XLMX obchodní s.r.o.

192 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod s nábytkem
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost učit se novým věcem
  • Rozmanitá práce
  • Možnost kariérního postupu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Problém je v tom, že český Lutz má úplně jiná pravidla než Rakouský originál . Ve vedení nekompetentní lidé,v zavedených…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

67 %
+

Kolegové

74 %
+

Nadřízení

70 %
+

Kompletní přehled


Porovnejte si XLMX obchodní s.r.o. s těmito firmami


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Problém je v tom, že český Lutz má úplně jiná pravidla než Rakouský originál . Ve vedení nekompetentní lidé,v zavedených postupech jsou dělány takové změny, které znemožňují kvalitní fungování firmy. Prakticky žádné benefity a když tak jsou nějak podmíněné aby normálně fungující praconvnik na ně nedosáhl .....
  • Změna ve vedení a návrat k tradičním pravidlům Lutz

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Mobelix je přestupná stanice. Každý by si měl vyzkoušet tuto firmu. Nehledě na to, že firma porušuje něco, co by porušovat neměla. Pracujete zde určitý počet hodin přesčasu zadarmo. Nikdo vám to nezaplatí, vezmou vám to z provizí. Budete vedoucí oddělení? Výborně. Dostanete pár korun navíc! Ale musíte dodělat 2 směny zadarmo měsíčně pro dobro firmy. Minimálně! Vedení zbytečně dělá rozbroje mezi zaměstnanci. Ať žije provizní systém. Na webu firma udává peníze, které není reálné vydělat, pokud nemáte velkou zakázku. Po nástupu budete mít s těží 13 000 čistého. Časem 16 000 max na malém nábytku. Existují rozhodně lepší firmy. Této firmě bych přál kontrolu...
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • FÉROVOST MZDA VČAS KARIÉRNÍ MOŽNOSTI DYNAMIKA JEDNATELE S VIZÍ
  • LEPŠÍ SERVIS ZE STRANY CENTRÁLY V PRAZE PRO POBOČKY MOBELIX DLOUHÉ TERMÍNY SE PLNÍ ČASTO AŽ PO URGENCÍCH ZAVEDL BYCH ROČNÍ NAVYŠOVÁNÍ MEZD VŮČI INFLACI, ABYCHOM NEMUSELI ŘEŠIT ZAMĚSTNANCE, KTEŘÍ CHODÍ ZA VED. POBOČKY ŽÁDAT SAMI DŮCHODOVÉ PŘIPOJIŠTĚNÍ RYCHLEJŠÍ PLATBA FAKTUR, NEJSME V TOMTO PRUŽNÍ A SPÍŠE OSTUDOU V NAŠÍ PLATEBNÍ MORÁLCE

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • snad jen mzda
  • kdo nejvíce donáší má se dobře, kdo řekne svůj názor ten odchází
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    protože zkušenosti nejsou to hlavní, hlavní je kvantita ne kvalita. A co se týká školení, třeba v zahraničí, tak na ně není čas, protože na oddělení je tak málo lidí že kdyby jel někdo na školení tak nemá kdo prodávat.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • U tohoto zaměstnavatele se mi asi nejvíce líbí jeho přístup k jeho zaměstnancům. Nevyžaduje nic co by bylo nepatřičné (jako např.: manipulativní prodej) nebo by se mi příčilo. Také se nám snaží naši práci co nejvíce zpříjemnit a dopomáhá k dosažení našich osobních i profesionálních cílů.
  • Bylo by hezké kdyby si zaměstnanci dané pobočky mohli svého nadřízeného vybrat nebo aby byl vybrán. Přeci jen je pro nové zaměstnance, kteří se zaučují na na pozice typu VKL a GF, těžké zapadnout mezi zaměstnance, kteří jsou v pobočce už delší dobu a mnohdy vzniknou zbytečné neshody na základě maličkosti jen proto, že se tito lidé navzájem vůbec neznají. Proto kdyby se zvolil jeden ze schopných zaměstnanců, který už je osvědčený na jakékoli pozici, mohlo by to tuto otázku vyřešit bez velkých potíží.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Pracovní doba, při této pracovní době nelze nelze žít kvalitní rodinný život.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Logistika, doprava

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • férové jednání, nikdo není zde jakkoliv diskriminován
  • docházka, osobní život X pracovní doba. Narovnoměrně rozložená pracovní doba je pro zaměstnance stresující a hlavně vyčerpávající. Adekvátní by byl pravidelný systém docházky, např, krátký X dlouhý týden atd...

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Možnost absolvovat různá školení, využití nejen v pracovní oblasti.
  • My prodejci jsme závislí na včasném dodání zboží od dodavatelů do skladu - k zákazníkům. Těžko se zákazníkovi vysvětluje, že dodávka nepřišla, jak byla nahlášena a je zpožděna o 2 i více týdnů. Vím, není to jednoduché. Bylo by fajn, kdyby se podařilo docílit takové termíny dodání, na které se můžeme spolehnout.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • 1/ Oceňuji ,,volnou " ruku při prodeji, zejména v komunikaci se zákazníkem. Nejsem jen prodavač, který prodává zboží za pevnou cenu. 2/ Systém školení je velmi zajímavý.
  • Nelíbí se mi systém oceňování prodavačů. Ačkoliv jsem u firmy už dlouho, mám pořád stejný základ a jsem na stejné lajně jako nováčci. Ocenila bych, navýšení základního platu p určitých odpracovaných letech. Z tohoto úhlu pohledu to vnímám, že si mě zaměstnavatel neváží.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • byla mi nabídnuta práce bez ohledu na věk
  • Především by měla firma dodržet, co slíbí (např.benefity stále nejsou dotaženy, a to se měly rozjet od dubna) a další důležitá poznámka-zboží, které nabízíme zákazníkům na smlouvu se několikrát opozdilo s dodáním v řádu několik týdnů, dále zboží, které je v akci již není ani na DZ. Což opravdu nedělá dobré jméno firmě,a spoustu zákazníků to odradí v dalších nákupech.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
59 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
71 %
+
Slušné a férové jednání
69 %
+

Kolegové

Spolehlivost
69 %
+
Vzájemné porozumění
77 %
+
Celková spolupráce
75 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
67 %
+
Férovost
71 %
+
Důvěra
69 %
+
Celková spolupráce
71 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

57 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 10

Za moji práci mě platí slušně říká 45

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 71

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 40

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 26


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 69

Rozmanitou práci

doporučuje 65

Možnost kariérního postupu

doporučuje 64

Jistotu a stabilitu

doporučuje 56

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 50

Je nově otevřeno tak je vše nové. V restauraci příjemné prostředí i na prodejně. Navíc vše je prostorné krásně naaranžované.


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?