Československá obchodní banka, a. s.

196 hodnocení
Přibližně 7 500 zaměstnanců
Bankovnictví

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost kariérního postupu
  • Možnost učit se novým věcem
  • Jistota a stabilita

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Jedná se o velkou korporátní firmu s mnoha dceřinými společnostmi. Tím pádem nabízí množství pracovních pozic různého ražení…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

69 %
+

Kolegové

76 %
+

Nadřízení

71 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 91 345 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Příjemní a spolehliví kolegové, benefity, pružná prac. doba.
  • Více si vážit svých kvalifikovaných zaměstnanců, aby nemuseli po letech marné naděje o lepší finanční ohodnocení odcházet a být nahrazovány nezkušenými nováčky, kteří po zaučení odcházejí, protože zjistí, že za tolik zodpovědnosti a množství práce vlastně nejsou dobře zaplaceni. Přístup: jestli se vám tu nelíbí, venku stojí zástupy....myslím opravdu není ten správný.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Na většině poboček pracují opravdu skvělí a féroví lidé. Škoda, že je zaměstnavatel nedokáže patřičně finančně ohodnotit.
  • Zvýšení platu zaměstnancům, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty. Jsou v náročné a zodpovědné pozici a jejich nasazení mnohdy neodpovídá jejich odměně.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Dobré na práci v této firmě bylo vše, vyjma lidí.
  • Měla by mít vůbec nějaký zájem řešit problémy na pracovišti ne na minutu bezohledně vyhodit toho, kdo byl sužován mobbingem, protože jako jediný nebyl v kolektivu něčí známý.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Je to stabilní velká společnost. Kolektiv pracovníků je fajn, dokáží mezi sebou spolupracovat, a to i mezi jednotlivými pobočkami
  • Poslední dobou se mi zdálo, že se jde hlavně po výnosech, je velký tlak na zaměstnance na prodej. Ač se říká, že vztah s klientem je na prvním místě, už to není až tak pravda - hlavní je prodat. A když neprodáte - už se spovídáte proč se neprodalo, kde se to nahradí atd. Vnitřní slučování dvou značek není dobrý krok. Uměle se vytvářejí manažerské pozice. Zaměstnanec se pomalu bojí říci o dovolenou, není výjimkou, že zaměstnanci jsou nad rámec standardní pracovní doby, což se nikde nevykazuje a hodiny se darují zaměstnanci. Pokud si chce zaměstnanec zařídit něco soukromého, musí si vzít dovolenou, protože soukromé záležitosti si kvůli pracovní době nemůže zařídit. Stres se podepisuje na zaměstnancích. Jsem rád, že jsem odešel, i když finančně to nebylo špatné.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • ČSOB absolutně nezajímají lidé, vztahy. Pouze obchod.
  • mezilidské vztahy

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zavedená splečnost, nastavené procesy, pravidelné odměňování, práce v bankovním sektoru mi seděla
  • snížila bych počet manageru o 2/3

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Možnost kariérního růstu. Hodně benefitů.
  • Stejné procento na mzdy jako v mateřské zemi.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Velký tlak na plnění plánů, finanční ohodnocení poměrně dost nízké

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • ČSOB podporovalo rozvoj zaměstnanců, práce v hospodářské správě mě bavila, od začátku jsem mohla využít své zkušenosti a byla mi ponechána i příslušná svoboda rozhodování i odpovědnost.
  • Nevydržela jsem pracovat v nové budově ČSOB, která zcela podle mne popřela to, jak by mělo příznivé a inspirativní pracovní prostředí vypadat. Totálně propojený prostor celé budovy, absolutní ztráta i sebemenšího soukromí, neustálý ruch, oči i viry všech a všeho neustále dotírající fyzicky i psychicky, nemožnost si svobodně upravit teplotu prostředí, osvětlení atd., vše se řešilo s ostatními z "hnízda" kompromisem přes velín, to vše mne donutilo odejít. Škoda...

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Logistika, doprava

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Přístup k nováčkům. Větší ohleduplnost a více pomoct při začátcích. Vstřícnosti jsem se nedočkal. Pobočka ČSOB Kolín

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
69 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
72 %
+
Slušné a férové jednání
66 %
+

Kolegové

Spolehlivost
74 %
+
Vzájemné porozumění
77 %
+
Celková spolupráce
76 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
69 %
+
Férovost
72 %
+
Důvěra
70 %
+
Celková spolupráce
69 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

59 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 22

Za moji práci mě platí slušně říká 52

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 54

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 32

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 35


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost kariérního postupu

doporučuje 81

Jedná se o velkou korporátní firmu s mnoha dceřinými společnostmi. Tím pádem nabízí množství pracovních pozic různého ražení a v různých úrovních řízení organizace.

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 78

Jistotu a stabilitu

doporučuje 70

Jedna se o velkou společnost s férovým jednáním k zaměstnancům i klientům.

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 66

Náročné úkoly

doporučuje 64

Prace na pobočkách je náročná v mnoha směrech. Znalost spousty produktů, denně se setkáváme s různými typy klientů. Dnešní klienti nejsou zvyklí čekat, vše chtějí řešit ihned,nerespektují že se musí objednávat. Mnohdy jsou vulgární. Dále je zde velký tlak na prodej produktů banky.Klientský pracovník musí mít spoustu náročných certifikací a školení. Je to práce od rána do večera a velice špatně placená!!!! Pro management jste jen figurka, která když plní tak je vše v pořádku. Pokud projeví-te nespokojenost, či obavu,je vám řečeno, že máte podat výpověď. BANKA si neváží dlouhodobých zaměstnanců. Práce klientského pracovníka je jedna z nejsložitějších.

Chci si přečíst další upřesnění od 1


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?