E.ON Česká republika, s. r. o.

24 hodnocení
Přibližně 1 250 zaměstnanců
Výstavba inženýrských sítí

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Jistota a stabilita
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Možnost učit se novým věcem

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Jednoznačně mzda :-)

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

77 %
+

Kolegové

86 %
+

Nadřízení

78 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 91 987 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Jednoznačně mzda :-)
  • Firma již několik let prochází každé 2-3 roky klíčovými změnami a od managementu nepřichází jasné signály kam se bude vyvíjet, jaká bude pozice firmy na trhu, jak to bude se zaměstnanci apod.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pravidelný příjem v daný den/měsíc.
  • Podrazy, přetvářky, lhaní.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • ...
  • zákaznický přístup, personalistika, odpovědnost a profesionalita vedení

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Nadstandartní zaměstnanecké výhody, hezké pracovní prostředí. Možnost dalšího vzdělávání.
  • Nelíbí se mi, že velká část pracovníků je zaměstnána přes pracovní agenturu. Ačkoli E.ON prezentuje, že podmínky těchto pracovníků jsou strovnatelné s kmenovými zaměstnanci, není to pravda. Sama jsem pár let přes agenturu pracovala a nyní jsem v kmeni, tak to mohu porovnat. Není to fér a myslím, že taková firma, jako je E.ON to nemá zapotřebí.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Práci v týmu mladých lidí

    Callcentrum i Back Office Center je plný mladých lidí. Po pravdě, starší lidé pokud to už neznají z jiné práce, by takový fofr nezvládali. Musíte umět dle kritérií mluvit se zákazníky, ideálně během hovoru dělat v systému co zákazníci chtějí ( mnit,ukládat data,tisknout, komunikovat s jinými odděleními atd. ) a vše zvládnout v krátkém čase a s úsměvem

  • Řád a pravidla

    Callcentrum se řídí jenom pravidly, neexistují žádné výjimky. Po schválení nějakého procesu nebo sdělování informací zákazníkům se to uvede na intranet a každý operátor se vždy aktuálně musí před zahájením pracovní doby s tímto obsahem seznámit a podle něj vystupovat v nahrávaných hovorech. Jakmile jakkoliv uhne, strhávají se body za vše ( gramatiku, správnost informací, oslovování zákazníků, sdělování povinných nabídek apod).

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Výborne benefity, stravenky, ctvrtrocni bonusy, 13 plat, příspěvek na dovolenou a další
  • Všude je něco

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Mého zaměstnavatele zajímá můj názor, zajímá se o moje zkušenosti, nejsem jen osobním číslem, sebevzdelavam se, rostu, motivuji sebe i další..
  • Zjednodušení procesů a zlepšení spolupráce mezi jednotlivými oddělenými ECE

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Stabilní firma, u které se můžete spolehnout, že peníze vždy dorazí v řádný termín na účet. Zaměstnavatel se o nás stará perfektně, máme pestrou škálu benefitů, které snad člověk ani nemá šanci všechny využít. Na HR je skvělá parta lidí, se kterými se nebojím tvrdit, že jsme přátelé i mimo pracovní zdi.
  • Samozřejmě jsme velká společnost, kde jsou občas hodně zdlouhavé procesy. Kdybych měla možnost něco změnit, tak bych určitě udělala vše víc flexibilnější a pružnější. Zároveň by nám neuškodilo být více DIGI.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Personalistika, HR

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
83 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
70 %
+
Slušné a férové jednání
77 %
+

Kolegové

Spolehlivost
85 %
+
Vzájemné porozumění
89 %
+
Celková spolupráce
84 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
75 %
+
Férovost
77 %
+
Důvěra
79 %
+
Celková spolupráce
80 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

74 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 8

Za moji práci mě platí slušně říká 7

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 3

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 3

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 2


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Jistotu a stabilitu

doporučuje 15

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 10

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 9

Možnost kariérního postupu

doporučuje 8

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 7

Callcentrum i Back Office Center je plný mladých lidí. Po pravdě, starší lidé pokud to už neznají z jiné práce, by takový fofr nezvládali. Musíte umět dle kritérií mluvit se zákazníky, ideálně během hovoru dělat v systému co zákazníci chtějí ( mnit,ukládat data,tisknout, komunikovat s jinými odděleními atd. ) a vše zvládnout v krátkém čase a s úsměvem


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?