CCC Czech, s.r.o.

104 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod s obuví a koženými výrobky
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Možnost učit se novým věcem
  • Možnost kariérního postupu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Oceňuji, že se věnujeme zákazníkům, což jinde nebývá. Radíme, vyhledávame zboží.. Benefity jsou pouze v podobě stravenek.…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

59 %
+

Kolegové

78 %
+

Nadřízení

58 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Oceňuji, že se věnujeme zákazníkům, což jinde nebývá. Radíme, vyhledávame zboží.. Benefity jsou pouze v podobě stravenek. Žádny 13 plat, nic k dovolené, nic k vánocům a prémie jsou možná tak 2 mecicebz roka.
  • Osobní ohodnocení žádné, za splnění efektivyty je ohodnocen pouze vedoucí. Stačí aby onemocněla jedna kolegyně a uz děláte X hodin navíc,pac tu asi nesmí být víc jak 9 zaměstnanců, což je sakra málo

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Že poskytoval zkrácený úvazek
  • Aby si více vážili svých zaměstnanců. Neřídit se jen tabulkami.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Stravenky, zaměstnanecké slevy
  • Důležitější je pro zaměstnavatele efektivita a kolik se vydělá než jeho zaměstnanci.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Benefity byly celkem zajímavé, ale bohužel byly nastaveny tak, aby byly téměř vždy nesplnitelné!
  • Naprosto nevyhovující zázemí a velmi nepříjemné a neadekvátní chování přímé/ho nadřízené/ho.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • CCC přes hodně práce dokáže finančně ohodnotit. Školení a vše kolem vzdělávání je myslím hodně nad úrovní jiných zaměstnavatelů.
  • Bez nočních směn bych se obešla vůbec, i když nejsou často jedna noční směna mně dokáže rozhodit i na celý týden. Možnost objednávek konkrétního zboží i značek dle poptávky zákazníků, některé značky nebo kožené kabelky se nedostanou na všechny prodejny a přitom cíl splnění např. průměrná účtenka je pro všechny stejná .... to se prostě z těch nejlevnějších bot nedá splnit.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Nejvíce s kolektivem, který byl ale z mnoha postupů zaměstnavatele stejně zklamán jako já.
  • Naprostá nepružnost zaměstnavatele i v banálních věcech, např. prodlevy v dodávkách obalových tašek, zákaznických karet, údržby zázemí (výměna bodové žárovky na toaletě zaměstnanců trvala cca 3 týdny), vše velmi centralizované a nepružné. Zato velmi časté změny ve vystavování a stěhování zboží na prodejně, které vadily i zákazníkům, stěžovali si, že nemohou najít zboží, které viděli předchozí den. Často nelogické přeceňování zboží apod.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Protože pokud přijde do firma zaměstnanec např. z celkem slušně a pružně fungující prodejny či jiné firmy, musí být zklamán příliš centralizovaným vedením, složitým systémem denních uzávěrek, přílišnou byrokracií, ale i ne moc dobrým zázemím pro zaměstnance ( prostory pro občerstvovací pauzy jsou součástí kanceláře vedoucí, žádné soukromí pro vyřízení telefonátu o pauze apod., malé prostory pro šatny, kde se obléká ve stoje....). Také malá motivace finanční, zejména u nových prodejen je, i přes sliby u příjímacího pohovoru, takřka nulová. Nabyla jsem dojmu, že zaměstnanec je ve firmě až na posledním místě. Mnoho času stráví zaměstnanci také dle mého soudu častými zbytečnými pracemi na prodejně (jako je stěhování celých sekcí obchodu ve stylu "škatule, škatule hýbejte se" jen pro to, že zrovna někoho něco napadlo v ústředí) a nemají proto dny tedy absolutně čas věnovat se zákazníkům. Nový zaměstnanec po této zkušenosti se již bude soustředit i na tato kritéria u dalšího zaměstnavatele, tak, aby byl spokojen.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Jen s par kolegini
  • Nikomu nedoporucuji....

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Tuto práci bych už v této prodejně nechtěla vykonávat, velké zklamání, od rána do večera v práci, žádné peníze, které slibovali, za mě velmi špatná zkušenost.
  • Se vším jsem nebyla spokojená.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Ničeho, největší problém je v zaškolení manažerů....14 dní určitě nestačí, obrovská zodpovědnost, za prodejnu, za zboží, viz manager musí zaplatit 10 tisíc ze svého platu, když nevyjde inventura...a více dalších věcí..
  • dostatečné zaškolení managerů, nikoliv jen teorii, ale praxi....a to ve více kategoriiích....jako IT system, vizualní aranžování, personální doklady, skladání bot a změny celých přesunů regálů apod... , krádeže a inventury....inventury které se musí platit. Osoba která se hlásí o práci , neví o tom že musí zaplatit inventuru...to se dozvídá postupem času. :-(

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Stabilní firma, můžu říct, že vidím pozitivní změny, jakým vývojem firma CCC prošla, mnoho prodejen prošlo rekonstrukcí prodejny, v posledních letech se otevřelo i několik nových prodejen. Velkou motivací jsou prémie z prodeje.
  • Zabezpečení zboží nebo alespoň mít více prodavaček na prodejně. Případně ochranku.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
55 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
60 %
+
Slušné a férové jednání
60 %
+

Kolegové

Spolehlivost
73 %
+
Vzájemné porozumění
80 %
+
Celková spolupráce
78 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
57 %
+
Férovost
58 %
+
Důvěra
58 %
+
Celková spolupráce
58 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

48 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 6

Za moji práci mě platí slušně říká 14

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 28

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 23

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 33


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 53

Protože pokud přijde do firma zaměstnanec např. z celkem slušně a pružně fungující prodejny či jiné firmy, musí být zklamán příliš centralizovaným vedením, složitým systémem denních uzávěrek, přílišnou byrokracií, ale i ne moc dobrým zázemím pro zaměstnance ( prostory pro občerstvovací pauzy jsou součástí kanceláře vedoucí, žádné soukromí pro vyřízení telefonátu o pauze apod., malé prostory pro šatny, kde se obléká ve stoje....). Také malá motivace finanční, zejména u nových prodejen je, i přes sliby u příjímacího pohovoru, takřka nulová. Nabyla jsem dojmu, že zaměstnanec je ve firmě až na posledním místě. Mnoho času stráví zaměstnanci také dle mého soudu častými zbytečnými pracemi na prodejně (jako je stěhování celých sekcí obchodu ve stylu "škatule, škatule hýbejte se" jen pro to, že zrovna někoho něco napadlo v ústředí) a nemají proto dny tedy absolutně čas věnovat se zákazníkům. Nový zaměstnanec po této zkušenosti se již bude soustředit i na tato kritéria u dalšího zaměstnavatele, tak, aby byl spokojen.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 28

Možnost kariérního postupu

doporučuje 26

Kariérní postup může být velmi rychlý, stačí, když je člověk schopný. CCC expanduje - neustále se otevírající pobočky nabízejí nová místa pro manažery i jejich zástupce. Stejně tak se člověk může stát interním školitelem, vyhrát výběrko na post do centrály atd. Oceňuji, že CCC vždy dává šanci interním výbětovým řízením.

Rozmanitou práci

doporučuje 26

Vzhled a uspořádání prodejny se stále, mění, neustále přeskládávání krabic tam a zpět :-(

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 25


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?