Česká spořitelna, a.s.

573 hodnocení
Přibližně 10 000 zaměstnanců
Bankovnictví
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost učit se novým věcem
  • Možnost kariérního postupu
  • Jistota a stabilita

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

velká společnost, dobré jméno na trhu, tradice, dostupnost po celé ČR

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

74 %
+

Kolegové

81 %
+

Nadřízení

72 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • velká společnost, dobré jméno na trhu, tradice, dostupnost po celé ČR
  • - snížit mzdový rozdíl mezi pracovníky front office a back office - zaměřit se na spokojenost zaměstnanců v operations - odstranit bonusový systém, zaměřit se na kvalitu a spokojenost klienta - 20 minut osobního volna za 8 hodinovou pracovní dobu je až neetické - fluktuace je sice zdravá, ale na určitých pracovních místech roste, doporučovala bych se zaměřit, kde tkví problém, schopní lidé odcházejí, kvalita se zhoršuje - špatné pracovní klima

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Ničeho, lituji,ze jsem vůbec v České Spořitelně začala pracovat. Chování k zaměstnancům i klientům je otřesné.
  • Aby ve vedení pracovali lidi, kteří rozumí své práci.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Výplata chodí včas, skvělé bonusy, skvělý kolektiv, čisté pracovní prostředí
  • Nelíbí se mi nátlak zaměstnavatele na prodejce, nízká výplata v porovnání s náročností pozice, nástupní plat nových lidí na stejnou pozici vyšší, než u současných zaměstnanců, pravidelné sliby /zhruba každé 3 měsíce/ jak se situace ohledně ohodnocení zlepší.. za dva roky k tomu ani jednou nedošlo silně psychicky vyčerpávající práce

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Jistotu a některé zaměstnanecké benefity
  • obrovský tlak na prodej produktů klientům - doslova neustálý a neúnosný tlak (obrovský stres) a stále se zvyšující obchodní plány

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Benefitů, které svým zaměstnancům nabízel
  • Zrušila bych tlak na prodej produktu a více bych se zaměřila na zákaznický servis. Také tabulky výnosu bych zrušila a hodnotila bych zaměstnance podle spokojenosti klientů

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Bohužel, nebylo nic, co by se dalo vyzdvihnout jako přednost.
  • Přístup k zaměstnancům, pochvala, ohodnocení, zbytečné tabulkování, psychický nátlak.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Zaměstnavatel se ze začátku snažil své zaměstnance motivovat (odměna za největší prodej, apod.), možnost změny pracovního prostředí v zákaznickém centru a přejití na různé specializace.
  • Chování se k zaměstnancům, pochopení, nastavení prodejních cílů tak, aby byly reálně splnitelné a zaměstnanci si mohli dosáhnout na bonus. V případě prodeje a nedosažení stanovených cílů zaměstnanec nedostal žádný bonus. Najít pochopení ve stresových situacích s klienty nikoliv ohled pouze na prosperování firmy

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Bohužel, nevm o ničem
  • Snížení kvartálního plnění a navýšení bonusů Více motivace pro zaměstnance Podřízení by nemeli mít až tak velký strach z nadřízeného Nadřízený by se mel chovat slusne k podřízenému a ne na něho křičet i pred klienty

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanecké benefity
  • zmenšit tlak, protože byl opravdu velký tlak na prodej produktů a plnění plánu za každou cenu

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Naplneni obchodniho ducha, komunikace s klienty.
  • Vzhledem k tomu, jaky je to gigant by bylo fajn, aby se spolu naucily komunikovat jednotlive slozky a odvetvi spolecnosti. Opravdu nema smysl pokud nekomu, kdo nabizi produkty, radi nekdo, kdo nikdy zadny produkt nenabidl. To je opravdu zoufale a bohuzel je to kazdodenni problem. Vetsina manezru jednotlivich useku se s prodejem klientovi nikdy nesetkala, takze ani produkt neumi prodat. Tedy umi, dle naucenych frazi, ktere "musi preci fungovat". Navic celkove vymyvani mozku bezdetnych tricatniku je opravdu velice uspesne. Jinak hyerarchie firmy je opravdu zoufala. Takze pokud natrefite na perfektni kolektiv, perfektniho teamleadera a perfektniho manazera, bude to pohodova prace. Rekneme si na rovinu, takova kombinace je v desni dobe prakticky utopie.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
71 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
76 %
+
Slušné a férové jednání
73 %
+

Kolegové

Spolehlivost
78 %
+
Vzájemné porozumění
81 %
+
Celková spolupráce
81 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
71 %
+
Férovost
73 %
+
Důvěra
70 %
+
Celková spolupráce
70 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

65 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 70

Za moji práci mě platí slušně říká 196

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 178

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 73

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 55


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 236

Jelikož ČS, a.s. měla dost velkou roztříštěnost v jednotlivých aplikacích je nutné je nahradit pokud možno novými produkty. Zde je možnost se naučit jednak novým produktům tak i umění přechodu bez problému od starého k novému. Jelikož vývoj ve světě se nezastaví máte o učení novým věcem stále postaráno.

Možnost kariérního postupu

doporučuje 231

Ano, postup je ve firmě podporován, je možnost se i specializovat

Jistotu a stabilitu

doporučuje 230

Je to banka s tradicí a zároveň poslední roky velice moderní banka. Dokáže své zaměstnance odměnit, dokáže nabídnout jinou pozici, pokud Vám místo nesedí, lze najít i řešení kratšího uvazku např. pro maminky s malými dětmi Jejím cílem je si zaměstnance udržet.

Chci si přečíst další upřesnění od 5

Náročné úkoly

doporučuje 210

Česká Spořitelna je největší banka co do počtu klientů a tak to nemůžte být jinak, než že chce top lidi. S druhé strany, to co mě nejvíce vadilo, je abnormální počet aplikací, které zaměstnanec musel použít,, aby klirntovi mohl nabídnout vše. Pro mě bylo těžké to pojmout neboť jsem již pracoval v jiné bance, kde na vše byla jedna aplikace - krásné a jednoduché.

Chci si přečíst další upřesnění od 3

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 169

Dávají šanci každému, kdo má alespoň střední školu s maturitou a umí mluvit. Mají velmi propracovaný systém školení, který naučí opravdu vše potřebné. Pak už je jen na Vás, zda máte talent na obchod nebo žaludek na obchod.

Chci si přečíst další upřesnění od 5


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?