Máš zkušenosti s mzdovou agendou a rád by ses posunul dál? Chceš získat cenné zkušenosti z prostředí mezinárodní společnosti a angličtina Ti problém nedělá? Pokud ano, pak hledáme právě Tebe. Nejen kolegu, či kolegyňku, ale především parťáka.
Jsme tým zkušených mzdových účetních, kteří se zabývají dceřinými společnostmi nadnárodních firem. Jsme tu proto, abychom klientům pomohli dodržovat českou mzdovou a daňovou legislativu.
Kromě mzdové agendy často pracujeme na projektech implementace mzdového softwaru či na transformačních projektech a přispíváme svými znalosti v oblasti českého práva a mzdových procesů.
Martina Seidlová, partnerka v daňovém oddělení, která vede accounting a payroll services působí ve společnosti již více, než 20 let. Svou kariéru započala jako Audit assistant, postupně se posouvala dál a své zkušenosti nyní zúročuje v compliance službách.
Zajištění kompletní mzdové agendy pro různé typy klientů včetně znalosti exekučních srážek a odškodnění pracovních úrazů.
Znalost zahraničních / vyslaných zaměstnanců.
Aktivní komunikace s klienty a obchodními partnery, řešení jejich dotazů týkajících se mzdové agendy a budování pevných vztahů.
Precizní analýza vstupních dat a zajištění vysoké kvality zpracování mezd.
Neustálé udržování a rozšiřování odborných znalostí v oblasti pracovního práva, daní, sociálního zabezpečení a legislativy zdravotního pojištění.
Úzká spolupráce s účetními, daňovými a HR týmy.
Ochota cestovat za klienty za účelem krátkodobé i dlouhodobé spolupráce.
Vysokoškolské vzdělání ideálně v oboru financí, účetnictví, daní nebo příbuzných oborů.
Zkušenosti v oblasti mzdové problematiky.
Anglický jazyk na pokročilé úrovni, minimálně B2.
Vášeň pro nové technologie a vylepšení procesů.
Profesionální písemné a ústní komunikační dovednosti.
Schopnost úspěšně spravovat více úkolů.
Zkušenosti v oblasti outsourcingu výhodou
Koncentrovanou zkušenost a rychlý kariérní růst. Může ti to znít jako fráze, ale tak to skutečně je.
Férovou mzdu a roční bonus odpovídající tvému výkonu.
Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova.
Placené volno 30 dní, 3 Wellbeing days a 2 dny volna navíc od firmy na konci roku.
Špičkový Ultrabook a iPhone s neomezenými daty.
Benefit program s 30.000 body, který můžeš využít na dovolenou, vzdělávání, stravenky, sport, zdraví... Prostě na to, co tě baví.
Podporu tvého rozvoje a vzdělávání: Interní daňová akademie, účetní workshopy, podpora složení zkoušky daňového poradce u Komory daňových poradců a mnoho dalších školení a workshopů pro další rozvoj.
Tvých osobních a profesních dovedností.
Možnost v budoucnu pracovat na zahraniční pobočce PwC třeba v USA, Kanadě a ve výběru jsou i další.
Mimopracovní aktivity a Away Days (team building, ski weekend apod.).
Pravidelná zpětná vazba na tvoji práci, také konzultace s koučem, se kterým můžeš řešit svůj další rozvoj i kariérní směr.
PwC, to je největší auditní tým v České republice, ale i poradenské týmy, které se zaměřují na strategie, fúze & akvizice, restrukturalizace, finanční poradenství, daně, právo, technologie, data nebo forenzní analýzu. Zjisti, jak snadné je kombinovat tyto znalosti, když jsi na správném místě. Máme více než 364 000 kolegů ve 151 zemích. V PwC vytváříme inkluzivní pracovní prostředí, kde každý může být sám sebou a najde si své místo a příležitost k rozvoji. I letos jsme úspěšně obhájili prestižní Equal Pay Certifikaci – jsme tak jednou ze čtyř firem v Česku (a jedinou z Big 4), která prokazatelně uplatňuje férové odměňování bez ohledu na pohlaví.
Zaujala Tě naše nabídka? Dej nám o sobě vědět a probereme spolu další podrobnosti!
Ochrana osobních údajů pro žadatele o zaměstnání / Privacy Statement for Recruitment Applicants
Cell phone, Educational courses, training, More than 5 weeks of vacation, Sick days, Occasional work from home, Flexible start/end of working hours, Notebook, Cafeteria