MONETA Money Bank, a.s.

221 hodnocení
Přibližně 3 500 zaměstnanců
Bankovnictví
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Možnost učit se novým věcem
  • Možnost kariérního postupu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Jistota příjmu, byť je dost pod průměrem v rámci ČR. Do jisté doby otevřená komunikace, férové chování k zaměstnancům, možnosti…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

61 %
+

Kolegové

76 %
+

Nadřízení

64 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Jistota příjmu, byť je dost pod průměrem v rámci ČR. Do jisté doby otevřená komunikace, férové chování k zaměstnancům, možnosti školení a růstu - opět pouze do určité doby.
  • Po vstupu na burzu se radikálně změnil postoj k zaměstnancům. Zaměstnanec je brán pouze jako kus, zhoršila se komunikace, zmizela otevřenost a vzhledem k chování vyššího managementu zavládl ve firmě strach, nechuť a zvýšila se odchodovost v určitých sekcíh, zejména v IT. Je na čase změnit přístup k vlastním zaměstnancům, opět si jich začít vážit a důvěřovat jim.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Nic mě nenapadá, většinou byli kolegové příjemní, pokud se nenechali vmanipulovat do soutěžícího prostředí, které podněcují vedoucí
  • Mamagement ma nerealnou představu o trhu, neustále navyšování obratu v prodeji produktu a jejich flexibilitě k dane situaci. Odpovědní pracovní by si měli uvědomit, ze bankovní sektor je saturovan úvěry a kreditnimi kartami a lidé jsou dnes spíše nuceni konsolidovat než si brát nové úvěry, dalo by se říci, ze se většina klientů dostává do exekuci a tedy konsolidace také není jednoduchá. Nerozumne požadavky managementu ( např. plán pro kvartál u bankéřů je splnit obrat 3mil. Kc ) uvádí zaměstnance pod neustálý tlak s vyhruzkou, pokud se vám prave nelíbí dejte výpověď. Takto si zaměstnavatele, kterému bych měla důvěřovat a chtěla bych tam pracovat do důchodu si opravdu nepredstavuji. Navíc školení, kterým prochází střední management je ubohý. Vychovává z nich neuprimne a falešné lidi, kteří se maji "zajímat" o své podřízené. Otázka jak se mas a co jsi dělal o víkendu vyznívá opravdu směšné pokud odpověď vlastně nikoho nezajímá. Navíc se aktivně brojí proti kamarádství na pracovišti, jakmile si lidi povahové rozumí a na pracovišti je dobra nálada je nutné obchodní tým okamžitě rozdělit ho jiných poboček aby se lidi více "soustředili na práci". Tento zamestanavatel bohužel nepochopil, ze negativní motivace je DEMOTIVACE. Představa managementu je v týmu vyvolat takzvané soutěži ve prostředí, které si myslím, ze v posledním období přerůstá všem přes hlavu a zaměstnanci jsou díly tomu jeste více pod tlakem. Pro mě to byla smutná zkušenost i když jsem v práci poznala manžela. Bohužel pokud se přístup mamagementu nezmění nemohu nikomu dat kladné doporučení

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Arogance na nejvyssich mistech a z ni vychazejici velmi rapidne se zhorsujici firemni kuktura a celkova nalada ve firme. Nevazi si dlouholetych a loajalnich zamestnancu. Zamestnanec je jen cislo bez jakehokoliv osobniho pristupu. Je to tovarna na penize pro akcionare.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Průběh zaškolení, propracované a spolehlivé bankovní systémy.
  • Přístup nadřízených k podřízeným - více slušnosti, ohleduplnosti a pomoci při plnění zadaných cílů. Pokud z jednoho regionu o dvou pobočkách odejde po změně manažera 12 zaměstanců běhěm jednoho roku....bude něco špatně fungovat.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Zajímavé projekty, dobré peníze a při troše štěstí občas narazíte na lidský přístup.
  • Kultura dravých a bezcitných manažerů. Zaměstnanec není člověk, jen položka v HR systému.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Výzkum, vývoj

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Cením si hlavně vynikajicích vstupních školení a zaučování. Je skvělé, že si zaměstnanec díky tomu může udělat obrázek o společnosti a produktech, ale i stylu prezentace klientovi.
  • Styl chování manažerů obchodního týmů pr. Frydeckomistecko, Ostravsko, apod. ke svým podřízeným a také změna stylu chování k samotnym klientům.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • To že mi dal šanci u nich pracovat i když jsem vůbec nebyla z oboru a bankovnictví bylo pro mě něco úplně nového.
  • Netlačit na zaměstnance když se nedaří splnit měsíční plány.. Ocenit práci bývalého dlouhodobého zaměstnance který pro ně dopracoval kus života..a ne že když končí tak “šup s nim na párek” už nás nezajímá a žádné výhody mu nezůstávají..např.když jsem musela bohužel ukončit prac.poměr po mateřské(pracovní doba pro mě byla s malým dítětem dlouhá) ihned po měsíci mi začali účtovat ihned všechny poplatky. Neumožnili mi ani poloviční nebo zkrácený úvazek..hlavně jak se propaguje že i matky na mateřské u nich mohou pracovat..samé kecy..nejsem to jen já. další osoba na vyšším postu u nich dělala asi 20 let a jednoho dne jí řekli: Ruší se Vaše pozice takže buď půjdete na výběrové řízení na nižší pozici nebo sbohem..takhle se dobrý zaměstnavatel opravdu nechová..:-( Shrnutí: Pokud u nich pracujete je to dobré, ale jakmile se jim někdo nehodí a nebo končí..jste pro ně absolutně nepodstatní..velmi mrzuté

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • MMB se snaží z bankéřů sedřít kůži za směšné peníze. Prošla jsem více pozic, mohu tedy posoudit. MMB má nesmyslně velké plány a odměny strhávají kde mohou. Incentivní model není vůbec transparentní. Přístup nadřízených mnohdy otřesný.
  • Platové ohodnocení, incentivní model, chování nadřízených, plány na tým/bankéře

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Člověk se může dostat k zajímavým projektům, protože se hodně inovuje. Je fajn, že silnou tradici má CSR a dobrovolnictví.
  • MONETA by si měla začít více vážit svých šikovných zaměstnanců, protože když budou spokojení zaměstnanci, budou i klienti více spokojení.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Kvalitní zaškolení.
  • Určitě by to chtělo lepší spojnici mezi vedením a realitou. Neměnit neustále odměňovací model a plánovat produkty s ohledem na stav sítě a možnosti portfolií. Byl jsem svědkem vytvoření plánu jednoho produktu a málem mě to stálo zdraví.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
60 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
62 %
+
Slušné a férové jednání
60 %
+

Kolegové

Spolehlivost
73 %
+
Vzájemné porozumění
78 %
+
Celková spolupráce
76 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
64 %
+
Férovost
65 %
+
Důvěra
62 %
+
Celková spolupráce
63 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

51 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 19

Za moji práci mě platí slušně říká 33

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 58

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 53

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 58


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 93

Do banky na klasickou obsluhu klientu v dnešní době už nikdo nechce, takže vezmou v podstatě každého, tedy i lidi bdz zkušenosti.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 90

Možnost kariérního postupu

doporučuje 74

Firma se orientuje hodně na výsledek a pokud ho dokážete dosáhnout, tak máte rychle možnost se o to podělit formou, že dostanete na starosti svou pobočku/ nováčky nebo celý tým. To jak jste ve firmě služebně dlouho Vám není překážkou. Jde o prodej produktů, který je vždy stejný, jen jde o to se umět naučit produkty společnosti MONETA.

Náročné úkoly

doporučuje 68

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 62


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?