CCC Czech, s.r.o.

77 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod s obuví a koženými výrobky

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Možnost učit se novým věcem
  • Možnost kariérního postupu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Protože pokud přijde do firma zaměstnanec např. z celkem slušně a pružně fungující prodejny či jiné firmy, musí být zklamán…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

59 %
+

Kolegové

75 %
+

Nadřízení

58 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 91 345 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Oceňuji, že se věnujeme zákazníkům, což jinde nebývá. Radíme, vyhledávame zboží.. Benefity jsou pouze v podobě stravenek. Žádny 13 plat, nic k dovolené, nic k vánocům a prémie jsou možná tak 2 mecicebz roka.
  • Osobní ohodnocení žádné, za splnění efektivyty je ohodnocen pouze vedoucí. Stačí aby onemocněla jedna kolegyně a uz děláte X hodin navíc,pac tu asi nesmí být víc jak 9 zaměstnanců, což je sakra málo

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Že poskytoval zkrácený úvazek
  • Aby si více vážili svých zaměstnanců. Neřídit se jen tabulkami.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • CCC přes hodně práce dokáže finančně ohodnotit. Školení a vše kolem vzdělávání je myslím hodně nad úrovní jiných zaměstnavatelů.
  • Bez nočních směn bych se obešla vůbec, i když nejsou často jedna noční směna mně dokáže rozhodit i na celý týden. Možnost objednávek konkrétního zboží i značek dle poptávky zákazníků, některé značky nebo kožené kabelky se nedostanou na všechny prodejny a přitom cíl splnění např. průměrná účtenka je pro všechny stejná .... to se prostě z těch nejlevnějších bot nedá splnit.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Benefity byly celkem zajímavé, ale bohužel byly nastaveny tak, aby byly téměř vždy nesplnitelné!
  • Naprosto nevyhovující zázemí a velmi nepříjemné a neadekvátní chování přímé/ho nadřízené/ho.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Jen s par kolegini
  • Nikomu nedoporucuji....

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Stabilní firma, můžu říct, že vidím pozitivní změny, jakým vývojem firma CCC prošla, mnoho prodejen prošlo rekonstrukcí prodejny, v posledních letech se otevřelo i několik nových prodejen. Velkou motivací jsou prémie z prodeje.
  • Zabezpečení zboží nebo alespoň mít více prodavaček na prodejně. Případně ochranku.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • S firmou. Je to stabilní firma s pevným zázemým a možnosti růstu - toho jsem si moc cenila.
  • Chování lidí na prodejnách, kontkrétní určovat nemůžu, ale chování vedoucí i místo vedoucího a prodavaček + manažera daného kraje. Lidí, kteří nedokáží vyřešit závažný počin žádným natož správným způsobem.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Ničeho, největší problém je v zaškolení manažerů....14 dní určitě nestačí, obrovská zodpovědnost, za prodejnu, za zboží, viz manager musí zaplatit 10 tisíc ze svého platu, když nevyjde inventura...a více dalších věcí..
  • dostatečné zaškolení managerů, nikoliv jen teorii, ale praxi....a to ve více kategoriiích....jako IT system, vizualní aranžování, personální doklady, skladání bot a změny celých přesunů regálů apod... , krádeže a inventury....inventury které se musí platit. Osoba která se hlásí o práci , neví o tom že musí zaplatit inventuru...to se dozvídá postupem času. :-(

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Záleží na nadřízených jak jsou férové a spravedlivý,rozdělení pravé ocenění,tak kde se to střídá několikrát do roka je asi špatně vedení měl by se zamyslet si ten nejvyšší,konkrétně někdo či je ta firma
  • Lepší peníze,lepší možnosti ,mít šanci se naučit víc věci,ne žádný tajný kontroly jak přidáváte,

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Zkušenost s přímým jednáním s lidmi, radost z toho, že můžu být někomu užitečná s výběrem vhodných bot.
  • Výběr lepších a zkušenějších lidí na vedoucí pozice. Dlouhé směny.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
54 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
61 %
+
Slušné a férové jednání
60 %
+

Kolegové

Spolehlivost
71 %
+
Vzájemné porozumění
77 %
+
Celková spolupráce
76 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
56 %
+
Férovost
58 %
+
Důvěra
57 %
+
Celková spolupráce
58 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

46 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 3

Za moji práci mě platí slušně říká 11

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 19

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 19

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 25


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 39

Protože pokud přijde do firma zaměstnanec např. z celkem slušně a pružně fungující prodejny či jiné firmy, musí být zklamán příliš centralizovaným vedením, složitým systémem denních uzávěrek, přílišnou byrokracií, ale i ne moc dobrým zázemím pro zaměstnance ( prostory pro občerstvovací pauzy jsou součástí kanceláře vedoucí, žádné soukromí pro vyřízení telefonátu o pauze apod., malé prostory pro šatny, kde se obléká ve stoje....). Také malá motivace finanční, zejména u nových prodejen je, i přes sliby u příjímacího pohovoru, takřka nulová. Nabyla jsem dojmu, že zaměstnanec je ve firmě až na posledním místě. Mnoho času stráví zaměstnanci také dle mého soudu častými zbytečnými pracemi na prodejně (jako je stěhování celých sekcí obchodu ve stylu "škatule, škatule hýbejte se" jen pro to, že zrovna někoho něco napadlo v ústředí) a nemají proto dny tedy absolutně čas věnovat se zákazníkům. Nový zaměstnanec po této zkušenosti se již bude soustředit i na tato kritéria u dalšího zaměstnavatele, tak, aby byl spokojen.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 22

Možnost kariérního postupu

doporučuje 20

Možnost práce při studiu

doporučuje 20

Rozmanitou práci

doporučuje 18


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?