Lidl Česká republika v.o.s.

342 hodnocení
Přibližně 10 500 zaměstnanců
Maloobchod s převahou potravin

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Jistota a stabilita
  • Možnost kariérního postupu
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Firmě nazáleží na vzdělání neboť si své zaměstnance zaučí,problémem se stáva neustále narustající mzda a neustálé připomínání…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

67 %
+

Kolegové

73 %
+

Nadřízení

63 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 91 987 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Člověk si tu připadá na stejné úrovni jako paleta ve skladu. Snadno ji lze nahradit. Nulový osobní rozvoj - vzdělávání je téměř sprosté slovo, odborné kurzy nula (nahrazeno "úžasnostmi" typu kurz defenzivní jízdy apod.). Jednání nadřízených ve stylu "slibem nezarmoutíš". Komunikace v rámci firmy žalostná.
  • Přístup k lidem. Vzbudit v nich alespoň malý pocit, že jejich práce má smysl. Vzdělávat. Nějaké využitelné benefity by neuškodily (kdyby si Lidl nevymyslel vlastní stravenky, tak bychom neměli ani stravenky).

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Získala jsem nove zkušeností. Bohužel z důvodu diskriminací, a špatného jednaní ze strany manažerky musela jsem odejit. Zaměstnance považují za méněcenné...………...
  • Špatné jednání nadřízených k zaměstnancům. Odvolaní nikam nevede. Oni když jim nesednete tak vás vyhodí, důvod jsi dokážou najit a popřípadě vymyslet. Když se budete bránit tak vás zničí psychicky. Ta bezmoc je zničující. Nic jiného vám nezbyde jak podepsat tu jejich dohodu. Slovo proti slovu a dobře právníky za jejich zády...……..

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Priorita je vstřícnost,pokud jste na zákazníky milá a usměvavá je zaměstnavatel spokojený a ocení to.Práce není jednoduchá,ale po čase do všeho vlítnete a pak už to jde samo.Každá práce má své plusy a mínusy.Ty naše mínusy jsou v práci v neděli a a spousta pracovních svátků,ale co se dá dělat,věděli jsme do čeho jdeme.Další mínus je nevrlý zákazník,který zůstane kakabusem i kdyby jste si při úsměvu vykloubili panty.Naštěstí je více plusů.Prima kolektiv,to se hned lépe pracuje v Lidlu to ani jinak nejde,tam to platí doslova ,já na bráchu ,brácha na mě.Další plus je super domluva při plánování směn,není problém zapsat do kalendáře ,kdy potřebuji volno -lékař,oslava,nečekaná událost,aj....a paní vedoucí to respektuje.No a bonbonek nakonec ,každý rok zvýšení platu. A jste-li šikovný máte o kariéru postaráno,postupujete nahoru bez problému,stačí chtít. Já vím vypadá to jako bajka,ale tohle je moje zkušenost. S pozdravem Jana
  • Všude ve světě,Německo,Anglie,Itálie,Rakousko ,dokonce i v Polsku se pracuje v neděli jen do 12.00 nebo až od 10.00 max do 15.00 nebo do 17.00. Neděle je den ,kdy by rodina měla byt pospolu aspoň část dne. V létě grilovat,jít do ZOO,na výlet na návštěvu apod.,v zimě na kopec se sáněmi na lyže na Vaňkáč,stavět sněhuláky,prostě cokoliv,ale být s rodinou.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Perfektní systém zaškolení, trenér na prodejně, můžete říci svůj názor ohledně práce a v rámci možností na něj je reagováno. Podávání zpětných vazeb, v poslední době se snažila firma o zlepšení atmosféry na prodejnách, odměny, akce, benefity, pravidelné zvyšování platu, komunikace mezi vedením a prodavači za poslední roky pocítila velký vzestup. Přes všelijaké patálie, které se každému v zaměstnání občas naskytnou, mohu říci, že je to slušný zaměstnavatel (firma) a snaží se dále zlepšovat a zvyšovat komfort.
  • Více si všímat názorů zaměstnanců, hlavně ohledně přímého vedení, více se zaměstnanců ptát (třeba anonymně). Více si všímat atmosféry na filialkach. Vedení lépe zaškolit v pochvalach a poděkování - normální profesionální přístup k lidem. Ale na tom už se nejspíše pracuje...

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • S někým jsem si rozuměla, s někým méně, ale zažila jsem už i mnohem horší zaměstnavatele. Líbila se mi práce s lidmi.
  • Šikana od některých méně inteligentních kolegů, kteří mají pocit, že si tím posilují svoje ego.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Neděláte cely den stejnou práci někde u pasu. Chvíli na kaše,chvíli doplnujete,chvíli pečete.
  • Večerní úklid prodejny po směně byl vázne za trest hodila by se nějaká uklízečka

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Na tu dobu tam byl dobrý plat. Uměl dobře namazat med kolem pusy.
  • Více hledět na potřeby zaměstnanců než na osobní sympatie k nadřízeným. Nezvyšovat zisky na úkor zachování lidskosti zaměstnanců.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Automatické přidání peněz po zkušební lhůtě. Ocenění nadřízeného. Možnost domluvy na směnách. Co bylo řečeno, to platilo.
  • Více hlídat, aby byl dostatek lidí na prodejně především v době čerpání přestávek (např. výpomoc v kritické časy brigádníky).

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Dobrý přivýdělek při studiu.
  • Přestávky i po sedmi hodinách. Vytváření dojmu, že je každý nahraditelný. Nebyl pevně nastaven konec pracovní doby. Každý dělal všechno, od doplňování, obsluhování na pokladnách, až po uklízečku. Tabulkový systém práce. Tykání na prodejně, vytváření falešného dojmu dobrého kolektivu. Pomluvy mezi kolegy, donášení nadřízeným, z toho plynoucí nedůvěru ke všem, až na pár výjimek. Časté vyhazování kolegů kvůli nepohodlnému názoru nebo za to, že byli o něco málo pomalejší, snaha se tu necení.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Zaškolení probíhá velmi rychle, nicméně v pracovní době. Většinu věcí se dozvíte až v praxi.

  • Uplatnění pro starší 50 let

    Na mojí bývalé prodejně pracují i starší lidé, to je na uvážení každého uchazeče o zaměstnání, nicméně je tato práce dost fyzicky a psychicky náročná.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Pracovní úvazek na 35 hodin je fajn. Chodíme do práce víc odpočinutí.
  • Více pracovních pomůcek.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
55 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
74 %
+
Slušné a férové jednání
70 %
+

Kolegové

Spolehlivost
69 %
+
Vzájemné porozumění
76 %
+
Celková spolupráce
74 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
62 %
+
Férovost
65 %
+
Důvěra
60 %
+
Celková spolupráce
64 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

79 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 119

Za moji práci mě platí slušně říká 135

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 59

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 16

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 13


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Jistotu a stabilitu

doporučuje 154

Možnost kariérního postupu

doporučuje 131

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 122

Firmě nazáleží na vzdělání neboť si své zaměstnance zaučí,problémem se stáva neustále narustající mzda a neustálé připomínání zaměstnancum že za tak velké peníze musí dělat dvakrát tolik.Záleží jakého máte regionála a managera ale většinou podlehnou a k zaměstnancum se chovají nevhodně a až přílíš nadřazeně!Plus sem tam nějaký podraz a hození viny na pokladní aby se ztratila chyba managera není vyjímkou...

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Rozmanitou práci

doporučuje 119

Člověk dělá různorodou práci, nesedí celý den pouze na kase, pokud mu není přidělena první pokladna. Z té se neodbiha vybalovat zboží.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Řád a pravidla

doporučuje 109


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?