Přibližně 3 500 zaměstnanců
Bankovnictví
Jdu hodnotit


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Jistota příjmu, byť je dost pod průměrem v rámci ČR. Do jisté doby otevřená komunikace, férové chování k zaměstnancům, možnosti školení a růstu - opět pouze do určité doby.
  • Po vstupu na burzu se radikálně změnil postoj k zaměstnancům. Zaměstnanec je brán pouze jako kus, zhoršila se komunikace, zmizela otevřenost a vzhledem k chování vyššího managementu zavládl ve firmě strach, nechuť a zvýšila se odchodovost v určitých sekcíh, zejména v IT. Je na čase změnit přístup k vlastním zaměstnancům, opět si jich začít vážit a důvěřovat jim.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Arogance na nejvyssich mistech a z ni vychazejici velmi rapidne se zhorsujici firemni kuktura a celkova nalada ve firme. Nevazi si dlouholetych a loajalnich zamestnancu. Zamestnanec je jen cislo bez jakehokoliv osobniho pristupu. Je to tovarna na penize pro akcionare.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Nic mě nenapadá, většinou byli kolegové příjemní, pokud se nenechali vmanipulovat do soutěžícího prostředí, které podněcují vedoucí
  • Mamagement ma nerealnou představu o trhu, neustále navyšování obratu v prodeji produktu a jejich flexibilitě k dane situaci. Odpovědní pracovní by si měli uvědomit, ze bankovní sektor je saturovan úvěry a kreditnimi kartami a lidé jsou dnes spíše nuceni konsolidovat než si brát nové úvěry, dalo by se říci, ze se většina klientů dostává do exekuci a tedy konsolidace také není jednoduchá. Nerozumne požadavky managementu ( např. plán pro kvartál u bankéřů je splnit obrat 3mil. Kc ) uvádí zaměstnance pod neustálý tlak s vyhruzkou, pokud se vám prave nelíbí dejte výpověď. Takto si zaměstnavatele, kterému bych měla důvěřovat a chtěla bych tam pracovat do důchodu si opravdu nepredstavuji. Navíc školení, kterým prochází střední management je ubohý. Vychovává z nich neuprimne a falešné lidi, kteří se maji "zajímat" o své podřízené. Otázka jak se mas a co jsi dělal o víkendu vyznívá opravdu směšné pokud odpověď vlastně nikoho nezajímá. Navíc se aktivně brojí proti kamarádství na pracovišti, jakmile si lidi povahové rozumí a na pracovišti je dobra nálada je nutné obchodní tým okamžitě rozdělit ho jiných poboček aby se lidi více "soustředili na práci". Tento zamestanavatel bohužel nepochopil, ze negativní motivace je DEMOTIVACE. Představa managementu je v týmu vyvolat takzvané soutěži ve prostředí, které si myslím, ze v posledním období přerůstá všem přes hlavu a zaměstnanci jsou díly tomu jeste více pod tlakem. Pro mě to byla smutná zkušenost i když jsem v práci poznala manžela. Bohužel pokud se přístup mamagementu nezmění nemohu nikomu dat kladné doporučení

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
zaměstnanec nic nevyplnil

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Průběh zaškolení, propracované a spolehlivé bankovní systémy.
  • Přístup nadřízených k podřízeným - více slušnosti, ohleduplnosti a pomoci při plnění zadaných cílů. Pokud z jednoho regionu o dvou pobočkách odejde po změně manažera 12 zaměstanců běhěm jednoho roku....bude něco špatně fungovat.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Zajímavé projekty, dobré peníze a při troše štěstí občas narazíte na lidský přístup.
  • Kultura dravých a bezcitných manažerů. Zaměstnanec není člověk, jen položka v HR systému.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Výzkum, vývoj

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • MMB se snaží z bankéřů sedřít kůži za směšné peníze. Prošla jsem více pozic, mohu tedy posoudit. MMB má nesmyslně velké plány a odměny strhávají kde mohou. Incentivní model není vůbec transparentní. Přístup nadřízených mnohdy otřesný.
  • Platové ohodnocení, incentivní model, chování nadřízených, plány na tým/bankéře

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Cením si hlavně vynikajicích vstupních školení a zaučování. Je skvělé, že si zaměstnanec díky tomu může udělat obrázek o společnosti a produktech, ale i stylu prezentace klientovi.
  • Styl chování manažerů obchodního týmů pr. Frydeckomistecko, Ostravsko, apod. ke svým podřízeným a také změna stylu chování k samotnym klientům.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • To že mi dal šanci u nich pracovat i když jsem vůbec nebyla z oboru a bankovnictví bylo pro mě něco úplně nového.
  • Netlačit na zaměstnance když se nedaří splnit měsíční plány.. Ocenit práci bývalého dlouhodobého zaměstnance který pro ně dopracoval kus života..a ne že když končí tak “šup s nim na párek” už nás nezajímá a žádné výhody mu nezůstávají..např.když jsem musela bohužel ukončit prac.poměr po mateřské(pracovní doba pro mě byla s malým dítětem dlouhá) ihned po měsíci mi začali účtovat ihned všechny poplatky. Neumožnili mi ani poloviční nebo zkrácený úvazek..hlavně jak se propaguje že i matky na mateřské u nich mohou pracovat..samé kecy..nejsem to jen já. další osoba na vyšším postu u nich dělala asi 20 let a jednoho dne jí řekli: Ruší se Vaše pozice takže buď půjdete na výběrové řízení na nižší pozici nebo sbohem..takhle se dobrý zaměstnavatel opravdu nechová..:-( Shrnutí: Pokud u nich pracujete je to dobré, ale jakmile se jim někdo nehodí a nebo končí..jste pro ně absolutně nepodstatní..velmi mrzuté

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Člověk se může dostat k zajímavým projektům, protože se hodně inovuje. Je fajn, že silnou tradici má CSR a dobrovolnictví.
  • MONETA by si měla začít více vážit svých šikovných zaměstnanců, protože když budou spokojení zaměstnanci, budou i klienti více spokojení.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • nějaké drobné benefity, ale žádná sláva to není
  • Moneta by měla kompletně změnit přístup k zaměstnancům ,bere je jen jako krávy, které my měly dávat produkty a jak tomu tak není, tak šup na jatka. Nereálné cíle jsou minimálně demotivující, práce s hotovostí není vůbec finančně ohodnocená. Člověk si přijde jako prodavačka v lepších hadrech, ale bohužel méně placená než v tom obchodu.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více