Přibližně 1 633 zaměstnanců
Výroba, přenos a rozvod elektřiny
Jdu hodnotit

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Noví zaměstnanci dostávají větší základ než staly zamestananec, co je ve firma několik let a má praxi a zkušenosti.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Jsou nabíráni ope bez zkušenosti, které si mohou “vytvarovat” dle svých potřeb. Ope se zkušenostmi či vlastním jiným názorem se v innogy neuchyti.

  • Řád a pravidla

    Všechno v innogy má své pravidla na dodržování, postupy. Striktní přestávky.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 2 týdny

  • Přístup, benefity, možnost se vzdělávat, možnost růstu.
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 2 týdny

  • Perfektní práce HR, kvalitní IT podpora, mimopracovní workshopy, soutěže a celkově velmi vyspělá firemní kultura. Fér přístup nadřízených, uvědomělí kolegové. A nadto ultimátní benefity - motivace jak sviňa :-)
  • Pokud jsme chyběli z nějakého důvodu na školení, museli jsme se s tím nějak popřát sami. Školitel sympaťák, zjevně nabitý znalostmi i zkušenostmi z vlastní praxe, ale jeho schopnosti informace srozumitelně předávat jsou krapet limitované. V praxi pak občas bylo "toho všeho" na nováčka až příliš. A na můj vkus příliš komplikovaný systém oceňování různých dílčích složek práce.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Vysoký fixní základ, mnoho benefitů, za určitých okolností firemní přátelská kultura. Pokud je dobrý šéf, pak možnost mnoho věcí dohodnout individuálně.
  • Firma prochází změnami, kdy ne všechny jsou v souladu s mými postoji. Jednak zmíním systém, jež není špatný, ale ani dobrý. Po pochopení jeho logiky se v něm lze tak nějak orientovat, nicméně kdo zažil např. Hugo v české pojišťovně, kdy na 5 kliknutí uzavřu smlouvu, tak zapláče. Neexistuje nějaký efektivní sdružený souhrn úkolů, jedny požadavky se vyřizují v jedné kolonce, jiné v druhé.. něco dohledat, pokud např. zkz jednal s infolinkou, je velmi složité, ne li nemožné. Uzavřít smlouvu znamená tisíckrát kliknout, neustálé ctrl+c/v, atp. Ve firmě se začalo velmi řešit, co kdo dělá, jak to dělá a proč to dělá. To možná samo o sobě není úplně špatně, nicméně samotný sledovací nástroj není součástí systému a musí se klikat zvlášť. Při návalu se to nestíhá a pak z toho lezou nereálná data. Firma je velmi tabulková a na prodej nahlíží xy manažerů (tabulkových), kteří si potenciály mnohdy z reportu vycucají z prstu a pak se diví, že je malá výtěžnost. Celkově manažeři mají vlastní uzavřený svět, kde tráví hodiny na telekonferencích porovnáváním, pitváním a vším možným. Ve firmě postrádám selský osobní přístup, pokud už jej přímý nadřízený má, pak je trnem v oku těm okolo. Na zákazníka se nahlíží jako na dojnou krávu, které se musí vše nutit a zkoumá se každý detail, proč se mu něco neprodalo a co by se dalo udělat lépe. Na ty stále se prdí a mají nejdražší ceníky, nějaká možnost jejich výtěžnosti (např. seznam), není, pokud nedorazí na centrum. Obecně velmi velká nespolupráce napříč útvary. Prodejní výsledky se řeší na denní bázi, já osobně jsem z toho velmi otrávený, neboť se prakticky neřeší nic jiného, než jen prodej. Mnohdy přitom trvá, než něco propadne do aktivace a zkrátka to jen není v reportu. Často dochází k různým změnám v postupech a procesech a obecně je velmi mnoho věcí a úkonů, co se musí udělat (vykazovat), lze velmi snadno něco opomenout, kdy v mnohých případech neexistuje nějaký kontrolní mechanismus, co by vám připomněl, že jste například nedali smlouvu do aktivace. Mnoho změn mi způsobuje, že se v nich velmi složitě orientuji. Vzniká prostor pro chyby. Obecně na práci nemám klid neboť mi je furt za zadkem vedoucí, co řeší každý prd. Poslouchají se hovory a obecně zkrátka chybí trocha nadhledu a volnosti. Vedení nechápe či nedovede pochopit a přijmout, že každý zákazník a jednání je naprosto individuální a záleží na mnohých aspektech (nálada zákazníka, fronta na centru..), na vše se nahlíží příliš tabulkově a ve své složitosti naprosto generálně černobíle (prodal jsi, ok, neprodal =špatně). Se zkz není prostor budovat dlouhodobé vztahy hledící na jejich reálné potřeby. Velmi se hrotí mystery, což je svatý grál každého manažera. Ve výsledku je to ale hlavně ztráta času, i když rozumím, že jistě musí být nějaký standard obsluhy a co by mělo zaznít. Ovšem výsledek např. 70%, kdy byl kolega na centru půl dne sám a obsluhoval svižněji, firma pokládá za špatný a řešila na telekonferenci, jakoby se stalo něco naprosto strašného. Obecně se moc hledí na to, jak co vypadá, než na to, jaké to reálně je a často chybí naprosto obyčejný selský rozum a jednoduché řešení.
  • Náročné úkoly

    V energetice je mnohé, co se naučit a zapracovávat to do praxe. Je to perspektivní a dynamický obor, lidé to potřebují. Za rok jsem zdaleka nevstřebal a nenaučil se vše. Je toho opravdu hodně.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Stabilní a férový zaměstnavatel. Bezva kolektiv a možnost se vždy domluvit na úpravě směny. Zdokonalení své práce na PC a různých programů. Možnost rozvíjení dovedností. Slušná výše platu za odvedenou práci na "Holku ze Severní Moravy". Parádní firemní benefity. Možnost home office.
  • Kvalitnější spolupráce mezi jednotlivými odděleními. Možnost kurzu angličtiny v rámci firmy (výuka i lektor) pro všechny zaměstnance. Jistější získání dnů dovolené v termínu, kdy to skutečně potřebuji.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Seznámil jsem se s fajn lidmi, kolegy. Výplata přišla vždy včas.
  • Reporty na reporty. Děsný. Zaměstnavatel po Vás chce plnit a plnit. Jakmile máte nějaké problémy v osobní sféře, řekne Vám, ať se dáte rychle dokupy, že musíte plnit. Vedoucí s kolegy byla fajn, regionální - hrůza. Raději končím, nerad bych byl sprostý :)

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • firemní benefity, možnost práce na home office, nadstandardní atmosféra na pracovišti
  • mzdové podmínky by mohly být lepší, zvláště v případě, že se jedná o dlouhý pracovní poměr a vynikající pracovní výsledky

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Příjmený pracovní kolektiv, benefity.
  • Pořád měnící se pracovní postupy, přidávání nesmyslné práce, kde je stále větší snaha nás monitorovat a vytvářet statistické výstupy naší práce.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Práce z domova Skvělý kolektiv Nic není nemožné
  • Korporátní prostředí - zpracování požadavků či námětů Mnoho nástrojů k práci
  • Klidnou práci

    Práce ve velké firmě nebývá tolik stresující jako v malé agilní. Pokud chcete vzrušení a velké výzvy , tak to zde nenajdete v plné míře.

  • Pružnou pracovní dobu

    Pokud se cítíte jako skřivan, tak pracovní doba od 6-14 nemusí být špatná. Možnost si ji rozdělit dle dle osobních preferencí je vždy lepší.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • S finančním ohodnocením.
  • Upřímnost.
  • Řád a pravidla

    Firma má jasně nastavená pravidla, kodex chování. Každý zaměstnanec má přesně specifikovanou náplň práce. Pravidelné hodnocení - zpětná vazba.

  • Možnost kariérního postupu

    Moderní firma, dobré technické zázemí, možnost dalšího vzdělávání.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 měsícem

Jsou pro vás komentáře užitečné?

Vy zase můžete pomoci ostatním.

Ohodnotím svojí firmu

Koho právě teď firma potřebuje?