GridServices, s.r.o.

91 hodnocení
Přibližně 2 057 zaměstnanců
Činnosti vedení podniků
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Jistota a stabilita
  • Možnost učit se novým věcem
  • Pružná pracovní doba

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Pokud máte nápad poslechnou si ho, pokud máte dobrý nápad zrealizují ho.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

81 %
+

Kolegové

86 %
+

Nadřízení

82 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Dobrý kolektiv. Benefity.
  • Komunikace ze shora dolů - špatná komunikace změn ve společnosti.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Pokud máte nápad poslechnou si ho, pokud máte dobrý nápad zrealizují ho.
  • Při nástupu a po každých 5 let bych dělal u všech testy na selský rozum.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Stavební práce

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Kolegové, benefity, samotná práce, pestrost práce
  • S vedoucím, s jeho přístupem, arogancí, ješitností a jeho individualitou zaměřenou ne na fungování oddělení jako celku, ale jen zaměření na jeho osobní výsledky. Rozvrací oddělení komplexně.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Jsem spokojen se systémem vedení zakázek a s tím, že si v klidu mohu řešit mně zadané úkoly. Nejvíce jsem spokojen s tím, že mohu skloubit pracovní a osobní život - byť home office by se mohl zavést i u nás. Kancelář vedle HO má, my máme jiného vedoucího a už HO nemáme, přitom typ práce to maximálně umožňuje.
  • home office - jedná se pro mě o benefit, který si osobně cením stejně jako by mi ve výplatě přidali 5000 Kč. Každý den dojíždím autem 30km od práce a 30km z práce, přitom pracuji na notebooku a typ práce mi umožňuje pracovat z domu. Tento benefit by zaměstnavatele nestál ani korunu, já bych přitom ušetřil na benzínu + mnou hodnoceného HO 5000 Kč - což by pro zaměstnavatele mělo být ideální řešení.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Napomocni kolegove Nabidka benefitu Pracovni doba
  • Manazerska rozhodnuti tykajici se rozvoje firmy Nenasazovat do ostreho provozu nedokoncene programy Neprovadet neustale organizacni zmeny Zlepsit informacni servis pro zakazniky

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Stabilita, serióznost, spolehlivost
  • výchova nových nástupců, odměňování, udržení (zvyšování) odbornosti

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • 1) Zvýšit finanční částku zaměstnancům. 2) Vybírat opravdu odborníky do své společnosti, kteří rozumí problematice, kterou se skupina innogy zaobírá. 3) Nezaobírat se problematikou, která je již už dávno v jiných společnostech vymyšlena 4) Nezaobírat se zbytečné pilotními programy, které už fungují pro organizace, které pro naší společnost práci, kterou řešíme pilotem provádějí. 5) Nastavit podpůrné služby, tak aby pomáhaly našim potřebám a ne my těmto službám.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Poslouchá zaměstnance, komunikuje plánované změny, v případě "optimalizace" férové podmínky pro odchod.
  • 1) Neposlouchal bych každý "nářek", že něco nefunguje. Tím pádem bych nehledal nové procesy na něco, co už je popsáno 2) dal bych víc času na "sednutí" přijatých opatření/změn 3) zpomalil bych rychlost nasazování nových změn

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Plat chodí včas, spousta benefitů navíc...
  • Zastavit neustálé změny, které jen vyčerpávají a zavést stabilitu a řád.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • worklife balance
  • dlouhé schvalování, některá korporátní pravidla

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
78 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
79 %
+
Slušné a férové jednání
84 %
+

Kolegové

Spolehlivost
86 %
+
Vzájemné porozumění
85 %
+
Celková spolupráce
85 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
76 %
+
Férovost
84 %
+
Důvěra
83 %
+
Celková spolupráce
83 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

63 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 5

Za moji práci mě platí slušně říká 27

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 43

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 10

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 6


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Jistotu a stabilitu

doporučuje 47

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 32

Pružnou pracovní dobu

doporučuje 27

Náročné úkoly

doporučuje 27

Rozmanitou práci

doporučuje 27


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?