10 November

Digital Acquisition Manager - Ušetřeno.cz s.r.o.

Baví vás měřitelné výsledky? Chcete být u toho, když se z dat stanou strategie a ze strategií reálný obchodní růst?

Hledáme zkušeného Digital Acquisition Managera, který povede a rozvine naše digitální marketingové aktivity s jasným zaměřením na efektivní získávání zákazníků. Čeká na vás role, kde budete mít skutečný vliv na směřování digitálního marketingu, povedete vlastní tým a vaše rozhodnutí budou přímo ovlivňovat výsledky celé společnosti.

Kdo jsme?

Jsme Ušetřeno.cz - český online srovnávač nabídek v oblastech energií, pojištění, bankovních produktů a telekomunikací.
Na trhu působíme více než 15 let a patříme mezi největší portály svého druhu v Česku. Naším cílem je pomáhat lidem dělat chytrá a informovaná finanční rozhodnutí.

Jsme součástí skupiny ČSOB, což nám umožňuje spojovat stabilitu velké finanční instituce s dynamikou moderního digitálního byznysu.

Jaké by byly Vaše hlavní odpovědnosti?

Strategie a plánování

  • spoluvytváření a implementace digitální akviziční strategie se silným zaměřením na výkon (performance marketing)
  • plánování a optimalizace digitálních kampaní napříč kanály (SEO, PPC, affiliate, social media, programmatic, retargeting)
  • spolupráce na přípravě dlouhodobých strategických plánů

Akvizice a optimalizace

  • rozvoj a řízení online kanálů
  • správa a optimalizace marketingového rozpočtu
  • spolupráce s externími agenturami a partnery na realizaci a vyhodnocování kampaní
  • vyhodnocování chování zákazníka, rozvoj webu a uživatelské zkušenosti (UX)

Analytika a reporting

  • vyhodnocování a interpretace dat z kampaní (PowerBI, Google Analytics 4, Looker Studio)
  • pravidelný reporting výsledků a efektivity akvizičních aktivit
  • příprava doporučení pro vedení společnosti na základě datové analýzy

Vedení týmu a spolupráce

  • vedení a rozvoj týmu digitálních specialistů
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními
  • mentoring, hodnocení, nastavení procesů a rozvoj kompetencí v týmu

Co od vás očekáváme?

  • Minimálně 5 let praxe v digitálním marketingu s důrazem na performance a akviziční kampaně
  • Výborná znalost analytických nástrojů
  • Znalost reklamních systémů (Google, Meta, Sklik, Bing, atd.)
  • Nastavení SEO strategie
  • Schopnost analyzovat data a optimalizovat kampaně na základě výsledků
  • Strategické myšlení a zkušenost s dlouhodobým plánováním digitálních aktivit
  • Zkušenost s vedením týmu, leadership a mentoring schopnosti
  • Zkušenost s vedením projektu s rozpočtem nad 1 milion korun ročně
  • Silné prezentační a komunikační dovednosti – umíte přesvědčit i vysvětlit na datových základech
  • Výhodou je znalost affiliate marketingu, CRO (A/B testování) a retention strategií

Co nabízíme?

  • Možnost spolupráce na HPP ale i na IČ
  • Konkurenceschopný plat a bonusový program dle plnění firemních cílů
  • Zázemí velké a stabilní finanční skupiny ČSOB, jejich součástí jsme
  • Moderní kanceláře pár minut o metra Pražského Povstání
  • Flexibilní pracovní doba, včetně práce na dálku
  • Benefity: až 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál až 2.200,-/měsíčně, MultiSport karta, Makro karta, slevy od ČSOB, mobilní tarif od 121,-, narozeninový den volna a další

Máte zájem? Pošlete nám své CV a my se Vám brzy ozveme! Těšíme se na vaši odpověď!

Benefits

Educational courses, training, Corporate events, Meal tickets / catering allowance, Bonuses, Sick days, Occasional work from home, Dedicated time for innovations, Flexible start/end of working hours, Corporate/personal coach, Notebook, Refreshments on workplace, Self-organization of the job

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract, Contract under Trade Certificate / Identification No.
Recommended education:
University
Recommended languages:
English (Intermediate)