Přibližně 112 zaměstnanců
Reklamní činnosti

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Pouze s kolegy
  • Benefity, celkový přístup nadřízených, sliby během pohovoru, který se nedodržely.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Spokojenost, supr kolegové, supr ohodnocení, supr peníze, supr akce
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Nevidím přesný počet hodin, ale to je systémem :)
  • Volnost a samostatnost

    Čím více samostatný člověk je, tím lépe dokáže pomoci zákazníkovi. Vše je ale na začátku pořádně vysvětleno, není většinou důvod k nevědění.

  • Práci v týmu mladých lidí

    Věk pracovníků je od cca 18 do 30 let průměrem, ale samozřejmě jsou i výjimky, jen jich není mnoho.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Pracovní kolektiv. Všichni jsou velmi pozitivní, komunikativní! Práce tady mě baví
  • Nic vyjímečného

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Podpora kolegů a team leadera, zajímavé školení.
  • 2 hodiny týdně neplacené přesčasy, systém odpracovaných hodin (odvolat musíte celých 8 hodin denně + neplacený přesčas), neustálý tlak na počet prodejů, malé finanční ohodnocení, pokud člověk aktivně neprodává a nenutí produkty ( včetně pasivní linky)

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • nova zkušenost s prodejem
  • tlak na výkon, pořad pod kontrolou, i když delam co mam, hledaji problémy.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Školení komunikačních dovedností - dá se uplatnit i beznem zivote
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Pracuji na aktivu, takže prodeje. Je tam fix + provize. K základu - není nejvvyšší, ale v případě nemocenské, nebo dovolené stačí. Jasně, že když máte prodávat, nemůžou vám dát všechno do základu a vy pak neprodáte nic. Na druhou stranu když opravdu děláte co máte, vyděláte si slušně. Uvádí neomezené provize, ale reálně asi nikdo neprodá v každém hovoru. Ale když chcete, prachy jsou fakt fajn. Školení na aktiv bylo na 5 dnů, finanční odměna za školení je zpětná. Mají tu stravenky a firemní tarify, multisportku... Za mě dobrý job
  • Chybí mi káva na pracovišti zdarma. Na aktivu je minimum jedné soboty v měsíci
  • Klidnou práci

    po práci máte svůj klid, netaháte si ji domu

  • Náročné úkoly

    Musíte umět zvládat všechny typy zákazníku - od těch milých, po ty nepříjemné. Poradit si s jakoukoli situací a hledat řešení na míru.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Je to tady fajn, co se týká kolektivu. Pokecáte, domluvíte se na prohozu směn, zajdete na pivko. Co se týká peněz, tak základ je takový průměr. Ale jsou tu i příplatky, provize. Na těch se dá vydělat slušně, pokud chcete. Oproti konkurenci základ + provize fungují stejným způsobem. Když nastoupíte na školení, nic neplatíte. Ale ani oni vám. Peníze za čas na školení dostanete, pokud ho úspěšně dokončíte.
  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    na školení si vás zaučí vše od základu

  • Možnost učit se novým věcem

    možnost rozvoje komunikačních, prodejních dovedností. Po čase se dá dělat i asisten TL, nebo jiné pozice. Ale chce to na sobě makat. Kdo má chuť, má možnost. Není to o tom čekat, až vám to spadne do klína.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Podpora a rozvoj danne práce Kamarádský přístup Příjemné prostředí
  • Každý sám za sebe. Házení klacků pod nohy. Nefungovala domluva. Špatná komunikace ohledně sleva. Neustále změny při stanovení bonusů. Nestabilita.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Vše vás budou učit ve 14 dením školení, které je placené až po skončení a složení certifikátu ve třech měsících. Ostatní se budete učit za pochodu přímo na lince, pokud budete mít štěstí i s někým kdo na vás bude mít čas, ale spíše sami. Je to pro silné jedince a pevné nervy. Většina zákazníků je nepříjemná a hrubá. Hodně štěstí.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

Jsou pro vás komentáře užitečné?

Vy zase můžete pomoci ostatním.

Ohodnotím svojí firmu

Koho právě teď firma potřebuje?