jste ihned a bez předchozího zaškolení věděly, kde se co nachází a jak se vše dělá a jak vše funguje. To platí i při kontaktu se zákazníkem. Musíte se předem naučit všechny odpovědi, jak zákazníkům odpovídat a co jim říkat. Pozor, tyto věty zkouší i při tajných nákupech na prodejnách. Prostě zde musíte být jako stroj - robot, nikoliv člověk s myslícím mozkem a vlastním názorem či potřebou.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • je dobry ,spolehlivy zamestnavatel se spoustou benefitu,vyhod nemohla jsem si na nej stezovat
  • zrusit mystery shoping je to akorat o stresovani zamestnancu

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Sleva na obuv
  • Chování nadřízených k zaměstnancům.duvera nadřízených k podřízeným.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Benefity, čisté prostředí, odpovídající mzda
  • časté práce o víkendech, dvanáctihodinové směny, tlak na prodej vedlejších produktů

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Práce mně velmi bavila i když ji bylo opravdu moc, pracuje se zde od rána do večera, na prostoje není čas, práce zde nikdy nekončí. Školení zaměstnancu, výborná komunikace s odděleními na centrále např. personální
  • Chování nadřízené, neměla na všechny zaměstnance stejný metr. Velmi si dělila lidi na oblíbené a neoblíbené, otázky kladla tak, že jste si připadal, že ničemu nerozumíte. Nedalo se ji věřit, její kontrolní návštěvy byly nepříjemné pro zaměstnance a to se tam nikdo celý den nezastavil, stále se pracovalo.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Plat
  • Pracovní doba je příliš dlouhá, 12 hodin denně klidně i 5 dní po sobě

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Nákup

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • S pomoci se zapracovat.
  • Neochota pomoci od nadřízených. Nenechali a nerespektovali osobní život.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • dobry zamestnavatel,zkraceny uvazek kterbyl dobre ohodnocem,ruzne benefity,pracovni obleceni,obuv,poukazky ,souteze na prodavani produktu za odmeny pri dobrych vysledcich nemuzu si stezovat
  • zrusit mystery shoping ktery stresuje zamestnance a pise nepravdive udaje

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Miluji boty, proto i přez všechny nesnáze jsem byla v práci celkem ráda. Deichmann je společnost, která se hodně věnuje charitě, což mi též imponovalo.
  • Za dobře odvedenou práci jsem nikdy nebyla ani pochválena, protože to byla samozřejmost, ba naopak, nadřízený pracovník když jednou za čas přijel, byl schopen vynadat i za dva dny neutřený prach na hasicím přístroji. Je to práce fyzicky náročná, často jsem tam musela být přez čas, který mi byl ohlašováný i 15 minut před koncem směny. Nástup směn mi byl měněn z hodiny na hodinu, což není zrovna ono, když je člověk zvyklí plánovat.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více než 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
66 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
78 %
+
Slušné a férové jednání
75 %
+

Kolegové

Spolehlivost
77 %
+
Vzájemné porozumění
82 %
+
Celková spolupráce
82 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
70 %
+
Férovost
72 %
+
Důvěra
72 %
+
Celková spolupráce
72 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

76 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 28

Za moji práci mě platí slušně říká 20

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 11

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 8

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 5


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Jistotu a stabilitu

doporučuje 33

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 33

K vykonávání této práce nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti. Tato firma má svá vlastní vnitřní pravidla a nastavení, která se musí na všech pobočkách vykonávat stejně, takže nemáte prostor pro vlastní nápady a názory z předchozích zaměstnání. Zapomeňte na kreativitu, tady se vše dělá podle směrnic od výstavy krabic s botami až po dekorace. Každá věc má své předem určené místo. Během pracovního poměru budete střídat několik prodejen, proto musí být vše všude stejné, aby jste ihned a bez předchozího zaškolení věděly, kde se co nachází a jak se vše dělá a jak vše funguje. To platí i při kontaktu se zákazníkem. Musíte se předem naučit všechny odpovědi, jak zákazníkům odpovídat a co jim říkat. Pozor, tyto věty zkouší i při tajných nákupech na prodejnách. Prostě zde musíte být jako stroj - robot, nikoliv člověk s myslícím mozkem a vlastním názorem či potřebou.

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 32

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 31

Práce v Deichmannu je velmi pestrá každý si tam najde něco co jo baví a muže se zlepšovat

Možnost kariérního postupu

doporučuje 26


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?