21 November

Projekt manažer - administrátor - QCM, s.r.o.

Chtěli byste pracovat na významných projektech pro státní správu a samosprávu ve firmě, která je technologickým lídrem v oblasti veřejného investování v České republice?

Do týmu sháníme šikovného kolegu/kolegyni na pozici projekt manažer - administrátor.

Co bude náplní vaší práce?

  • Administrativní i věcná podpora projektu
  • Znalost a sledování formálních parametrů projektu
  • Dohled nad vedením projektové dokumentace
  • Aktivní komunikace se zákazníkem v oblasti projektové administrativy
  • Příprava podkladů pro projektové události

Co požadujeme?

  • Základní přehled o řízení IT projektů
  • Důslednost a pečlivost
  • Komunikační schopnosti
  • Znalost projektových metodologií a principů smluvních vztahů dodávek IT vítána

Co by se vám u nás mohlo líbit?

  • Přátelské prostředí, stabilita a zázemí renomované společnosti QCM
  • Možnost práce z domova, sickdays, 5 týdnů dovolené, káva na pracovišti, notebook, stravenkový paušál a další.

Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak nečekejte a pošlete svůj životopis.

Budeme se na vás těšit!

Benefits

Corporate events, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Bonuses, Sick days, Occasional work from home, Flexible start/end of working hours, Refreshments on workplace, Contributions to the pension / life insurance, Cafeteria

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract, Contract under Trade Certificate / Identification No.
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
English (Basic)