9 December

Office manažer a podpora na projektech - Lata - programy pro mládež a rodinu

Do našeho týmu hledáme kolegyni/gu na zajištění chodu našich kanceláří a projektovou podporu našich služeb.

Tato pozice zodpovídá za technické zabezpečení chodu organizace, administrativu a poskytuje zázemí programům a projektům. Samostatně realizuje drobné projekty nebo se podílí na jejich přípravě. Úkoly může dostávat od všech zaměstnanců v rámci níže uvedených oblastí. Výsledky své práce předkládá řediteli organizace, se kterým případně řeší i prioritizaci úkolů.

Kdo jsme

Jsme 14členný tým pracovníků, kteří se věnují mladým lidem a rodinám ohroženým sociálním selháním. Naší vizí je „Mladá generace, která to dá”. Tím máme na mysli, že mladí lidé dokáží čelit výzvám, které jim život přináší a vyrůstají v rodině, která jim věří a umožní jim to. V tom je podporujeme zapojením do našich programů Ve dvou se to lépe táhne, Rodina (k) sobě a Centrum rodinných konferencí.

Je pro nás důležité, že přijímáme rodiny takové, jaké jsou, k rodinám i spolupracujícím odborníkům přistupujeme partnersky, komunikujeme otevřeně, posilujeme zodpovědnost a vracíme kompetence do rukou, do kterých patří.

Více o Latě na www.lata.cz.

Náplní Vaší práce bude

1. Péče o kanceláře – udržování a vylepšování příjemné podoby kanceláří, kontrola, případný drobný úklid mezi pravidelným úklidem zajištěným externě, zalévání květin, zajištění drobných oprav s pomocí správce domu

2. Zajištění funkčnosti přístrojů (doplňování tonerů do tiskáren, případné zajištění oprav, kontrola flipchartů, nákup drobné techniky dle potřeb – kabely, flashdisky, baterie…)

3. Doplňuje zásoby kancelářských potřeb a provozního materiálu (pravidelná kontrola stavu a případné objednávání)

4. Zajišťuje kopírování, skenování, archivace, elektronizaci dat a dokumentů – dle potřeby všech členů týmu

5. Zpracovává drobnou administrativu k jednotlivým programům – dle potřeby (materiály na výcvik dobrovolníků, rodinné konference apod.)

6. Zajišťuje pochůzky, poštu

7. Pomáhá při přípravě akcí (výcvik dobrovolníků, rodinná setkání, kurzy) – rezervace prostoru, příprava materiálů, zajištění občerstvení, příprava prostor a další technické zabezpečení

8. Realizuje drobné projekty podle zadání vedení organizace

Pro tuto pozici hledáme člověka, který

- je časově flexibilní

- souzní s naší vizí a s našimi hodnotami

- má výborné komunikační a organizační dovednosti

- drží strukturu ale ne na úkor vlastní kreativity

Za výhodu považujeme

- zkušenost práce v nezisku

Nabízíme

- spolupráci s týmem fajn lidí, kteří dělají svou práci s nasazením a profesionálním zápalem

- možnost rozvíjet se a realizovat své nápady

- velkou míru samostatnosti

- flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova

- práce v centru Prahy v blízkosti všech tras metra, bezprostředně u tram zastávky Jindřišská

- DPP na cca 6 hod týdně, max 300 h ročně, sazba 200 Kč/h

Postup výběrového řízení:

Pro zařazení do VŘ požadujeme Váš strukturovaný životopis a motivační dopis v maximálním rozsahu A4 na téma: Proč mne osobně tato pozice zajímá a co můžu přinést Latě?

Předpokládaný nástup leden 2026.

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Education allowance, Contribution to sport / culture / leisure, Cell phone, Opportunity to work up hours, Individual schedules of working hours, Dedicated time for innovations, Flexible start/end of working hours, Corporate/personal coach, Notebook, The possibility of study leave, Self-organization of the job, Dog-friendly office

About the Job

Type of Employment:
Part-time work
Contract Duration:
Limited (temporary)
Type of Contract:
Agreement on working activities (DPČ)
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient)