Jste personalista této firmy?

Přidejte si inzerát. Lidé, které zaujme vaše firma tak budou mít možnost u vás pracovat.

Přidat inzerát
Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod s obuví a koženými výrobky
Jdu hodnotit


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Oceňuji, že se věnujeme zákazníkům, což jinde nebývá. Radíme, vyhledávame zboží.. Benefity jsou pouze v podobě stravenek. Žádny 13 plat, nic k dovolené, nic k vánocům a prémie jsou možná tak 2 mecicebz roka.
  • Osobní ohodnocení žádné, za splnění efektivyty je ohodnocen pouze vedoucí. Stačí aby onemocněla jedna kolegyně a uz děláte X hodin navíc,pac tu asi nesmí být víc jak 9 zaměstnanců, což je sakra málo

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Že poskytoval zkrácený úvazek
  • Aby si více vážili svých zaměstnanců. Neřídit se jen tabulkami.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Nejvíce s kolektivem, který byl ale z mnoha postupů zaměstnavatele stejně zklamán jako já.
  • Naprostá nepružnost zaměstnavatele i v banálních věcech, např. prodlevy v dodávkách obalových tašek, zákaznických karet, údržby zázemí (výměna bodové žárovky na toaletě zaměstnanců trvala cca 3 týdny), vše velmi centralizované a nepružné. Zato velmi časté změny ve vystavování a stěhování zboží na prodejně, které vadily i zákazníkům, stěžovali si, že nemohou najít zboží, které viděli předchozí den. Často nelogické přeceňování zboží apod.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Protože pokud přijde do firma zaměstnanec např. z celkem slušně a pružně fungující prodejny či jiné firmy, musí být zklamán příliš centralizovaným vedením, složitým systémem denních uzávěrek, přílišnou byrokracií, ale i ne moc dobrým zázemím pro zaměstnance ( prostory pro občerstvovací pauzy jsou součástí kanceláře vedoucí, žádné soukromí pro vyřízení telefonátu o pauze apod., malé prostory pro šatny, kde se obléká ve stoje....). Také malá motivace finanční, zejména u nových prodejen je, i přes sliby u příjímacího pohovoru, takřka nulová. Nabyla jsem dojmu, že zaměstnanec je ve firmě až na posledním místě. Mnoho času stráví zaměstnanci také dle mého soudu častými zbytečnými pracemi na prodejně (jako je stěhování celých sekcí obchodu ve stylu "škatule, škatule hýbejte se" jen pro to, že zrovna někoho něco napadlo v ústředí) a nemají proto dny tedy absolutně čas věnovat se zákazníkům. Nový zaměstnanec po této zkušenosti se již bude soustředit i na tato kritéria u dalšího zaměstnavatele, tak, aby byl spokojen.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Stravenky, zaměstnanecké slevy
  • Důležitější je pro zaměstnavatele efektivita a kolik se vydělá než jeho zaměstnanci.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Tuto práci bych už v této prodejně nechtěla vykonávat, velké zklamání, od rána do večera v práci, žádné peníze, které slibovali, za mě velmi špatná zkušenost.
  • Se vším jsem nebyla spokojená.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Benefity byly celkem zajímavé, ale bohužel byly nastaveny tak, aby byly téměř vždy nesplnitelné!
  • Naprosto nevyhovující zázemí a velmi nepříjemné a neadekvátní chování přímé/ho nadřízené/ho.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Nic nového jsem se ne naučila. Velký + pro zaměstnavatele že si můžete volit směny.
  • Za dva roky práce v CCC Czech s.r.o samé trápení. Firma šetří úplně na všem, a proto děláte prodavačku zároveň hlídače. Ze strany vedení sama buzerace. Tahání balíku plných bot taki dává zabrat. Pokud se nesplní měsíční cíl tak žádné prémie.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Jen s par kolegini
  • Nikomu nedoporucuji....

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Ničeho, největší problém je v zaškolení manažerů....14 dní určitě nestačí, obrovská zodpovědnost, za prodejnu, za zboží, viz manager musí zaplatit 10 tisíc ze svého platu, když nevyjde inventura...a více dalších věcí..
  • dostatečné zaškolení managerů, nikoliv jen teorii, ale praxi....a to ve více kategoriiích....jako IT system, vizualní aranžování, personální doklady, skladání bot a změny celých přesunů regálů apod... , krádeže a inventury....inventury které se musí platit. Osoba která se hlásí o práci , neví o tom že musí zaplatit inventuru...to se dozvídá postupem času. :-(

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Stabilní firma, můžu říct, že vidím pozitivní změny, jakým vývojem firma CCC prošla, mnoho prodejen prošlo rekonstrukcí prodejny, v posledních letech se otevřelo i několik nových prodejen. Velkou motivací jsou prémie z prodeje.
  • Zabezpečení zboží nebo alespoň mít více prodavaček na prodejně. Případně ochranku.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

Jsou pro vás komentáře užitečné?

Vy zase můžete pomoci ostatním.

Ohodnotím svoji firmu