8. listopadu

Specialista zákaznické zkušenosti

Skupina E.ON
Praha – Smíchov

výborné benefity

Společnost E.ON Energie, a.s. v Česku dodává elektřinu a plyn více než milionu zákazníků. Zásobujeme domácnosti i velké výrobní podniky, malé obce i velká města. Díky tomu jsme druhým největším dodavatelem na tuzemském trhu. Navíc celá čtvrtina elektřiny, kterou nakupujeme, pochází z obnovitelných zdrojů. Pro své zákazníky realizujeme také řadu chytrých řešení v oblasti Customer Solutions, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita.

Hledáme posilu do oddělení Výzkumy a zákaznická zkušenost. Zabýváme se analýzou, návrhem a rozvojem nástrojů pro řízení zákaznické zkušenosti v rámci celé skupiny E.ON. Sledujeme a vyhodnocujeme metriky NPS a spravujeme a rozvíjíme zákaznické cesty. Nového kolegu nebo kolegyni potřebujeme v Praze.

Co u nás budete dělat?

  • Svěříme Vám nastavení a správu měření zákaznické zkušenosti.
  • Vaším úkolem bude pochopit potřeby a očekávání zákazníků.
  • Zapojíte se do přípravy a nastavení výzkumů se zákazníky podle potřeb nově vznikajících produktů a procesů.
  • Můžete se těšit na komunikaci s velkou řadou oddělení a externími výzkumnými agenturami.
  • Budete se podílet na interpretaci zpětné vazby od zákazníků.
  • Součástí bude mapování zákaznických cest a service design.
  • Jednou z výzev bude školení nových kolegů na práci se zákaznickou zkušeností a implementace kroků k jejímu dalšímu zlepšování.
  • Nemine Vás práce s daty, tvorba reportů pro účely sledování zákaznické zkušenosti a jejich prezentace.

Co by měl splňovat ideální kandidát?

Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…

  • máte vysokoškolské vzdělání
  • můžeme se spolehnout na Vaši schopnost komunikace písemně i ústně napříč všemi úrovněmi organizace
  • baví Vás prezentovat, moderovat a víte jak na to
  • zvládnete se domluvit na výsledku s týmy z různých oblastí
  • láká Vás práce s daty a myslíte analyticky
  • na angličtinu jste fakt borec (úroveň C1/C2) a jste-li cizinec/cizinka, na Vaší češtině to není poznat
  • práci s PC a balíčkem MS Office máte v malíku
  • znáte metodiku NPS

Budeme nadšeni, pokud…

  • se můžete pochlubit zkušeností v oblasti customer experience, a to zejména zkušeností s:

- zákaznickými výzkumy
- indikátory pro měření zákaznické zkušenosti (NPS, CES, CSAT aj.), jejich analýzou a interpretací
- analýzou problematických oblastí v produktech a procesech společnosti z pohledu zákazníka
- návrhem a implementací nápravných opatření
- přípravou a vedením workshopů

  • jste týmový hráč se silnými interpersonálními dovednostmi
  • iniciativa je Vám vlastní
  • k práci přistupujete s odpovědností a pečlivostí a umíte být flexibilní

Proč je fajn pracovat u E.ON?

  • Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
  • 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
  • Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
  • Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
  • Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
  • Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.

Co byste ještě měli vědět?

Přihlásit se můžete do: 08.12.2021

Nástup by byl možný od: 01.01.2022

Smlouva: na dobu určitou

Potřebujeme vás: na plný úvazek

ID pozice: 168703

Mzda je u nás nastavena tarifní stupnicí.

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby

O pozici

Kdo hledá:
E.ON Česká republika s.r.o. (Zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Bozděchova 344/2, Praha – Smíchov
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Pracovní vztah:
Pracovní smlouva
Doporučené vzdělání:
Vysokoškolské / univerzitní
Jdu odpovědět