Česká pojišťovna a.s.

171 hodnocení
Přibližně 4 500 zaměstnanců
Pojišťovnictví
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Pružná pracovní doba
  • Jistota a stabilita
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Lidský přístup mého nadřízeného.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

69 %
+

Kolegové

78 %
+

Nadřízení

69 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Lidský přístup mého nadřízeného.
  • Zrušila bych open space, prostředí bylo nadměrné hlučné a nedalo se soustředit na práci.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Bohatá nabídka benefitů, ve které si vybere snad každý. Velké možnosti využití práce z domova a flexibilní pracovní doby.
  • Výše platů napříč útvary. Lepší komunikace jak v útvarech a týmech, tak mezi nimi. Méně politikaření, otevřenější komunikace, vyšší sebereflexe. Nezatajovat reálné příčiny problémů a nespokojit se s konejšivými odpověďmi. Umět za myšlenku a nápad ocenit pravého člověka.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Personalistika, HR

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Bohužel v dnešní době pokud mladý člověk plánuje rodinu a hypotéku je plat opravdu malý. Je super že mi Česká pojišťovna nabízí možnost chodit na brigádu do jiného útvaru. Kvůli zhruba 6000kc, které potrebuji navíc, abych vůbec mohla plánovat vlastní zázemí časem a rodinu, musim dělat s brigádou12ti hodinové směny každý den a nemám už tak čas na své soukromi ani odpočinek.
  • Mzdové ohodnocení, která se pohybuje pod průměrem. UCZP má menší mzd, než například KC, které ma menší zodpovědnost.
  • Příjemné pracovní prostředí

    * Relaxační zóny * Možnost pracovat z pohodlí domova * Vstřícný a ochotný kolektiv lidí, mezi kterými se dobře pracuje

  • Možnost učit se novým věcem

    Možnost karierního růstu, v případě ponorky možnost přestoupit v rámci firmy do jiného útvaru, který spravuje jinou agendu.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Davá prostor pro další vzdělávání,po domluvě s nadřízeným je možné vybrat si v podstatě jakykoliv externí kurz, přednášku. Pracovní doba je opravdu flexibilní.
  • Abychom všichni pracovali jako jeden tým a nekopal každý útvar jen sám za sebe. Méňe politikaření a více spolupráce a úcty k práci druhých. Dělat věci/změny rychleji.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Personalistika, HR

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Stabilita, rovnocenny pristup ke vsem, velka mira homeoffice, velmi flexibilni pracovni doba, zazemi vetsi spolecnosti, kolektiv
  • Mensi mirou se spolehat na externisty (chodi se k nam defacto ucit) vetsi duraz na progresivnejsi technologie, vzdelavani (velka firma si muze dovolit vice), odstraneni nadbytecnych procesu, vetsi moznosti profesniho rozvoje, vetsi fluktuaci mezi projekty, vetsi duraz na rozvoj ostatnich oddeleni - rozvoj je limitovan schopnostmi ostatnich, rozvoj regionalnich pracovist -temer vse se realizuje (tymove akce) pouze v Praze

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Při pohovoru mi zapomněli říct, že když skončím jak do jednoho roku, budu platit neskutečné poplatky.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Cením si možností vzdělání a osobnostního růstu. Z prvolinioveho pracovníka, bez jakékoli znalosti pojišťovnictví/oboru, mi firma umožnila stát se respektovaným odborníkem. Dále si velmi cením lidí z mého pracovního okolí, konkrétně u nás v call centru.
  • Jasná vize/strategie vedení firmy. Bez ní se špatně komunikuje mezi jednotlivými útvary ve firmě. Jsme přeci jen velký moloch, cíle musí být pro všechny společné, abychom se byli schopni domluvit.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Cenila jsem si toho, že si dokázal své zaměstnance dobře proškolit v oblasti, ve které to bylo třeba a nováčkům bylo věnováno dostatek času na zaučení na novou pozici. Na výběrovém řízení, jsme museli prokázat své dovednosti na Pc ve Wordu a Excelu a rozhodování o tom koho přijmou na novu pozici bylo férové, protože posuzovali co víte a nikoliv kolik je vám například let. S platovými podmínkami to bylo horší, zaměstnanci by si zasloužili vydělávat více peněz.
  • Zlepšit platové podmínky.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • bohužel je to nejhorší zaměstnavatel co jsem zažila
  • nefunguje tam vůbec nic, nadřízení se chovají hrozně, urážení, ponižování, žádné zastání, žádná pomoc, nic horšího jsem nezažila

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Stravenky, Cafeterie, slevy na produktech, 25 dnů volna + 2 dny sick day, 2dny volno z kolektivní smlouvy a 2 dny dobrovolnické volno, možnost Home Office, flexibilní pracovní doba do 9 do 14:00, skvělá domluva, zpětná vazba na práci, výborný přístup ze strany vedení
  • Zvýšit plat

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
74 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
67 %
+
Slušné a férové jednání
65 %
+

Kolegové

Spolehlivost
75 %
+
Vzájemné porozumění
78 %
+
Celková spolupráce
77 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
67 %
+
Férovost
70 %
+
Důvěra
69 %
+
Celková spolupráce
69 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

57 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 14

Za moji práci mě platí slušně říká 38

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 57

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 32

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 30


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Pružnou pracovní dobu

doporučuje 70

Člověk, který umí pružnou dobu práce využít pro obchod a nikoliv pro vlastní volno a zábavu toto jistě ocení.

Jistotu a stabilitu

doporučuje 65

Firma s dlouholetou tradici a vernym kmenem klientu. Produkty ktere nejsou moc zavisle na vykyvech ekonomiky

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 62

vhodné pro absolventy, kteří nemají velké požadavky na plat nevadí jim opět se učit a skládat další maturitu a mnoho zkoušek z pojištění

Chci si přečíst další upřesnění od 2

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 61

Vývoj v oblasti pojišťovnictví a i jiných finančních služeb je odrazem nejen momentální politické a ekonomické situace, ale zejména se týká i regionálních nálad a td. mezi lidmi. Každá změna uvnitř firmy a její nové strategie i konfrontace s klienty, přináší neustálý tok informací , které je si potřeba osvojovat po čas práce. Pro mne je to zásadní. Dovednost najít rovnováhu a aplikovat vše rozumně, neztratit se v předpisech a najít si na všem v rámci etických principů ten správný postup je nové poznání, které mě baví.

Chci si přečíst další upřesnění od 2

Možnost kariérního postupu

doporučuje 47

Pracovala jsem 29 roků na různých pozicích a byla jsem spokojená. Kariérní postup závisí od kvalit zaměstnance, nehledí na věk, pohlaví a pod. Nezanedbatelné jsou i bonusy pro zaměstnance, např. penzijní připojištění, to jsem při odchodu do důchodu hlavně ocenila. Je to férový zaměstnavatel.

Chci si přečíst další upřesnění od 1


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?