10 November

Účetní - Broker Consulting, a.s.

Jsme Broker Consulting, ryze česká poradenská společnost propojující oblasti financí, realit a bankovních služeb. Naše centrály najdete v Plzni, Praze a Bratislavě. Fungujeme už od roku 1998 a za tu dobu jsme pomohli více než 600 000 klientů, které bezpečně provádíme složitým světem osobních financí a realitních záležitostí, jako jsou prodej nebo nákup nemovitosti. Našich více než 2000 konzultantů klientům nabízí profesionální služby v oblasti finančního plánování, spoření, renty, financování bydlení a zabezpečení. Spolupracujeme s více než stovkou finančních institucí v Česku a na Slovensku a díky tomu si udržujeme tolik důležitou nezávislost. Naší vlajkovou lodí je BROKER POINT PREMIUM, celorepubliková síť franšízových poboček, které představují finanční a realitní supermarket.

Česká společnost působící v oblasti financí a realit, ekonomicky stabilní
zaměstnavatel s rodinným přístupem ke svým zaměstnancům hledá
do ekonomického odboru novou kolegyni / nového kolegu na pozici účetní.

Co přesně bude Vaším úkolem?

Vedení účetnictví v souladu s platnými předpisy a zákony.
Účtování bankovních výpisů, pokladny, interních dokladů, majetku.
Vystavování a účtování faktur, e-shopu, přefakturace, inventarizace účtů.
Příprava podkladů pro uzávěrky, audit, vedení společnosti.

Co k tomu potřebujete?

  • komplexní znalost vedení účetnictví
  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • uživatelská znalost MS Office (MS Excel, MS Word)
  • samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, ochotu dále se učit

Koho se těšíme přivítat mezi nás?

Kolegu/kolegyni s pozitivním přístupem k životu, k práci, lidem, s chutí prezentovat úspěšnou, stabilní a perspektivní firmu. Kolegu/kolegyni se zájmem o navázání kvalitní a dlouhodobé spolupráce.

Výhodou bude, znalost účetního programu Helios Inuvio a mzdového účetnictví.

Co vám můžeme nabídnout

Práci v rámci které budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Flexibilní pracovní dobu a silnou škálu benefitů jako příspěvek na rekreaci, příspěvek na finanční produkty, atd.

Benefits

Cell phone, Meal tickets / catering allowance, Sick days, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Contribution to sport / culture / leisure, Self-organization of the job

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
English (Pre-intermediate)