Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

53 hodnocení
Přibližně 375 zaměstnanců
Činnosti cestovních agentur
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Práce v týmu mladých lidí
  • Náročné úkoly

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Možnost podívat se do světa díky zajímavým infocestám. Motivační ohodnocení, pokud tedy pracoval člověk na pobočce, která…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

57 %
+

Kolegové

70 %
+

Nadřízení

52 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Celkově asi záleží na jakém oddělení děláte. Ale na call centru jste pro nadřízené nicka. Plány prodejů nastaveny tak ze nejsou splnitelné čili domů jdete se základem a bez provize. Denně jsme vsichni chodili na kobereček a jedinkrát za 12 let jsem neslyšela sebemenší ocenění či pochvalu týmu,vše co děláte jde přece udělat líp,to jsme slýchávali denně. Kolegové super ale toť jediné plus. Dlouho tam ale nidko nevydrží,sem tam nějaká výjimka. Plat mizérie,ze vsech CK na českém trhu platí nejhůře.
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Jako plusy člověk určitě musí uvést kolektiv - kolegové jsou vesměs přátelští a pozitivní, dá se zde nalézt mnoho přátel i do budoucna. Velkým plusem jsou samozřejmě infocesty, z nichž jsou některé plně hrazeny zaměstnavatelem. Pro prodejce je určitě velmi dobrý šíře portfolia cestovní kanceláře a s tím hlavně sezóně možnost si vydělat velmi slušné peníze. Pozitivum je i cena za Multisport kartu, která je velmi příjemná.
  • Nespokojenost je určitě s přístupem celého vedení, který se poslední dobou rapidně zhoršil. Člověk je pouze číslo v tabulce, které musí svítit zeleně, a tím pádem plnit. S plněním jsem vesměs problém neměl, avšak když po několika velmi slušných měsících přijde jeden špatný je tzv. "oheň na střeše". Vstřícnost, respekt a férovost je věc které se nedočkáte. I přes všechny řeči typu "Jsme v tom všichni společně. Vše se vyřeší." a podobných motivačních hloupostí Vám přímý nadřízený, nebo někdo ještě výš bodne kudlu do zad. Není zda absolutně možnost pro připomínky/dotazy k fungovaní - věci se prostě dělají nějakým způsobem, protože se dělají a přes to nejede vlak a měnit se nebudou, i pokud by to byla změna k lepšímu. Mimo sezónu je zde ve srovnání s celou ČR velmi nízký výdělek, jelikož základní plat je na úrovni uklízečky v supermarketu, což znamená že bez provizí jste v podstatě bez peněz. Ohromnou křivdou je nerovné platové ohodnocení na STEJNÝCH pozicích, které firma bere jako naprosto normální. Co se týče benefitů je firma na poměry ČR doslova zaostalá. Infocesty/Multisport/Stravenky jsou v podstatě všechny benefity ve firmě, z toho 2 již jsou na dnešním trhu v podstatě standardem. Zaškolení na pozici je velmi tragické "Hard skills" jsou zaučeny na slušné úrovni, i tak se však člověk tu nejdůležitější věci dozví až v provozu. Co se týče "Soft skills" tak to je kapitola sama pro sebe. Jejich zaškolení je naprosto nulové, pokud má člověk JAKÉKOLIV zkušenosti s obchodem v podstatě se nic nenaučí. Na proškolování "Hard skills", kde stačí udělat prezentaci a odříkat vy se dostane celkem často, ale pravidelná školení taktéž velmi důležitých softů jsou oproti jiným firmám minimální, což má samozřejmě vliv na výkon "nováčků v oboru".
  • Práci v týmu mladých lidí

    Až na pár výjimek, se díky fluktuaci a celkově zájmu mladých lidí o cestování kolektiv pohybuje do 30 let.

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Kvůli vysoké fluktuaci, vezme firma "skoro každého". Tudíž je to dobrá práce nejen pro lidi, kteří by chtěli začít v cestovním ruchu, ale i pro lidi pro které by to mohla být první přece.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • největší štěstí jsem měl na svého nadřízeného na pobočce (tedy toho posledního) chápající, ohleduplný, skvělý vedoucí se zkušenostmi, takové lidi firma potřebuje, bohužel si je často nechává odejít. cestovní Kancelář Fischer, byla vynikající škola, naučili mě zde rychlosti, spolehlivosti, pečlivosti, asertivitě, komunikace s lidmi a hlavně jsem poznal svoje limity a svou vlastní cenu.
  • největší nespokojenost je z celková změny celé filozofie firmy . změna proběhla cca rok a půl dozadu, předtím si nemohu stěžovat. bohužel se více jede takzvaně na kvantitu než kvalitu. firma chce více a více, což je pochopitelné. Jsou kladeny velké nároky na prodejce. upřímně lituji všechny nováčky co přijdou bez své stálé klientely. zaškolení a další věci hodnotit nemohu, protože jsem ve firmě pracoval již delší dobu. co je však nejhorší z mého pohledu chování vedení směrem k zaměstnancům. neuvěřitelné nároky na splnění nesmyslných cílů bez kterých není odměna, tedy řekněme si to na plno, jdete domů se základem, protože pokud nesplníte svůj měsíční plán na určitou část nedostanete žádné bonusy a naopak přicházíte o svoje vydělané peníze. jednoduše řečeno, pokud nesplníš, nemáš nárok na provizi i když si prodal velmi drahé zájezdy, které stály hodně dřiny a úsilí a klienti byli spokojeni a opět se vrátí. na druhé straně, pokud plníte nikdo Vás nepochválí, jste nic jen číslo v tabulce a následném grafu,které vedení také miluje. Motivace pro mě byla nulová. Stres 24/7 v podstatě jedete nonstop s neustálým přemýšlením jestli si tento měsíc splním a dostanu hezkou výplatu. Co má vedení velice rádo je slibovat odměny, které nikdy neuvidíte, tisíce výmluv, bude to za měsíce, bude to za týden a nic. ve firmě pracovalo spoustu šikovných a schopných lidí, skoro všichni firmu opustili. co se vztahů na pracovišti týče, ty také nejsou úplně slavné, kanceláře mezi sebou soupeří, pomlouvají se a říkají nepravdy....pokud tyto komentáře někdo čte, prosím zamyslete se nad sebou a buďte více pokorní.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Výborný kolektiv na který se mohu spolehnout Pracovní cesty
  • Pracovní doba + častá práce z domova o svém volnu Člověk nemá čistou hlavu Nedostatečné školení zaměstnanců Neustálé boje o prodej mezi jednotlivými odděleními, často na úkor klienta Pro zaměstnavatele je každý nahraditelný Žádný kariérní postup Rutina

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Dobré vztahy s obchodními partnery, silna pozice na trhu
  • Open space, každý je placený jinak za stejnou pozici ne podle pracovních úspěchů ale podle toho s kým jste známí, často se jedna o vás bez vas, intriky a manipulace na denním pořádku, jste jen jedni z mnoha, nahraditelni, nikdo není důležitý nebo ceněný, naprosto nereálně nastavené cíle

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Stravenky
  • Nedostatečné zaškolení, špatný kolektiv

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • pohodová, nestresová práce
  • žádné benefity a žádný karierní růst; stereotypní práce, která člověka začne časem ubíjet

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Kolegů
  • Vedoucí

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Vyborna skola zivota.Nedoporucuji spolehat na nadrizene-neoplati vam to.naucite se tam rychlosti a zospovednosti.
  • Spatny plat.prilis velke naroky.nedoceni vas.nepodpori vas.
  • Možnost kariérního postupu

    Pokud vam sedne styl jednani a hodnoty ve firme a odvadite praci kteriu pozaduji,tak je snadne karierne rust.A to i z pozice prodejce zajezdu.

  • Práci v týmu mladých lidí

    Vzhledem k vysoke fluktuaci je vek vetsiny zamestnancu pod 30 let.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Práce která mne bavila, cestování a minimum kolegů
  • Vedení, nefér jednání, neuznání práce a výkonu v práci, špatné hodnocení, nepřející kolegové

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
tento týden


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
51 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
64 %
+
Slušné a férové jednání
54 %
+

Kolegové

Spolehlivost
67 %
+
Vzájemné porozumění
72 %
+
Celková spolupráce
70 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
52 %
+
Férovost
53 %
+
Důvěra
48 %
+
Celková spolupráce
52 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

48 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 4

Za moji práci mě platí slušně říká 6

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 13

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 13

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 17


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 29

Kvůli vysoké fluktuaci, vezme firma "skoro každého". Tudíž je to dobrá práce nejen pro lidi, kteří by chtěli začít v cestovním ruchu, ale i pro lidi pro které by to mohla být první přece.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 24

Až na pár výjimek, se díky fluktuaci a celkově zájmu mladých lidí o cestování kolektiv pohybuje do 30 let.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Náročné úkoly

doporučuje 15

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 11

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 11


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?