18 December

Sales Asisstant - Elis Textil Servis s.r.o.

Máte smysl pro detail, baví Vás práce s dokumenty a dokážete držet procesy pevně v rukou?
Hledáte stabilní administrativní pozici v prostředí mezinárodní společnosti, kde vaše pečlivost a systematičnost hrají skutečně klíčovou roli?

Pokud ano, jste tím pravým člověkem pro nás!

Co vám nabízíme?

  • Stabilní pracovní pozici v prostředí mezinárodní společnosti,
  • hlavní pracovní poměr na plný úvazek,
  • systematické zaškolení – produktové školení, školení zákaznického servisu i obchodních procesů,
  • možnost odborného rozvoje a získání přehledu o obchodních a smluvních procesech,
  • čekají vás benefity ve formě 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na volnočasové aktivity (po zkušební době), odměny k pracovnímu i životnímu jubileu, možnost pracovat z domu, lekce AJ a spoustu dalších,
  • nástup možný ihned.

Co bude vaší náplní práce?

  • Administrativní podpora obchodního týmu – evidence, kontrola a validace smluv dle produktového portfolia,
  • kontrola kompletnosti podepsaných smluv a jejich následné zadání do systémů,
  • ověřování souladu smluvní dokumentace se systémovými daty,
  • komunikace se zákazníky zejména před podpisem smlouvy a bezprostředně po něm (předání zákaznickému servisu a provozu),
  • administrativní podpora výběrových řízení (dotazníky, podklady),
  • zpracování docházkových podkladů a cestovních příkazů obchodníků,
  • příprava podkladů pro reporting, sledování KPI, smluvní a bonusové přehledy,
  • spolupráce s dalšími odděleními společnosti (obchod, controlling, zákaznický servis, logistika).

Co od vás požadujeme?

  • Pečlivost, systematičnost a smysl pro detail,
  • dobré komunikační schopnosti, asertivitu,
  • schopnost samostatné práce,
  • anglický jazyk alespoň na úrovni B1,
  • uživatelskou znalost práce na PC,
  • zkušenosti z administrativní, obchodní nebo zákaznické pozice jsou výhodou,
  • chuť učit se a rozvíjet se v oblasti obchodních procesů.

Zaujala Vás pozice? Pošlete nám Váš životopis a následně společně probereme všechny detaily!

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Occasional work from home, Refreshments on workplace, Contribution to sport / culture / leisure, Cell phone, Individual schedules of working hours, Corporate events, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Self-organization of the job

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Intermediate)