Dobré jako první zkušenost se zaměstnáním, dost vás to naučí komunikovat s lidmi. Ze začátku se banka tváří hodně friendly a moderně, slibují skoro nekonečné možnosti kariérních posunů a self rozvoje. Časem však zjistíte, že to zas pravda není. Super byl kolektiv, který jsme na pobočce měli.
V posledních letech/měsících intenzivně stoupá tlak na prodej. Každý den sedíte s manažerem pobočky a řešíte proč nemáte u jednotlivého klienta prodej. Jak je možné, že produkt nechtěl, kde má lepší, kolik za něj platí, proč náš nechtěl ještě navíc, atd. Dokud klienta "nevyždímete" na maximum, neměli byste ho nechat z pobočky odejít. Pravidelně vás manažer poslouchá u rozhovoru s klienty reálně na pobočce, tak že přísedí a také své rozhovory musíte pravidelně nahrávat, aby vás mohl manažer poslouchat. Málokdy se člověku dostane pochvaly, spíše je vždy něco špatně. Velkou část příchozích na pobočku pak tvoří stále se opakující portfolio klientů, cizinci, se kterými je domluva poměrně náročná a občas i lidé pod vlivem alkoholu. Pokud nemáte splněný číselný plán (stačí jeho část), sahá se do vašeho osobního ohodnocení, které je už samo o sobě dost smutné. Zaměstnanecké benefity téměř nula a možnost rozvoje je možná pouze v oblasti prodeje.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register
By registering you will also unlock:
Easier company tracking and receiving job offers
More accurate recommendations of companies that meet your needs
All Atmoskop content
Systém zaškolování, zaměstnanecké benefity, lidský přístup ke klientům i k zaměstnancům, solidní mzda. Pokud člověk chce a maká na sobě, možnost kariérníjo postupu, zároveň člověk nemusí být ani z oboru, aby byl přijat na pozici bankovního asistenta.
I z pozice bankovního asistenta má člověk nějaký hlas a vedení firmy zajímá jeho názor, stejně tak má kdykoliv možnost se zapojit do testování, vylepšování,...
Otevírací doba je sice pro klienty obrovským přínosem, ale pro soukromý život zaměstnanců už tolik ne. Člověk musí počítat s tím, že jeden den pracuje do 16:30 a další den třeba do 19:00. Na druhou stranu, pokud člověk má rodinu, dá se to s nadřízenými řešit.
Jako zaměstnanec musí člověk počítat s tím, že se kontroluje jeho práce (náslechy, mystery), pokud nedodržuje vytěžování a má problém s plněním plánů, manažer se samozřejmě snaží zjistit, proč asistent neplní a co pro to bude dělat, aby plnil.
Asistent musí počítat s tím, že bude prodávat, jinak pro něj práce vhodná nebude.
Super kolektiv na pobočkách a i na jiných odděleních (ale najdou se i výjimky)
Pohodová práce - víte, že Vám dává smysl, ale i pro klienta
Benefity .. klasika, stravenky, multka - za vše si platíte, 25. dní dovolené, sick .. nic co urazí, ale nic taky pecka, taková klasika.
Neustálé měnění odměňování, jednou je to super, podruhé se to změní, jelikož se zjistí, že se moc vyplácí ...
Pořád se musí člověk honit za prodejem...cpát lidem produkty, banka se mění a je to poznat
neustálé volání klientům, nikdo to nemá rád, lidi, klienti, ale všichni se tváří, že je to super..
Pleasant work environment
Uvolněné prostředí (hodnotím pouze pobočky a KC) .. samozřejmě má vše svá pravidla. Ale v rámci možností je neformální - pohodové.
Jobs for people with no work experience
Banka, dokáže skvěle zaučit nové lidi a to právě opět díky lidem na prodejnách. I když člověk nemá zkušenost, tak Vám kolegové rádi pomohou.
- touto prací vypěstovaná obrněnost vůči stresu
- mladý kolektiv (většina lidí sympatická a příjemná - tímto se společnost i snaží udržet lidi v AB)
- ''zelená'' airbank není vůbec tak zelená jak se tváří, pokud se někomu ve vedení nelíbíte (máte odlišný názor), tak je s vámi i tak zacházeno
- plat (odměny + fix - co se vám přidá na fixu, to se potom strhne na odměnách, takže jste na tom pořád stejně)
- práce na kontaktním centru - firma se snaží se stejným počtem zaměstnanců obsluhovat čím dál vyšší počet klientů, z čehož plyne, že práce je čím dál víc (nestíhá se), ale plat zůstává stejný/horší, protože dostupnost není podle jejich představ (a jak má asi být s tak malým počtem lidí a jak má vypadat kvalita hovorů, když berete hovor za hovorem?!)
- benefity sick days - téměř nepoužitelné, ráno píšete, že je vám špatně a žebráte o sicka, napíše se vám, že dnes se to opravdu nehodí a v nejlepším případě se vám dá dovolená (kterou si výtečně užijete)
a další a další věci....
Dobrý brand, v některých oblastech ještě drží nekorporátní kultura, skvělé IT.
Překotné změny, nedostatečný focus na udržování stávajících systémů / procesů / provozu, neustálé balancování na okraji a hašení problémů až když přijdou.
Přátelský kolektiv, pohodové prostředí, firemní akce, po škole dobrá praxe (po 2-3 letech ale raději pryč), neformálnost prostředí
Velký rozdíl HQ Praha vs. zbytek firmy. Neopodstatněné rozdíly ve mzdách na stejných pozicích - stejná pozice v Brně ohodnocena jinak než v Praze. Misto HPP v některý případech volí DPP a to celoročně na fulltime, takže je potom těžké domoci se výhod, které mají lidé na HPP. Celkově se banka prezentuje jako nízkonákladová, ale smutné je, že ve všech směrech a zejména i směrem k zaměstnancům - přístup asi ještě horší než v ČNÍ bance.
Poslouchali své zaměstnance, na polovičním úvazku velmi pěkný plat, vždy se dalo domluvit pokud se směna nehodila a aby byly spokojeně obě strany.
Občas se nějaký kolega více "uleval" než ostatní ale prodeje měl dobře, takže na tom ve výsledku byl lépe, než ostatní, kteří sloužili denně 3x více klientů.
Absolutní nadřazenost vedení firmy nad zaměstnanci. Neférové jednání v oblasti mzdy a odměňování. Ignorace zákoníku práce a neopodstatněné rozdíly ve mzdách na stejných pozicích mezi Prahou a regiony.
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register